Hvad vil du sige og til hvem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

Steph_Laurits

Jeg vil bare gerne takke ALLE pigerne herinde for deres dejlige væsen, nogen har jeg dog skrevet mere med end andre.

Men er taknemmelig for Jeres hurtige svar og at I er SÅ gode til at støtte hinanden uanset hvad det måtte være!

Så TAK til Jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

Mira0911

Uh jeg har mange... 

Laulund: Fantastisk dejligt varmt menneske! Rigtig god at snakke med, er der når man har brug for det. 

FrkT: Rigtig skøn, varm, rar og er der virkelig når man har brug for det.. Rigtig køn pige... 

Caroline86: En af dem jeg snakkede meget med i starten da hun lige kom hertil... Du er sq en skøn person.. 

Trine89: Yay! Fantastisk pige, jeg snakker meget med, virkelig en rar pige, JUBIII... Vi følges ad... 

Sees: Dejlig dejlig dejlig pige... Køn pige... Kanon herlig at snakke med... Et menneske der betyder end hel del for mig... 

Ox.: En af de piger jeg snakkede meget med da hun kom hertil... Super herlig, rar at snakke med... 

Renée: (Kan ikke lige huske dit brugernavn) Også en af de piger jeg snakkede meget med, da hun kom hertil... Sød pige... 

Har sikkert glemt nogle... 

Anmeld

12. januar 2011

Laulund87

MoarJ skriver:

Uh jeg har mange... 

Laulund: Fantastisk dejligt varmt menneske! Rigtig god at snakke med, er der når man har brug for det. 

FrkT: Rigtig skøn, varm, rar og er der virkelig når man har brug for det.. Rigtig køn pige... 

Caroline86: En af dem jeg snakkede meget med i starten da hun lige kom hertil... Du er sq en skøn person.. 

Trine89: Yay! Fantastisk pige, jeg snakker meget med, virkelig en rar pige, JUBIII... Vi følges ad... 

Sees: Dejlig dejlig dejlig pige... Køn pige... Kanon herlig at snakke med... Et menneske der betyder end hel del for mig... 

Ox.: En af de piger jeg snakkede meget med da hun kom hertil... Super herlig, rar at snakke med... 

Renée: (Kan ikke lige huske dit brugernavn) Også en af de piger jeg snakkede meget med, da hun kom hertil... Sød pige... 

Har sikkert glemt nogle... 

I lige måde smukke

Anmeld

12. januar 2011

Vingummien

Laulund87 skriver:

Dinna88: At hun er en skøn søster

quar20: At hun er så skide sød og det blev kun bekræftet da jeg mødte hende!

Tulipan: Jeg vil gerne sige at hun er skøn at være sammen med og jeg glæder mig til vores bytur sammen Og hun har en charmerende dreng!

Tutter: Smuk pige som jeg finder inspirerende. Man må kæmpe for det man vil have!

Der kommer sikkert flere på listen

Ihh tusind tak du er også vild hyggelig at være sammen med, og en rigtig dejlig kvinde

Lion: Er en fantastisk kvinde, som betyder rigtig meget for mig, faktisk hele den lille familie. Og vil ønske at vi ikke boede i hver sin ende af landet så man kunne se hinanden noget mere

Anna-Jonas: En dejlig kvinde der betyder en del for mig, og har været med til at jeg har indset nogle ting igennem livet

Og kunne sikkert blive ved, men var lige de 3 der faldt først i mit hoved

Anmeld

12. januar 2011

Laulund87

Tulipan skriver:

Ihh tusind tak du er også vild hyggelig at være sammen med, og en rigtig dejlig kvinde

Lion: Er en fantastisk kvinde, som betyder rigtig meget for mig, faktisk hele den lille familie. Og vil ønske at vi ikke boede i hver sin ende af landet så man kunne se hinanden noget mere

Anna-Jonas: En dejlig kvinde der betyder en del for mig, og har været med til at jeg har indset nogle ting igennem livet

Og kunne sikkert blive ved, men var lige de 3 der faldt først i mit hoved

Tak

Anmeld

13. januar 2011

Ayasmor

Kloks Kone skriver:

Dejlig tråd

Ayas mor:

Du er en fantastisk kvinde og jeg er glad for at have dig i mit liv! Alt afhængig af hvad der er af regler inden for folkekirken, skal du stå fadder til Emily. Du er der altid når man har brug for dig og du er altid til at regne med og stole på!

