Igår aftes, meget sent, trak Søren i land. Han havde aftalt med sig selv og med mig, at han skulle ringe til Tina (SP) torsdag morgen (altså idag), men da det nærmede sig blev han alligevel lidt "nejnej" agtig. Så lå han under dynen og sagde "jamen jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal sige til hende i telefonen, jeg har jo ikke brug for at BEARBEJDE noget!".
Så blev jeg bare så skuffet!! men uden at råbe og blive gal, fik jeg sagt at det ikke er fair og at jeg godt ved det er skidehamrende svært at bede om hjælp og når man har det alright så glemmer man hvor skidt det er når man ikke har det alright. og så gik jeg i seng.
Imorges kom han op inden han skulle på arbejde og sagde at han havde ringet forgæves hele morgenen til hende og ville prøve igen ude i bilen, men at han ikke ville ringe når han var på arbejde, hvilket jeg udmærket kan forstå. og han sagde igen at jamen hvad var der overhovedet galt med ham?! Så var jeg lidt hård og sagde, at det ikke kunne passe at jeg skulle kæmpe alene. så får han endelig sagt "jamen, jeg kan ikke finde ud af at sætte ord på det jeg føler". TAK! Det ved jeg godt og jeg ved også godt at jeg nok er overdrevet god til at sætte ord på mine følelser fordi jeg altid har skrevet dem ned, men jeg vil jo GERNE hjælpe ham og jeg vil GERNE holde ham i hånden og sige de svære ting så han kun behøver at nikke!! Og så er jeg sikker på at Tina kan greje Søren, så når hun har fået lirket en sprække op, så er jeg overbevist om, at hun ved hvordan hun skal få det hele ud af ham, og jeg tror det også er rigtig sundt for ham at snakke UDEN jeg er der.
Så ringede han lige for kort tid siden, han var kommet på arbejde og havde været ved at køre grueligt galt på vejen. Altså svunget over i modkørende vejbane og ikke kunnet rette op og alting
"hvordan skete det, skat?" spørger jeg forskrækket. "jeg kørte for hurtigt" tilstår han så. Jojo, der ER noget ude af rytme inde i Søren, for den her slags SKER bare ikke for ham.
Han sagde også, at Tina havde ringet til ham og nu har de aftalt at hun kommer herhjem idag klokken halv to
så det er rigtig rigtig godt og jeg er så glad for, at det alligevel var ham selv der arrangerede mødet! Så nu må vi se, jeg er fortrøstningsfuld og spændt og meget påvirket af det hele og sidder her med en kæmpe klump i halsen. Nogle i bekendskabskredsen er netop gået fra hinanden. De fik en datter for knap et år siden og faren fik også en fødselsdepression. Så det sidder jo i een, og jeg har også sagt til Søren, at alt det her vil jeg have sat i værk fordi vi IKKE skal ende som Sune og Sabine!! og når man siger det sådan, er han også enig.
Anmeld