- skriver:
Havde været sammen med min kæreste i 4 år da jeg blev gravid, nu har vi været sammen i 10 og har 3 børn.
---------
Jeg syntes det hurtigt, alt for hurtigt og forstår ikke det skal gå så stærkt, hvis det en ups graviditet er det én ting, så er livet der og man skal tage et valg, men en bevidst graviditet forstår jeg SLET ikke og kan ikke se det som velovervejet.
Men uanset hvad betyder mig mening jo intet, du er gravid.
Så tillykke med det.
Jeg har været Mor i 10 år og været alene med min søn nogle år... jeg har før haft kærester også længere forhold men det har aldrig føltes rigtigt at få nummer 2.
Men det gør det nu... det er ganske planlagt og vi glæder os til at blive forældre sammen... vi bor sammen og min søn betragter ham som værende en vigtig del af hans liv..
Så jo, du kan tro det er velovervejet - ellers havde jeg aldrig fået det barn... men jeg ved det skal være os.... og skal det ikk så klarer vi nok også det... jeg har været alenemor før og det har ingen taget noget skade af...
Om man har været sammen i 1 eller 10 år kan skilsmissen jo dukke op som dug for solen alligevel... fra den ene dag til den anden... Der er ingen garantier her i livet... uanset hvor længe man har kendt hinanden... så jeg har givet mig selv chancen for at blive endnu lykkeligere imens jeg endnu ikk er for gammel til at få flere børn... Og min søn glæder sig til at skal være storebror...............
Anmeld