Hvor længe har I kendt jeres mænd??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

Fru Nielsen

sofia88 skriver:

Hvad fanden i helvede (undskyld mit sprog) bilder sådan to gamle hønisser sig ind at sige sådan!!!!!! 

Var simpelthen de værste sladder kællinger... De viste ALT hver der foregik der hvor vi boede!

Har også taget dem i og stå og glo i mit vasketøj for at se om jeg nu også vaskede den lille fyrs tøj ordenligt... Og en dag jeg kom gående med min flotte nye oddervogn siger den ene af dem til mig: Nåååå troede da ikke Holstebro kommune havde råd til at give SÅ dyre barnevogne ud....

Hmmmmm!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

sofia88

Fru Nielsen skriver:

Var simpelthen de værste sladder kællinger... De viste ALT hver der foregik der hvor vi boede!

Har også taget dem i og stå og glo i mit vasketøj for at se om jeg nu også vaskede den lille fyrs tøj ordenligt... Og en dag jeg kom gående med min flotte nye oddervogn siger den ene af dem til mig: Nåååå troede da ikke Holstebro kommune havde råd til at give SÅ dyre barnevogne ud....

Hmmmmm!!!

Sådan nogle gamle sladder kællinger hænger mig langt ud af halsen! De tror godt nok de kan tillade sig mere end alle andre.

De burde blive ansat på se & hør!

Anmeld

12. januar 2011

Fru Nielsen

sofia88 skriver:

Sådan nogle gamle sladder kællinger hænger mig langt ud af halsen! De tror godt nok de kan tillade sig mere end alle andre.

De burde blive ansat på se & hør!

Fuldstændig.... Men det rørte mig egentlig ikke! Nu havde jeg nogen søde forældre som gav mig barnevognen og hjalp mig på andre økonomiske områder, men havde de ikke haft muligheden for det, så havde jeg også søgt kommunen om hjælp... Og det kommer da slet ikke de to ved, overhovedet!!!

Anmeld

12. januar 2011

SSL

NilleG skriver:

ja undskyld kender bare mange det er gået galt for/; MEn kender til gengæld også nogen unge som prøver og jeg tror på Måske man bare tit høre det negative.. Så bare svR MIG IGEN

Til Ts: Hvis det føles rigtigt for jer, så er det jo rigtigt  Man kan jo aldrig vide hvad fremtiden bringer, men mit motto er: føles det rigtigt, ER det rigtigt! Og så er det KUN din kæreste og dig der kan afgøre det

Og så vil jeg lige kommentere din første og sidste besked herinde, hvis man er 21 år, betyder det altså ikke at man er ung indvendig, altså - det er svært for mig at forklarer..  Jeg har været ung siden jeg var f.eks 13år, jeg har kysset MANGE frøer, jeg har prøvet dét jeg betegner som noget der var min ungdom værd.. Men da jeg, f.eks mødte min nuværende kæreste for lidt over 1år siden, har jeg faktisk ikke været i tvivl om hvad jeg vil.. Men jeg har også måske haft så meget fortid via barndom og ungdom, at man kan betegne mig som en på 30år, mentalt.. MEN, det er jeg jo ikke - og derfor er der ingen der kan bedømme mig som værende for ung til at få de børn jeg gerne vil have, men det kan KUN jeg udtale mig om, og min kæreste selvf. fordi vi er dem der er i det..

Jeg kan faktisk, derimod - ikke blive sur over, at folk er så dømmende som jeg tit ser herinde, jeg tænker bare at folk er utrolig snæversynet over at én på 21 år og hendes kæreste sikkert går fra hinanden, for hvem ved hva vi har i bagagen som gør, at netop VI holder sammen? Det ved KUN vi og fremtiden.. Men min kæreste og jeg ved at dette er rigtigt for os, vi er ikke i tvivl og vi har aldrig været gladere  Og så er dét jo netop rigtigt, ikke?

