Piger ! hjælp mig ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.038 visninger
19 svar
0 synes godt om
12. januar 2011

Mauser.

Hej piger .. 

jeg er ny på siden så haaber på at i venlige mennesker lige vil guide mig lidt her i starten hvis jeg har lagt denne tråd ind på et forkert sted eller jeg gør andet forkert 

Jeg har nu forsøgt med min kæreste at blive gravid i 3 måneder, smed pillerne i Oktober og har siden da haft mens regel mæssigt, jeg fik så min mens igen i denne måned og er i dag d. 12 Jan. holdt op med at bløde, så ingen graviditet endnu og det frustrere mig virkelig ! man hører jo tit at folk smider pillerne og bliver gravide måneden efter. 

Vi prøver selvfølgelig igen i denne måned som nu er 4 måned, har købt folinsyre og tager vitaminpiller og har købt Zink til min kæreste så håber virkelig på at den snart er der  

Er der nogen kvinder derude der vil dele lidt ud af deres erfaringer om hvor lang tid det tog dem at blive gravide og om jeg selv kan gøre noget for at hjælpe det på vej ? i så fald mange tak. 

Venligst den frustrerede. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

mth1987

Det er meget forskelligt hvor hurtigt det går.for mit vedkommende gik der kun to mdr men har hørt andre at de har prøvet halve år og mere. Så det ikk til at sige...
Men velkommen til og krydser fingre for det snart sker for jer. Men det da heldigvis en go undskyldning for masser af sex med manden

Anmeld

12. januar 2011

Mauser.

Tak for svar (: altså ja, man siger jo at for gennemsnittet kan det tage ca. et halvt år .. Jeg har været gravid før så ved at jeg ikke fejler noget, og da jeg får min mens betyder det vel også at ægget passere og det for søren på et tidspunkt bliver befrugtet  ..men kan ikke andet end blive lidt nervøs, måske tænker jeg også for MEGET på det! det har man jo også hørt påvirker chancen for at blive gravid. 

Anmeld

12. januar 2011

Mor010711

Synes måske det er lidt tidligt at tage sådan på vej. Min kæreste og jeg prøvede ikke og så skete det. Min bedste veninde og hendes kæreste prøvede lidt over et år. Men min bror og hans kone prøvede i ca. 8 år og måtte benytte "unaturlige" metoder. Det er meget meget forskelligt. Men håber da for jer at det går stærkt 

Held og lykke med projekt baby

Anmeld

12. januar 2011

Mira0911

Mulleunge skriver:

Hej piger .. 

jeg er ny på siden så haaber på at i venlige mennesker lige vil guide mig lidt her i starten hvis jeg har lagt denne tråd ind på et forkert sted eller jeg gør andet forkert 

Jeg har nu forsøgt med min kæreste at blive gravid i 3 måneder, smed pillerne i Oktober og har siden da haft mens regel mæssigt, jeg fik så min mens igen i denne måned og er i dag d. 12 Jan. holdt op med at bløde, så ingen graviditet endnu og det frustrere mig virkelig ! man hører jo tit at folk smider pillerne og bliver gravide måneden efter. 

Vi prøver selvfølgelig igen i denne måned som nu er 4 måned, har købt folinsyre og tager vitaminpiller og har købt Zink til min kæreste så håber virkelig på at den snart er der  

Er der nogen kvinder derude der vil dele lidt ud af deres erfaringer om hvor lang tid det tog dem at blive gravide og om jeg selv kan gøre noget for at hjælpe det på vej ? i så fald mange tak. 

Første gang tog det under 3 mdr... 

Nu her anden gang lidt over et ½ år... 

Anmeld

13. januar 2011

Mauser.

Ja måske er det lidt tidligt, jeg har tidligere fået abort da jeg var 17 så ved at jeg burde fungere ihvertfald  jeg bliver bare nervøs når det ikke sker lige med det samme, og jo længere tid der går jo mere frustreret bliver jeg, men har hørt at for gennemsnittet tager det et halv år efter p pille stop for det tager somregel noget tid før hormonet er ude af kroppen. Men vi prøver nu her i 4 mdr. så håber jeg på at det snart kommer  Tak fordi at i vil dele jeres erfaringer med mig. 

Anmeld

13. januar 2011

Frk.S

Det tog ca. 3 mdr. for os, fra jeg stoppede på p-piller til der var bid. Så det kan jeg jo ikke klage over.

Jeg kan kun sige, at da det skete, var faktisk på det tidspunkt hvor jeg tænkte mindst på projekt baby.

Så prøv at slappe af, og tænk på noget andet, så kommer det nok helt af sig selv. Det virkede i hvert fald for mig. Men jeg ved godt, at det kan være svært, når man ønsker sig det så meget.

Anmeld

13. januar 2011

B&J

et tog os kun 3 mdr før jeg var gravid men da jeg snakkede med lægen sagde han af det var helt alm der godt kunne gå ½år også sagde han så prøver man med vitaminer nogle gør det også før og når der var gået 1år bliver man undersøgt om der muligvis kunne være noget ivejen ja det er meget forskelligt fra læge til læge men det var lige hvad min læge fortalte

Anmeld

16. januar 2011

Rebecca55

Mulleunge skriver:

Hej piger .. 

På trods af alverdens undersøgelser som viste at vi begge var raske, endte det med hjælp til at blive gravid. Vi prøvede i godt 2 år inden det lykkedes med insemination.

Men det er jo så forskelligt fra par til par. Efter vi fik hjælp, åbnede andre op for os og man bliver overrasket over hvor mange der får hjælp, eller par der må prøve i flere år.

Men der jo heldigvis også dem der hurtigt og naturligt bliver gravid.

At droppe smøger(hvis i ryger!!) og alkohol siges at gøre projektet bedre...

Anmeld

16. januar 2011

Emily

For os tog det kun en måned, vi brugte dog også ægløsningstest for at finde den bedste dag (clearblues er god)..

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.