Har jeres børn vinterjakkerne på nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2008

Christinahr

Jeg har også været i tvivl - dog mere med fodtøj.

Men med i vuggestue har vi de sidste par uger sendt fleecedragt, regntøj, fleecetrøje og overgangsjakke, så hun burde være dækket ind.

Tilgengæld synes jeg det er lidt for koldt med kondisko, men det er åbenbart det der er på makedet i de små str.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2008

twinboys

Christinahr skriver:

Jeg har også været i tvivl - dog mere med fodtøj.

Men med i vuggestue har vi de sidste par uger sendt fleecedragt, regntøj, fleecetrøje og overgangsjakke, så hun burde være dækket ind.

Tilgengæld synes jeg det er lidt for koldt med kondisko, men det er åbenbart det der er på makedet i de små str.

Nej ikke vinterjakke endnu... En ekstra trøje og så sommerjakken og regnbukser...

Majbritt(H)

Anmeld

14. september 2008

Monique

Min den store har vinterjakke på.. Der skal ikke ret meget til før hun blive forkølet så derfor er hun pakket godt ind, og så har hun regnbukser med i børnehave..

Den lille er vi begyndt og give flyverdragt på.

Anmeld

15. september 2008

lonemus

Okay, tak for alle jeres svar.

De har en fleecejakke i vuggestuen, som jeg idag vil lægge frem, så kan pædagogerne lige give dem den på, inden de skal ud.
Regnbukser har de også deroppe.
Jeg lægger en tynd hue derop i dag, så ligger den der, hvis de skulle få brug for den.

Puha, syntes det er lidt svært at vurdere.......for jeg syntes det er blevet meget koldt!!!

Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.