Har jeres børn vinterjakkerne på nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.954 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. september 2008

lonemus

Jeg sidder lige og skal gøre klar til vuggestue mv imorgen, hvor jeg så tænker på, om de skal have vinterjakkerne på imorgen? - ikke overtræksbukser, kun jakkerne......måske huerne!?!?!

Min mand syntes ikke det er koldt nok, når de kun leger ude 1 time om formiddagen. Han syntes derfor bare de skal nøjes med sommerjakkerne og ingen hue.
Jeg kan lige pludselig ikke finde ud af, hvad jeg skal.....hvad gør I andre??

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2008

Rasmine

Thermosæt.

Anmeld

14. september 2008

Honningblomst

Thermotøj og fleecejakke og regnbukser....jeg regner med der er en del grader til at det bliver vintertøj..faktisk køber jeg ikke vinterjakke til Konrad, han ryger lige fra termotøj til flyverdragt.:)
Knus.

Anmeld

14. september 2008

Tullebobs

Ja vil osse sige thermo-tøj, og til de små måske en tynd bomuldshue.

Men vintertøjet må vente til vi rammer de 10 grader eller deromkring;)

Anmeld

14. september 2008

Loggidut

sjovt spørgsmål, for jeg undrede mig helt over det samme i morges!

især når tif stadig sidder på sin bagdel...jeg tror det er ved at være lidt koldt...så dejlig tråd!

Anmeld

14. september 2008

MorCamilla

Mikkel har brugt vinterjakke og hue i små 14 dage nu ca.. Men han har også sommerjakken med i dagpleje, så kan hun skifte den hvis hun synes det bliver for varmt til ham..

Han sover til middage i barnevognen med thermo sæt på de fleste af dagene..

Knus fra Camilla.

Anmeld

14. september 2008

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg har tænkt mig at give mine unger deres termotøj med, og så selvfølgelig regntøj.
Synes ikke det er koldt nok til vinterjakke endnu.
Og har heller ikke tænkt mig at finde huerne frem endnu.

Anmeld

14. september 2008

Mette+Mathias

Vi bruger overgangsjakke, regntøj og fleece-trøje, tror det må være nok nu. Har godt nok overvejet at finde huen frem, synes der er lidt koldt nogle gange.

Anmeld

14. september 2008

Zuzet

Nej mine har fået deres overgangsjakker på, derudover har de også en fleecetrøje/jakke liggende hvis det bliver nødvendigt :-D

Hilsen

Lotte

Anmeld

14. september 2008

fam.4xc

Caroline har kun trøje på.... og nogen dage sin sommerjakke... men vi kommer selvfølgelig heller ik afsted før ved 9 tiden, så der er solen begyndt at varme... men undertrøjen er kommet på igen nu:P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.