Hvad vil du sige og til hvem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.553 visninger
41 svar
0 synes godt om
12. januar 2011

Fru Nielsen

Hejsa...

Syntes det er så hyggeligt med de her tråde, hvor vi "mindes" hinanden for de gode ting vi nu husker hinanden for... Alle kan have brug for nogen søde ord engang i mellem.... Tråden skal ikke bruges til at gøre dem som ikke bliver nævnt kede af det, men til at gøre dem som bliver navnt glade....

Jeg starter selv med at dele lidt rosende ord ud....

SussiThyssen: Fordi hun bare er et helt igennem fantastisk menneske... Hun giver sig altid tid til at komme med et ordenligt svar og der er altid en masse gode råd gemt i hende....

Sofia88: Har endnu ikke mødt hende, men skal jeg den første weekend i feb. Føler mig alligevel rigtig tæt knyttet til hende! Hun er så fantastisk herlig....

Tutter: Hun er så smuk, har det kønneste ansigt.... Og kommer altid med så rolige og rare svar til folk!

quar20: Skøn pige, som altid er så dejlig positiv... Også har hun de to dejligste drenge!

Vær med og lav en positiv lang tråd med skulderklap til hinanden....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

Dinna88

Uha uha, jeg har lige to!

Jeg vil da gerne fortælle Laulund87 at hun er en herlig søster som jeg er taknemmelig for at have givet mig min deeejlige niece   Ja, nu er hun ikke den jeg skriver mest med herinde, men jeg ved da at hun altid er klar med et råd hvis hun ved noget om det der bliver spurgt ind til, og ja, så er hun altid frisk på en debat - i en god tone selvfølgelig!

Og så vil jeg da også lige sige til Quar20 at hun er en rigtig sød kvinde Jeg vidste på forhånd, inden jeg mødte hende, at hun var rigtig sød - det kunne fornemmes! Og det viste hun sig da også at være. Hun er en rigtig positiv kvinde Og så vil jeg da lige ønske hende alt godt med hendes to drenge og det de alle sammen går igennem lige nu,

Anmeld

12. januar 2011

Laulund87

Dinna88 skriver:

Uha uha, jeg har lige to!

Jeg vil da gerne fortælle Laulund87 at hun er en herlig søster som jeg er taknemmelig for at have givet mig min deeejlige niece   Ja, nu er hun ikke den jeg skriver mest med herinde, men jeg ved da at hun altid er klar med et råd hvis hun ved noget om det der bliver spurgt ind til, og ja, så er hun altid frisk på en debat - i en god tone selvfølgelig!

Og så vil jeg da også lige sige til Quar20 at hun er en rigtig sød kvinde Jeg vidste på forhånd, inden jeg mødte hende, at hun var rigtig sød - det kunne fornemmes! Og det viste hun sig da også at være. Hun er en rigtig positiv kvinde Og så vil jeg da lige ønske hende alt godt med hendes to drenge og det de alle sammen går igennem lige nu,

Anmeld

12. januar 2011

Fru Hansen

ha ha
Jeg vil gerne fortælle Fru Nielsen om min overraskelse over at finde en bruger med et navn så tæt på mit
Et kort øjeblik tænkte jeg at den der debat har jeg da ikke oprettet

Anmeld

12. januar 2011

Fru Nielsen

fru-nielsen skriver:

ha ha
Jeg vil gerne fortælle Fru Nielsen om min overraskelse over at finde en bruger med et navn så tæt på mit

Haha....

Anmeld

12. januar 2011

sofia88

fru-nielsen skriver:

ha ha

HAHAHA hvor godt 

Anmeld

12. januar 2011

Kruse90

Jeg vil gerne takke ALLE i barnløshedsgruppen for alt den hjælp og støtte
Det betyder rigtig meget for mig

Og så vil jeg gerne takke Caroline86 for hendes helt fantastiske måde at være på tak fordi du altid er her for mig skat Og altid er klar ved telefonen når jeg har brug for det

Og lige Kitty og tjuhl
Tak. I er en fantastisk støtte og en rigtig god historie om barnløshed
Tak det er dejligt i er her.

Kram

Anmeld

12. januar 2011

Lou87

Fru Nielsen skriver:

Hejsa...

Syntes det er så hyggeligt med de her tråde, hvor vi "mindes" hinanden for de gode ting vi nu husker hinanden for... Alle kan have brug for nogen søde ord engang i mellem.... Tråden skal ikke bruges til at gøre dem som ikke bliver nævnt kede af det, men til at gøre dem som bliver navnt glade....

Jeg starter selv med at dele lidt rosende ord ud....

SussiThyssen: Fordi hun bare er et helt igennem fantastisk menneske... Hun giver sig altid tid til at komme med et ordenligt svar og der er altid en masse gode råd gemt i hende....

Sofia88: Har endnu ikke mødt hende, men skal jeg den første weekend i feb. Føler mig alligevel rigtig tæt knyttet til hende! Hun er så fantastisk herlig....

Tutter: Hun er så smuk, har det kønneste ansigt.... Og kommer altid med så rolige og rare svar til folk!

quar20: Skøn pige, som altid er så dejlig positiv... Også har hun de to dejligste drenge!

Vær med og lav en positiv lang tråd med skulderklap til hinanden....

Er enig med dig ang:

Sofia88

Super sød og oprigtig pige og snakke med...

Ville gerne nævne mange flere, men er så dårlig til og huske navne
Snakker med rigtig mange søde ladies herinde jo.

Anmeld

12. januar 2011

sofia88

Fru Nielsen: Det er enkelt, du er en af de dejligste tøser jeg længe har "mødt"  At vide du fremover er en del af mit & Livas liv, er bare den bedste følelse at have indeni! 

Og læder mig SÅ meget til at se dig & dine fantastiske DRENGE!

Anmeld

12. januar 2011

Laulund87

Dinna88: At hun er en skøn søster

quar20: At hun er så skide sød og det blev kun bekræftet da jeg mødte hende!

Tulipan: Jeg vil gerne sige at hun er skøn at være sammen med og jeg glæder mig til vores bytur sammen Og hun har en charmerende dreng!

Tutter: Smuk pige som jeg finder inspirerende. Man må kæmpe for det man vil have!

Der kommer sikkert flere på listen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.