Altså, skriver det ikke som en diskussion eller fordi jeg er sur, men bare for at forklarer at man kan ALDRIG vide, hvem der holder ved og hvem der ikke gør.. Der findes par på 30år som finder hinanden, får børn og så hygger faren udenom fordi han netop ikke har været klar, af andre årsager.. Hvem ved, og det er netop det jeg vil frem til

Vil så sige, at jeg har fem veninder med børn.. Her er de statistikker indtil videre:

1. veninde: Fik barn med en halv kriminel da hun var 17år, er idag 22 og har fået ny kæreste, barnet ser dog faren.

2. veninde: Fik barn da hun var 22år (mentalt teenager), og så med en halvkriminel, hun er idag single, 26år og barnet ser ikke faren.

3. veninde, fik barn da hun var 20, har været sammen med kæresten 7år inden, de er stadig sammen og glade for hinanden

4. veninde, fik barn som 21-årige, stadig sammen med faren

5. veninde, barn som 19 og 21 årig, stadig sammen med faren, som er far for begge

Så udfra mine veninder, var den ældste den der tænke mindst fremaf i livet.. For et sted, handler det jo også om HVEM man vælger som far til sine børn, og ikke kun som skal fungere som kæreste for én her og nu

Anmeld

12. januar 2011

sofia88

Fru Nielsen skriver:

Fuldstændig.... Men det rørte mig egentlig ikke! Nu havde jeg nogen søde forældre som gav mig barnevognen og hjalp mig på andre økonomiske områder, men havde de ikke haft muligheden for det, så havde jeg også søgt kommunen om hjælp... Og det kommer da slet ikke de to ved, overhovedet!!!

Overhovedet ikke da!!! Sådan nogle gamle sure damer, total bedrevidende 

Anmeld

12. januar 2011

slettet_7530

Anjamichell skriver:

Hvor længe havde I kendt jeres mænd før I blev gravide??

Jeg spørger fordi at jeg har kendt min fantastiske mand siden den 20 marts 2010 og derfor er der på baggrund af dette nogle der synes at det er dybt forkasteligt at vi har valgt at få baby så tidligt...

Jeg er ca 14 uger henne nu og vi har jo så altså først kendt hinanden i 1 år den 20 marts 2011...

Hvad med jer og hvad si'r I til det?? Hvad er jeres mening og hvad synes I om det?

Vi havde kendt hinanden i 6 år inden jeg blev gravid og nu har vi kendt hinanden i 17 år

Anmeld

12. januar 2011

Chr-Hei

Har været sammen med min kæreste siden 15 januar 2010 og jeg er idag 20+0 .. Så det er ca det samme som jer.. Jeg er dog "kun" 21 som andre nok ville sige men føler mig både voksen og ansvarlig nok til få en lille bebs .. Vi er dog også ansvarlige for en gut på snart seks i hverdagene .. (en han har fra et tidligere forhold) Vi følte bare det passede bedst ind nu så sådan blev det..

ER ligeglad med hvad andre mener så længe vi er glade og tilfredse (:

Anmeld

12. januar 2011

Medin

Jeg har været sammen med min kæreste i 6 år nu, og har prøvet i 3 år at få børn, først i Juni 2010, fik vi hjælp og det er stadig ikke lykkes for os.

Anmeld

12. januar 2011

heidi30

Vi har kendt hinanden i 15 år  og har været sammen i 10 år til maj. Vi blev forældre for første gang i august 2010 og det var planlagt.

Jeg synes man skal få børn når man begge er klar til det uanset alder. Man kender selvfølgelig ikke hinanden så godt hvis man kun har været sammen i kort tid, men hvem siger forældrene blir sammen fordi de har været sammen i mange år. 

Der er jo ingen garantier for noget, man kan kun have de bedste intentioner og ønsker for fremtiden.

Anmeld

12. januar 2011

marloutti

Jeg har termin 12. maj og vi har 2 års kæreste-dag 20. maj..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.