Piger ! hjælp mig ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

Mauser.

Hej Piger  .. Jamen vi har samleje ca. hver 2. dag for at være sikre på at ramme det magiske tidspunkt, men kan også mærke på mit udflåd hvornår jeg har æg løsning. håber virkelig snart at den er der, skal til læge torsdag og have en snak om graviditet. Som sagt har jeg været gravid før så ved da at jeg fungere hvis man kan sige det sådan. Vi prøver nu her i 4 måned og krydser så fingre 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

Lambi

Mulleunge skriver:

Ja måske er det lidt tidligt, jeg har tidligere fået abort da jeg var 17 så ved at jeg burde fungere ihvertfald  jeg bliver bare nervøs når det ikke sker lige med det samme, og jo længere tid der går jo mere frustreret bliver jeg, men har hørt at for gennemsnittet tager det et halv år efter p pille stop for det tager somregel noget tid før hormonet er ude af kroppen. Men vi prøver nu her i 4 mdr. så håber jeg på at det snart kommer  Tak fordi at i vil dele jeres erfaringer med mig. 

ikke for at forskrække dig, men jeg har taget 2 aborter og har en datter på 7, men jeg kunne bare ikke blive gravid igen da vi gik igang men med lidt hjælp fra lægen, virkede det så, og nu venter vi igen en baby...men vores læge sagde at alt fra 1 månede til 1 år var normalt

Men jeg er sikker på at det nok skal lykkes for jer, men lidt talmodighed og tid...så skal du nok få dine 2 streger

held og lykke med det hele

Anmeld

18. januar 2011

Mauser.

Hej søde .. Tak for dit svar  ja nu går jeg da først i PANIK ! hvordan søren kan man bare blive sådan gravid ved en glemt p pille og så kommer det ikke nu hvor man ønsker det? øv altså .. tænker konstant på om der er noget i vejen med en af os?  men har nu også hørt at for gennemsnittet tager der et halvt år. Vi prøver nu på 4 mdr. Hvordan kan det være at i havde brug for hjælp nu så ? hvis jeg må spørge?  

Mange tak fordi du deler dine erfaringer med mig. 

Anmeld

18. januar 2011

<3

Når man lige kommer fra ppiller et der de første seks måneder øget chance for graviditet men også biokemisk graviditet netop pga. Hormonforstyrrelser. Efter de seks måneder kan du begynde at blive utålmodig

Anmeld

18. januar 2011

liwsmor

Mulleunge skriver:

Hej piger .. 

jeg er ny på siden så haaber på at i venlige mennesker lige vil guide mig lidt her i starten hvis jeg har lagt denne tråd ind på et forkert sted eller jeg gør andet forkert 

Jeg har nu forsøgt med min kæreste at blive gravid i 3 måneder, smed pillerne i Oktober og har siden da haft mens regel mæssigt, jeg fik så min mens igen i denne måned og er i dag d. 12 Jan. holdt op med at bløde, så ingen graviditet endnu og det frustrere mig virkelig ! man hører jo tit at folk smider pillerne og bliver gravide måneden efter. 

Vi prøver selvfølgelig igen i denne måned som nu er 4 måned, har købt folinsyre og tager vitaminpiller og har købt Zink til min kæreste så håber virkelig på at den snart er der  

Er der nogen kvinder derude der vil dele lidt ud af deres erfaringer om hvor lang tid det tog dem at blive gravide og om jeg selv kan gøre noget for at hjælpe det på vej ? i så fald mange tak. 

Venligst den frustrerede. 

jeg ved ikke hvad du kan gør for blve gravid. men det tog mig 3 måneder at blive gravid. efter jeg havde smidt p-pillerne

Anmeld

18. januar 2011

Mussi30

Mulleunge skriver:

Tak for svar (: altså ja, man siger jo at for gennemsnittet kan det tage ca. et halvt år .. Jeg har været gravid før så ved at jeg ikke fejler noget, og da jeg får min mens betyder det vel også at ægget passere og det for søren på et tidspunkt bliver befrugtet  ..men kan ikke andet end blive lidt nervøs, måske tænker jeg også for MEGET på det! det har man jo også hørt påvirker chancen for at blive gravid. 

