anna-jonas skriver:
Det glæder mig, at i allerede har haft besøg af SP..............og at Søren har valgt at være hudløst ærlig, for derved at kunne modtage den bedste hjælp.
Tænk, han har gået rundt med nogle tanker om, at i IKKE ville blive forældre, og at i så nok ikke ville få lov at beholde z. Han har jo beskyttet sig selv, ved ikke at knytte sig til hende..............eller virke ligeglad. For sæt nu at alt lykken forsvandt...............hvad var der så. Faktisk har Søren holdt sig fra lykken..............netop p.g.a af angsten for at miste denne lykke. Gi'r det mening, eller babler jeg bare løs??
Sender jer begge mine bedste tanker.......
Mette
det gir mening
han siger selv at han ikke føler han ikke har knyttet sig til z og det tror jeg egentlig heller ikke er tilfældet, MEN det påvirker jo et menneske meget hvis de, som han selv formulerede, hver morgen er overraskede over at hun stadig lever
jeg forstod faktisk ikke helt hvad han mente, jeg troede han overdrev, men så siger han til Tina "nu har jeg dog oplevet det tilstrækkeligt mange gange (at hun lever når han vågner) så jeg begynder at tro at det vil vare ved"
det var jo helt vildt!! og tænk at gå med den angst alene!!!
Tina understregede også, at de her ting vi begge føler jo ikke KUN er omkring z, men også hele kampen for at få hende, og det barn vi mistede. Det har gjort at vi har talt meget mere åbent omkring hvor svært det var for os begge to at tillade os selv at være glade over de to streger da det var z og at vi holdt igen med at forelske os i graviditeten fordi vi bare ikke ville igennem den sorg at miste een gang til. Det er VIRKELIG svært at sige, at man prøvede at lade være med at elske sit barn, men når den anden så nikker og kan genkende følelsen og tankerne, så er det en kæmpe befrielse!
Anmeld