Autostol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

slettet_7530

Maja84 skriver:

ja må indrømme sådan noget ved jeg slet intet om, men hvis man alligevel ikke kan bruge den til mere end 1, så ville jeg da klart vælge den jeg synes var flottest.

Må man spørge hvad str det er og hvad alder den gælder til fra, så man kan have det i tankerne, når man selv skal vælge

Den hedder fra 4 år og op( 15 kg- 36 kg), først når de måler 135 cm må de sidde uden pude eller stol.

Det er den stol hvor det er en pude de sidder på og den sidste stol de skal bruge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

Kløver

Albertesmor skriver:

Den hedder fra 4 år og op( 15 kg- 36 kg), først når de måler 135 cm må de sidde uden pude eller stol.

Det er den stol hvor det er en pude de sidder på og den sidste stol de skal bruge

ahh ja okay, så kan jeg godt se, de nok skal bruge den længe og få den slidt godt, troede bare børn brugte selepude i den alder

Anmeld

12. januar 2011

Mi

Mine piger ville også gerne have en autostol som var pink. Det ville jeg så ikke, og mener egentlig ikke at børnene skal have nogen speciel indflydelse på hvilken farve deres autostol skal være. Det må dig og din mand blive enige om, og så får hun den i køber.

Jeg valgte en neutral stol, netop fordi den skal sidde i bilen i mange år og jeg ikke ville risikere at blive træt af den.

marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

12. januar 2011

slettet_7530

Maja84 skriver:

ahh ja okay, så kan jeg godt se, de nok skal bruge den længe og få den slidt godt, troede bare børn brugte selepude i den alder

Det er også en selepude med ryglæn, den er mest sikker, selve puden er kun til gavn at få barnet op i en højde så det kan bruge 3-punktsselen

Anmeld

12. januar 2011

Kløver

Albertesmor skriver:

Det er også en selepude med ryglæn, den er mest sikker, selve puden er kun til gavn at få barnet op i en højde så det kan bruge 3-punktsselen

ahhh jamen se dog hvor man pludselig kan lære en hel masse Jeg kan jo bare huske hvad der blev gjort da jeg var barn, men er jo så også noget tid siden.

Måtte også lige forklare min far i dag, omkring autostol, da han så helt mærkelig ud, da jeg sagde at man altså ikke transporterede de små i lifte mere, det første ½ år 

Anmeld

12. januar 2011

slettet_7530

Maja84 skriver:

ahhh jamen se dog hvor man pludselig kan lære en hel masse Jeg kan jo bare huske hvad der blev gjort da jeg var barn, men er jo så også noget tid siden.

Måtte også lige forklare min far i dag, omkring autostol, da han så helt mærkelig ud, da jeg sagde at man altså ikke transporterede de små i lifte mere, det første ½ år 

he he nemlig.

Vores søn brugte selve autostolen til han var ca 6 år, så fik han puden alene og da han startede i 2 klasse var han høj nok til ikek at sidde på noget, så det er læææænge de skal bruge den

Anmeld

12. januar 2011

Kløver

Albertesmor skriver:

he he nemlig.

Vores søn brugte selve autostolen til han var ca 6 år, så fik han puden alene og da han startede i 2 klasse var han høj nok til ikek at sidde på noget, så det er læææænge de skal bruge den

ah ja kan jeg godt se, er det ikke også noget med at den autostol man bruger efter den første, den også bliver brugt længe

Anmeld

12. januar 2011

slettet_7530

Maja84 skriver:

ah ja kan jeg godt se, er det ikke også noget med at den autostol man bruger efter den første, den også bliver brugt længe

jo vores er brugt fra ca 1 år og til nu hvor hun bliver 4

Anmeld

12. januar 2011

Kløver

Albertesmor skriver:

jo vores er brugt fra ca 1 år og til nu hvor hun bliver 4

Det er godt nok også lang tid

tusind tak, endte jo med at blive en del klogere, selvom jeg jo ikke engang havde oprettet indlægget Unskyld jeg lige fik lidt råd på nas her

Anmeld

12. januar 2011

slettet_7530

Maja84 skriver:

Det er godt nok også lang tid

tusind tak, endte jo med at blive en del klogere, selvom jeg jo ikke engang havde oprettet indlægget Unskyld jeg lige fik lidt råd på nas her

Jamen det er da helt ok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.