et langt foløb med aborter ender her !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

SussieThyssen

Åhh stakkels søde ven dog.
hvor gør det ondt at høre om alt det du har gået igennem.
men godt, at du i det mindste har et barn og det er bedre end intet.
Så for dit barns skyld, din nye mands og din egen..må du se at komme på benene igen.
Jeg ønsker for dig, at foråret vil bringe lys og varme ind i dit sind og din krop, der er trods alt så meget andet i livet at tage fat på at få udført.
1000 kærlige hilsener og knus

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

viben

Tak for dine ærlige ord... De vækker tanker hos mig, efter 2 SA'er, den sidste i december en uge efter min mors alt for tidlige død.

Selvom det kun var min første SA der var dramatisk og med indlæggelser, føler jeg alligevel en forståelse for din situation. Jeg kan stadig få børn, men overvejer kraftigt hvor mange gange jeg vil prøve.. Det er ikke alt ens psyke kan holde til, men jeg tror det ligger til vores natur at blive ved.

Jeg håber at du kan gøre 2011 til dit år  

Anmeld

17. januar 2011

KajaHH

Hold da op, du har ikke haft det let da.

Jeg føler virkelig med dig og ville ikke smutte ude at gi dig en kæmpe

Anmeld

17. januar 2011

TbCp

Jeg er tom for ord....

Hvor kan livet være uretfærdigt og ondt.

Jeg håber du kommer igennem dette som et helt menneske!

Anmeld

20. januar 2011

pindse

Endnu engang tak for alle de søde ord, fra nogen omsorsfulde mennesker herinde  skønt og varmt forum at bevæge sig ind i.

Syntes at  jeg gør fremskridt, har en dygtig psykolog, hvor jeg har erfaret, at måden jeg skal håndtere sorg fremadrettet,  ikke er ved skubbe det væk,  men forholde mig til det og  mærke, uanset hvor smertefuldt det end er.

Så der skal samles op på en del !!

Drømmer stadig drømme om babyer der ikke bliver mine

men vil også gerne bruge min oplevelser til at kunne give viden, ved ikke om der er måden, eller om jeg skal oprette en anden tråd til det ???

Pas på jer og tak, det varmer

Anmeld

21. januar 2011

Low

Nøj sikke en læsning .

Ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive, jeg er ked af du har været alt det igennem

Anmeld

21. januar 2011

SussieThyssen

pindse skriver:

Endnu engang tak for alle de søde ord, fra nogen omsorsfulde mennesker herinde  skønt og varmt forum at bevæge sig ind i.

Syntes at  jeg gør fremskridt, har en dygtig psykolog, hvor jeg har erfaret, at måden jeg skal håndtere sorg fremadrettet,  ikke er ved skubbe det væk,  men forholde mig til det og  mærke, uanset hvor smertefuldt det end er.

Så der skal samles op på en del !!

Drømmer stadig drømme om babyer der ikke bliver mine

men vil også gerne bruge min oplevelser til at kunne give viden, ved ikke om der er måden, eller om jeg skal oprette en anden tråd til det ???

Pas på jer og tak, det varmer

Du har jo lavet den her tråd, som du så, ligesom jeg link'er min tråd om det jeg har været igennem, kan linke din, når du vurderer at det er aktuelt.
Og så ellers være på med trøst, forståelse og erfaringer.

Du kan også lave en artikel og sende til sidens redaktør, og få den lagt der.

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. januar 2011

pindse

Hej sussi...

det var nogen gode ideer, tak for hjælpen

Kh Cathrine

Anmeld

21. januar 2011

Jakob'sMor

Hold da op en kamp. Det gør mig ondt at læse

Jeg ønsker dig og din kæreste alt mulig held og lykke i fremtiden.

Anmeld

21. januar 2011

Lillefe

SussieThyssen skriver:

Åhh stakkels søde ven dog.
hvor gør det ondt at høre om alt det du har gået igennem.
men godt, at du i det mindste har et barn og det er bedre end intet.
Så for dit barns skyld, din nye mands og din egen..må du se at komme på benene igen.
Jeg ønsker for dig, at foråret vil bringe lys og varme ind i dit sind og din krop, der er trods alt så meget andet i livet at tage fat på at få udført.
1000 kærlige hilsener og knus

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.