Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
milopilo skriver: Du får 10044 kr fra 12 graviditets uge når man er under 25 år.. Se dette link.. https://www.borger.dk/EMNER/ARBEJDE-DAGPENGE-ORLOV/DAGPENGE-OG-KONTANTHJAELP/Sider/kontanthjaelp.aspx
Du får 10044 kr fra 12 graviditets uge når man er under 25 år..
Se dette link..
https://www.borger.dk/EMNER/ARBEJDE-DAGPENGE-ORLOV/DAGPENGE-OG-KONTANTHJAELP/Sider/kontanthjaelp.aspx
tusind tak..! gælder det for alle under 25 på kontanthjælp? og får jeg brev om det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
milopilo skriver: Ha ha tja.. men jeg er over 25 og gravid og får det hver måned..
Ha ha tja.. men jeg er over 25 og gravid og får det hver måned..
den-lykkeligste skriver: Hej piger, jeg er jo på kontanthjælp. Jeg fik forleden ringet og forklaret jeg således var blevet gravid og så plejer man jo stige i sin kontanthjælp i 12 graviditets uge. Jeg har sendt dem en kopi af min vandrejournal som de bad om, og så sagde hun jeg ville stige en takt? hvor meget er en takt og hvad vil det sige? jeg får deromkring 5000 i måneden! og hvornår stiger ens kontantpenge sådan nøjagtigt ? er 12 uger på lørdag
Hej piger, jeg er jo på kontanthjælp. Jeg fik forleden ringet og forklaret jeg således var blevet gravid og så plejer man jo stige i sin kontanthjælp i 12 graviditets uge. Jeg har sendt dem en kopi af min vandrejournal som de bad om, og så sagde hun jeg ville stige en takt? hvor meget er en takt og hvad vil det sige? jeg får deromkring 5000 i måneden! og hvornår stiger ens kontantpenge sådan nøjagtigt ? er 12 uger på lørdag
Sabina skriver: Jeg for 10.000 før skat. :-) Og ens kontanthjælp stiger efter 12 uge. du skal bare huske at minde dem om det. :-) De ''glemmer'' tit sådanne ting. jeg er i uge 15 + 4
Jeg for 10.000 før skat. :-) Og ens kontanthjælp stiger efter 12 uge. du skal bare huske at minde dem om det. :-) De ''glemmer'' tit sådanne ting. jeg er i uge 15 + 4
hold da op det var ikke så lidt.
så dvs - jeg skal ringe derop og huske dem på det når jeg træder ind i 13 ca uge?
den-lykkeligste skriver: Jeg er på kontanthjælp fordi jeg ikke ved helt endnu hvad jeg vil arbjede med. Så Kommer jeg på denne måde ud i en masse praktik og samtidig holder mig igang!
Jeg er på kontanthjælp fordi jeg ikke ved helt endnu hvad jeg vil arbjede med. Så Kommer jeg på denne måde ud i en masse praktik og samtidig holder mig igang!
og tillykke med graviditeten
den-lykkeligste skriver: tusind tak..! gælder det for alle under 25 på kontanthjælp? og får jeg brev om det?
Ja det er ALLE under 25 år.. men husk at snakke med din sagsbehandler.. for ellers glemmer de det, har ikke styr på det osv..
milopilo skriver: Ja det er ALLE under 25 år.. men husk at snakke med din sagsbehandler.. for ellers glemmer de det, har ikke styr på det osv..
skal jeg nok huske !! hvilken uge skal jeg ringe til hende? 13 uge?
den-lykkeligste skriver: og tillykke med graviditeten
Sabina skriver: tak :-) det er jo bare fantastisk.Ja synes du skal ringe derop der for en sikkerheds skyld. for de havde glemt hvor langt jeg var henne
tak :-) det er jo bare fantastisk.Ja synes du skal ringe derop der for en sikkerheds skyld. for de havde glemt hvor langt jeg var henne
jamen - hvis jeg ringer derom mandag? så er jeg 12+2?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128