Perl skriver:
tænk ved du hvad bliver helt irriteret for hvis jeg havde fået sådan en forklaring som du har sagt lige nu, Så kunne det også være jeg kunne forstå det! og se det som en mulighed i stedet for bare at slynget i hovedet det er nok et ledbånd eller lign..
Det er desværre ikke alle læger, der er istand til at forklare tingene, så os "almindelige" mennesker kan forstå det 
Jeg vil dog sige, at jeg sagtens kan forstå dine frustrationer, for der er ikke noget værre end når kommunikationen er dårlig mellem patient og læge. jeg kan godt forstå du følte som du gjorde. Jeg ville nok have følt at lægen opfattede mig som et pylrehoved 
Du kunne jo sagtens nøjes med at komme ved en fysioterapi et par gange, bare for at de kan vise dig øvelserne, og så kan du vel sagtens lave dem derhjemme. Hos min fysioterapeut koster den første undersøgelse vist nok omkring 240 kr. og de efterfølgende behandlinger omkring 150-175 kr. pr. gang. Er ikke helt sikker, men jeg mener det er der omkring det ligger prismæssigt 
Nu er jeg så heldig at jeg kan få vederlagsfri fysioterapi, så det er derfor jeg ikke ved det præcist. Men du kunne vel ringe om til en fysioterapeut og høre, hvad det koster, så du ved hvad du har at forholde dig til 
Jeg ønsker dig i hvert fald alt det bedste 
Anmeld