Faktisk er gennemsnittet helt oppe på 9 måneder for at blive gravide Så umiddelbart er der ikke noget bekymrende i det

Og så er der jo det gode gamle råd om at man ikke skal tænke så meget over det Som om man kan det... men man kan da prøve

Masser af krydsede fingre herfra

Anmeld

18. januar 2011

Mauser.

Helt oppe på 9 ? okay jeg er mere rolig nu, jeg kan vel heller ikke forvente at det sker lige med det samme  Ja som om man kan det ? bare jeg ser hjulspor af en barnevogn kører tankerne rundt i mit stakkels hovede  ih altså ! 

Anmeld

18. januar 2011

Filippa & Liva

Mulleunge skriver:

Helt oppe på 9 ? okay jeg er mere rolig nu, jeg kan vel heller ikke forvente at det sker lige med det samme  Ja som om man kan det ? bare jeg ser hjulspor af en barnevogn kører tankerne rundt i mit stakkels hovede  ih altså ! 

Fulgte lige med i din tråd her og er selv én af dem som stoppede med p pillerne i oktober måned for at begynde projekt baby..

stadig intet sket og synes også selv det er frustrerende, især når man virkelig ønsker sig det så brændende!!

Men jeg har fået af vide af min læge, at efter p pille stop kan der gå helt op til et halvt år, før hormonerne er ude af ens krop.

så ja, tålmodighed er en dyd, men hold da op, den er svær at opretholde...

Anmeld

18. januar 2011

Holbæktrunten

Mulleunge skriver:

Hej piger .. 

jeg er ny på siden så haaber på at i venlige mennesker lige vil guide mig lidt her i starten hvis jeg har lagt denne tråd ind på et forkert sted eller jeg gør andet forkert 

Jeg har nu forsøgt med min kæreste at blive gravid i 3 måneder, smed pillerne i Oktober og har siden da haft mens regel mæssigt, jeg fik så min mens igen i denne måned og er i dag d. 12 Jan. holdt op med at bløde, så ingen graviditet endnu og det frustrere mig virkelig ! man hører jo tit at folk smider pillerne og bliver gravide måneden efter. 

Vi prøver selvfølgelig igen i denne måned som nu er 4 måned, har købt folinsyre og tager vitaminpiller og har købt Zink til min kæreste så håber virkelig på at den snart er der  

Er der nogen kvinder derude der vil dele lidt ud af deres erfaringer om hvor lang tid det tog dem at blive gravide og om jeg selv kan gøre noget for at hjælpe det på vej ? i så fald mange tak. 

Venligst den frustrerede. 

Hmm, jeg er et af de dér irriterende mennesker, for hvem det lykkedes i første hug efter 12 år på pillen.

Var lidt af et chok faktisk, der var et par andre faktorer der gør at jeg ikke burde være blevet gravid så hurtigt. Tror det havde været sundt for mig at få lov at glæde mig lidt længere. Men nu sidder spiren derinde, og det er jo dejligt alligevel. Og jeg ved at jeg KAN blive gravid.

Jeg kan godt huske den der frustration der var da vi endelig beslutted at NU ville vi prøve. Selvom jeg vidste at der efter al snadsynlighed ville gå laaaaang tid inden vi kunne forvente bonus, så sneglede dagene sig bare afsted. Jeg nåede jo selvsagt ikke at få min første "naturlige" menstruation, men kan levende forestille mig den skuffelse jeg ville have følt hvis den kom.

Eneste tip fra mig er, dyrk sex i hvert fald hver 3 dag (og sørg for at nyde det!), det virkede for mig.

og held og lykke

Anmeld

18. januar 2011

Mauser.

Tak søde (: det vil vi så forsøge, men hvad gør man når man har så meget lyst til ens mand at man gør det næsten hver dag  åh altså .. vi må holde nallerne væk fra hinanden hvis det skulle øge sandsynlighederne. 

- Ja vente tiden er ULIDELIG .. har da aldrig før i mit liv haft så meget fokus på noget  vi skal til lægen torsdag og have en snak med lægen om mine bekymringer, min kæreste er ved at være ret så træt af mig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.