Har stort set altid kendt dig og det ønsker jeg helst at jeg bliver ved med til tid og evighed

årrhhh altså.. hvor er du skøn.. Det er altid rart  når nogen sætter pris på en.. Det er så lækkert at du er tilbage fra KBH igen.. Uhh glæder mig rigtig meget hvis det kan lade sig gøre, og så sandelig også til at møde den lille drillepind du gemmer på derinde

Anmeld

13. januar 2011

Becks

Fru Nielsen skriver:

Hejsa...

Syntes det er så hyggeligt med de her tråde, hvor vi "mindes" hinanden for de gode ting vi nu husker hinanden for... Alle kan have brug for nogen søde ord engang i mellem.... Tråden skal ikke bruges til at gøre dem som ikke bliver nævnt kede af det, men til at gøre dem som bliver navnt glade....

Jeg starter selv med at dele lidt rosende ord ud....

SussiThyssen: Fordi hun bare er et helt igennem fantastisk menneske... Hun giver sig altid tid til at komme med et ordenligt svar og der er altid en masse gode råd gemt i hende....

Sofia88: Har endnu ikke mødt hende, men skal jeg den første weekend i feb. Føler mig alligevel rigtig tæt knyttet til hende! Hun er så fantastisk herlig....

Tutter: Hun er så smuk, har det kønneste ansigt.... Og kommer altid med så rolige og rare svar til folk!

quar20: Skøn pige, som altid er så dejlig positiv... Også har hun de to dejligste drenge!

Vær med og lav en positiv lang tråd med skulderklap til hinanden....

Lige over

Anmeld

13. januar 2011

Becks

Laulund87 skriver:

Dinna88: At hun er en skøn søster

quar20: At hun er så skide sød og det blev kun bekræftet da jeg mødte hende!

Tulipan: Jeg vil gerne sige at hun er skøn at være sammen med og jeg glæder mig til vores bytur sammen Og hun har en charmerende dreng!

Tutter: Smuk pige som jeg finder inspirerende. Man må kæmpe for det man vil have!

Der kommer sikkert flere på listen

Lige over

Og ja det må man

Anmeld

13. januar 2011

Becks

Jeg synes det er svært, for der er altid nogen man glemmer, og jeg vil ikke gøre nogle kede af det..

Men en tak til:

Dorthemus: Fordi du er den du er, fordi jeg måtte møde dig og din dejlige datter Runa Håber snart vi ses igen! Og fordi du har svaret på mine mange spørgsmål og hjulpet mig

KaMa: Fordi du altid er klar med svar og søde ord  Håber snart jeg får lov til og møde dig og dine smukke børn

Caroline86: Skulle jeg have mødt, men skønne Laura døjede med tænderne, håber vi kan ses snart! Tak fordi du er den du er!

Baagøe: Tak for dine altid opmuntrende ord og for vores aftale!

Diana..: Tak for din støtte igennem tiden, håber også jeg kan møde dig og dine lækre unger en dag!

Twinboys: Tak fordi du lyttede til mig dengang med min mor og tak fordi du lyttede over tlf og sms!

Der er garanteret en del jeg har glemt, men I er alle i hjertet

Anmeld

13. januar 2011

Mira0911

Tutter skriver:

Jeg synes det er svært, for der er altid nogen man glemmer, og jeg vil ikke gøre nogle kede af det..

Men en tak til:

Dorthemus: Fordi du er den du er, fordi jeg måtte møde dig og din dejlige datter Runa Håber snart vi ses igen! Og fordi du har svaret på mine mange spørgsmål og hjulpet mig

KaMa: Fordi du altid er klar med svar og søde ord  Håber snart jeg får lov til og møde dig og dine smukke børn

Caroline86: Skulle jeg have mødt, men skønne Laura døjede med tænderne, håber vi kan ses snart! Tak fordi du er den du er!

Baagøe: Tak for dine altid opmuntrende ord og for vores aftale!

Diana..: Tak for din støtte igennem tiden, håber også jeg kan møde dig og dine lækre unger en dag!

Twinboys: Tak fordi du lyttede til mig dengang med min mor og tak fordi du lyttede over tlf og sms!

Der er garanteret en del jeg har glemt, men I er alle i hjertet

Tutter du er sq fantastisk... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.