Hvad står menuen på i aften :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

Tanja84

Mia&Tonny skriver:

Her skal vi ha tykstegsfiletter med pomsauter og whiskeysovs  i anledningen af voes 2 årsdag

Weeee... Stort tillykke med årsdagen

Håber I får en rigtig dejlig aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Mia&Allan

Tanja84 skriver:

Weeee... Stort tillykke med årsdagen

Håber I får en rigtig dejlig aften

Smiler.. Tusind tak, der skal også lige fejres en forlovelse  Manden friede sku i morges  så synes han skulle ha hans ynglingsret til aften

Anmeld

13. januar 2011

Tanja84

Mia&Tonny skriver:

Smiler.. Tusind tak, der skal også lige fejres en forlovelse  Manden friede sku i morges  så synes han skulle ha hans ynglingsret til aften

WAUW.... STORT, STORT tillykke - sikke da en fantastisk måde at starte sin årsdag på

Står sommeren så på bryllup???

Anmeld

13. januar 2011

Mia&Allan

Tanja84 skriver:

WAUW.... STORT, STORT tillykke - sikke da en fantastisk måde at starte sin årsdag på

Står sommeren så på bryllup???

Ja det er super fantastisk

Nej desværre, der skal lige spares penge sammen først og da jeg skal starte på uddannelse når jeg er færdig på barsel, så går der nok lidt endnu...

Anmeld

13. januar 2011

Tanja84

Mia&Tonny skriver:

Ja det er super fantastisk

Nej desværre, der skal lige spares penge sammen først og da jeg skal starte på uddannelse når jeg er færdig på barsel, så går der nok lidt endnu...

Kender godt det med der lige skal spares op. Min mand og jeg blev viet på rådhuset i sommers, og holder så først den store fest her til sommer.

Det er jo ens store dag, og forhåbentlig kun en man skal fejre en gang i sit liv.

Ville derfor personligt også hellere vente med bryllup og fest, til vi havde luft i økonomien til det. Ligeledes ville jeg gerne vente til jeg ikke længere var højgravid (hvilket jeg var i sommers).

Men det løber hurtigt op, også selvom man evt. vil holde et mindre og uformelt bryllup, eller man er til det helt store prinsessebryllup

Anmeld

13. januar 2011

Ploffer

Aner det ikke... vi skal hjem til mine svigerforældre og spise 

Men det er helt sikkert noget der er super lækkert  Og så lige med et par hundrede gram grøntsager til, da jeg er på kur 

Anmeld

13. januar 2011

Mia&Allan

Tanja84 skriver:

Kender godt det med der lige skal spares op. Min mand og jeg blev viet på rådhuset i sommers, og holder så først den store fest her til sommer.

Det er jo ens store dag, og forhåbentlig kun en man skal fejre en gang i sit liv.

Ville derfor personligt også hellere vente med bryllup og fest, til vi havde luft i økonomien til det. Ligeledes ville jeg gerne vente til jeg ikke længere var højgravid (hvilket jeg var i sommers).

Men det løber hurtigt op, også selvom man evt. vil holde et mindre og uformelt bryllup, eller man er til det helt store prinsessebryllup

Smiler, jeg synes altid det løber op uanset hvad  

Vi skal holde barnedåb på søndag og puha... Hehe...

Anmeld

13. januar 2011

Lullaby

Vi skal have grove pasta der er kogt blandet sammen med hytteost, parmesan, ærter og bacon

Anmeld

13. januar 2011

Malonde1985

Biksemad.. Vi lavede kartofler og frikadeller igår, så det bliver rester derfra

Anmeld

13. januar 2011

Pige2009

Babyklar skriver:

Hvad skal i have at spise i aften ?

Synes det er ved at være tit man kommer i det problem HVAD skal man lave til aftensmad heh..

Gullasch

Herhjemme laver vi madplan hver uge, så har ikke ikke det problem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.