Autostol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville du købe en neutral stol selvom dit barn ville have en bestemt farve?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.043 visninger
21 svar
0 synes godt om
12. januar 2011

slettet_7530

Vores datter har forstået at hun skal have ny autostol det skal være en Rømer Kid, hun så hjemmesiden jeg kiggede på og hun kastede sin kærlighed på en rød autostol, moderen mener hun skal have den røde også fordi det ikke altid skal være så kedeligt, og fordi moderen yndlingsfarve er rød,  faderen mener bestemt at man bliver hurtigt træt af en rød og den derfor skal være sort (gaaab)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

frk Jensen

hmm... er det far eller datter der skal bruge den?

Min søns stol er ferrarie rød.. den er feeeed..

Anmeld

12. januar 2011

oerbaek

her var min søns stol også rød indtil han for nylig skulle have ny, den blev så sort da vi fik den meget billigt og ikke selv kunne vælge farve, men han var super glad for den røde

Anmeld

12. januar 2011

wamse

Der skal da farve på

Anmeld

12. januar 2011

Kløver

Albertesmor skriver:

Vores datter har forstået at hun skal have ny autostol det skal være en Rømer Kid, hun så hjemmesiden jeg kiggede på og hun kastede sin kærlighed på en rød autostol, moderen mener hun skal have den røde også fordi det ikke altid skal være så kedeligt, og fordi moderen yndlingsfarve er rød,  faderen mener bestemt at man bliver hurtigt træt af en rød og den derfor skal være sort (gaaab)

Hmm jeg har stemt ud fra at jeg ville vælge den farve jeg ville synes var bedst. Dvs jeg ville selv vælge en neutral, da den bedre kan bruges til flere børn, men når i begge synes om dne røde, synes jeg da det er helt fint at i vælger den.

jeg forstod det som, hvad man ville vælge hvis man ikke var enig var med barnet, om man ville købe dne barnet ville have, eller den man selv ville have

Anmeld

12. januar 2011

helora

Mine tøser fik knaldrøde autostole, fordi de gerne ville og fordi de var meget federe end de sorte. Er helt på din side

Anmeld

12. januar 2011

slettet_7530

Maja84 skriver:

Hmm jeg har stemt ud fra at jeg ville vælge den farve jeg ville synes var bedst. Dvs jeg ville selv vælge en neutral, da den bedre kan bruges til flere børn, men når i begge synes om dne røde, synes jeg da det er helt fint at i vælger den.

jeg forstod det som, hvad man ville vælge hvis man ikke var enig var med barnet, om man ville købe dne barnet ville have, eller den man selv ville have

nårhh nej, vi har fået de børn vi skal have, men mande valgte udfra at han mente man ikke ville blive så træt af den

Anmeld

12. januar 2011

Kløver

Albertesmor skriver:

nårhh nej, vi har fået de børn vi skal have, men mande valgte udfra at han mente man ikke ville blive så træt af den

Hehe ja, men så må i jo vælge om i skal gøre det demokratisk, eller praktisk eller hvordan i vil dele beslutningen, i er ikke kommet frem til hvad i vælger hjemme hos jer Jeg er nok også overpraktisk, og tænker at enten kan jeg nemmere sælge den videre hvis den er neutral, eller mine mindre søskende kan bedre bruge når de får børn men jeg er sgu nok også nogle gange lidt for praktisk

Anmeld

12. januar 2011

slettet_7530

Maja84 skriver:

Hehe ja, men så må i jo vælge om i skal gøre det demokratisk, eller praktisk eller hvordan i vil dele beslutningen, i er ikke kommet frem til hvad i vælger hjemme hos jer Jeg er nok også overpraktisk, og tænker at enten kan jeg nemmere sælge den videre hvis den er neutral, eller mine mindre søskende kan bedre bruge når de får børn men jeg er sgu nok også nogle gange lidt for praktisk

Tro mig den store autostol bruger man så længe at den ikke kan sælges alligevel og så er der som regl også kommet nogle nye og meget smarter på markedet.

Anmeld

12. januar 2011

Kløver

Albertesmor skriver:

Tro mig den store autostol bruger man så længe at den ikke kan sælges alligevel og så er der som regl også kommet nogle nye og meget smarter på markedet.

ja må indrømme sådan noget ved jeg slet intet om, men hvis man alligevel ikke kan bruge den til mere end 1, så ville jeg da klart vælge den jeg synes var flottest.

Må man spørge hvad str det er og hvad alder den gælder til fra, så man kan have det i tankerne, når man selv skal vælge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.