jer med hus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.148 visninger
27 svar
0 synes godt om
13. januar 2011

Anonym trådstarter

hvor meget afsætter i til budget i måneden. vi sætter 19000! ind hver måned det syns jeg er meget.. hva syns i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

hvor meget afsætter i til budget i måneden. vi sætter 19000! ind hver måned det syns jeg er meget.. hva syns i?

Vi sætter en del mere ind og det dækker ALLE udgifter

Anmeld

13. januar 2011

Ryberg

jeg tror også det er ca omkring 19000 i alt, men vi har så også 2 biler...

Anmeld

13. januar 2011

Den lykkelige

Vi sætter 18000 kr ind.. Men det kommer jo meget an på alle de andre udgifter omkring det.. de 18000 kr går jo til meget andet end huset også..

Anmeld

13. januar 2011

ønskebørn74

Anonym skriver:

17000 her... Vores hus var ikke så dyrt...

Anmeld

13. januar 2011

malenemusen

Vi overfører 19.000 til vores budget - og så har vi udgifter til mad og benzin ved siden af  Det er fuldstændig vildt synes jeg, men sådan er det jo bare - det koster at købe mursten..

Anmeld

13. januar 2011

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

17000 her... Vores hus var ikke så dyrt...

vores hus var også rimelig billigt men bruger sindsygt mange penge på olie.. 33000 om året.. og det er et lille hus vi har

Anmeld

13. januar 2011

Anonym trådstarter

malenemusen skriver:

Vi overfører 19.000 til vores budget - og så har vi udgifter til mad og benzin ved siden af  Det er fuldstændig vildt synes jeg, men sådan er det jo bare - det koster at købe mursten..

når vi har overført de 19000 er det også kun mad benzin og lommepenge tilbage

Anmeld

13. januar 2011

Den lykkelige

Synes faktisk ikke det er så dyrt hvis man regner på det.. Pga vi netop har købt eget hus får vi også ca 3500 kr mere udbetalt, pga fradraget steg med de renteudgifter man får.. Da vi boede til leje ville det være det samme når man tænker på at trække fradraget fra.. Og nu har vi så bare fået dobbelt så meget plads, 70 kvm værksted og 1200 kvm have og ingen ovenbo, underbo, men langt til naboen, som vi bestemt ikke have i vores leje bolig  Så faktisk er det jo ikke såååå dyrt.. Det er kun hvis der kommer uforudsete udgifter, reprationer osv..

Anmeld

13. januar 2011

Anonym trådstarter

milopilo skriver:

Vi sætter 18000 kr ind.. Men det kommer jo meget an på alle de andre udgifter omkring det.. de 18000 kr går jo til meget andet end huset også..

ja det er jo rigtig, men syns bare der er mange ting som er virkelig dyre. olie mm. og 19000 er mange penge med 2 på dagpenge. men syns ligesom vi har skåret hvor vi kan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.