Hvad står menuen på i aften :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

Tanja84

Mia&Tonny skriver:

Smiler, jeg synes altid det løber op uanset hvad  

Vi skal holde barnedåb på søndag og puha... Hehe...

Ja, det hele koster. Men omvendt ønsker man jo hellere ikke at sidde dagen efter og tænke... Øv, havde jeg nu bare bare gjort sådan i stedet, eller ikke sparet lige der osv... Så den store dag skal planlægges og tilrettelægges både økonomisk, men ikke mindst efter hvordan man ønsker at fejre den - og tro mig, det tager laaaang tid, så kun dejligt du har masser af tid

Og i mellem tiden, så er det jo kun dejligt at få bekræftet sin kærlighed overfor hinanden med en forlovelse - også selvom man måske ikke lige bliver gift indenfor det næste år  

Glæder mig til at følge dig i bryllupsplanlægningen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Kamilla-m

Isabeau skriver:

Rester fra i går; kylling i tomatsauce og ris til

hvordan laver du det?

Anmeld

13. januar 2011

Mia&Allan

Tanja84 skriver:

Ja, det hele koster. Men omvendt ønsker man jo hellere ikke at sidde dagen efter og tænke... Øv, havde jeg nu bare bare gjort sådan i stedet, eller ikke sparet lige der osv... Så den store dag skal planlægges og tilrettelægges både økonomisk, men ikke mindst efter hvordan man ønsker at fejre den - og tro mig, det tager laaaang tid, så kun dejligt du har masser af tid

Og i mellem tiden, så er det jo kun dejligt at få bekræftet sin kærlighed overfor hinanden med en forlovelse - også selvom man måske ikke lige bliver gift indenfor det næste år  

Glæder mig til at følge dig i bryllupsplanlægningen

Smiler, du har fuldstændig ret

Ja det skal nok komme engang... Hihi...

Anmeld

14. januar 2011

Isabeau

MortilMogL skriver:

hvordan laver du det?

Jeg steger noget kylling i becel, hakket hvidløg og hakket løg, salt og peber.

Ta´r det af panden og hælder en kvart liter fløde i, samt en dåse tomatpuré og smager til med soya og paprika, og hvad du ellers kan lide.

Kommer kyllingen i panden igen og lader det simre lidt, mens du koger ris.

Du kan også bruge koteletter eller svinekød i tern - det bestemmer du

BON APPETIT!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.