et langt foløb med aborter ender her !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2011

Mille83

Sender dig et kæmpe kram herfra Det er noget af en tur du har været igennem. Håber virkelig du kommer ovenpå igen, og får livsgnisten - gejsten tilbage..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

Fru'Rugaard

Åh, jeg bliver helt trist, når jeg læser det- kan slet ikke sætte ord på hvad jeg tænker om din fortid- men hold da op en tur, du har været igennem! Ønsker dig alt held og lykke her i 2011

Rikke - Mor til Maja på 9½ måned.

Anmeld

21. januar 2011

HopinWishin

Puha jeg sidder med tårer i øjnene... Hvor har du alligevel været stærk - at prøve så mange gange! ..

Jeg håber finder dig selv igen... Mange  herfra..

Anmeld

21. januar 2011

prettybutterfly

Puh ha hvor lyder det bare rigtig hårdt og forfærdeligt:\'(

Kæmpe og varme tanker herfra!

Anmeld

21. januar 2011

tinasmor

hvor forfærdeligt. og jeg kan ikke lade være med at tænke, at det sikkert havde været meget bedre at du ikke havde oplevet at være gravid med din nye kæreste, da der jo desværre alligevel kun er kommet sorg og skuffelser ud af det. Så hellere at du alligevel havde forliet dig med at I kun skulle have 1. Nogle gange er naturen bare så ond. Har selv to børn efter behandling men når jeg tænker på I ventede 6 år på den første og alt det du har været igennem så tænker jeg, at det virkelig har været en hård omgang

Anmeld

21. januar 2011

Najsen86

Det gør helt ondt at høre sådan en historie .. det må være så uendeligt hårdt... for at du kommer hurtigt ovenpå igen!

Naja

Anmeld

26. januar 2011

o1Mutte

Har lige læst din tråd og hvor gør det mig ondt

Et kæmpe knus til dig

Anmeld

26. januar 2011

acdp8620

Puha. Sidder helt med tårer i øjnene efter din beretning

Har heller ikke ord for hvordan det må have været for dig, men du får i hvert fald en KÆMPE  herfra mig.

Anmeld

26. januar 2011

SSL

Åh nej, åhh nej! Jeg sidder her og tuder! Hvor gør det mig bare ondt, at læse! Hvor må det være tungt for dig!

Jeg ønsker for dig og din lille familie, at du får det godt igen, meget meget snart  

Et kæmpe kæmpe knus

Og ja, jeg synes du skal sende den historie videre, den berører meget dybt og er flot skrevet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.