Moderkagen ligger lavt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

sofia88

Tutter skriver:

Krydser fingre for dig imorgen

Tusind tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

Amso

sofia88 skriver:

Har læst mig frem til at de fleste får af vide den med meget stor sikkerhed rykker sig, den besked fik jeg dog ikke  Hun syntes ikke det så godt ud, og at den ikke kunne ligge mere i vejen end den gør/gjorde.

Men håber nu den har rykket sig 

Hun kunne heller ikke være mere lyseslukker hvad..!??  Måden at sige det på..

Håber den har rykket sig i hvert fald...  

Anmeld

12. januar 2011

sofia88

Fru Nielsen skriver:

Øv søde.... Håber den rykker sig lidt op så du kan føde tøsen på naturlig vis...

Ihhh hvor jeg dog glæder mig til hun kommer ud...

Tak skat! Håber jeg også!

Glæder mig godt nok også helt vildt! 

Blir såå mega stort 

Anmeld

12. januar 2011

Amelia<3

sofia88 skriver:

Har ikke skænket det en tanke siden MD scanningen, det er først nu dagen før jeg skal scannes igen at jeg lige kom til at tænke på det.

Hende der scannede mig sagde nemlig ikke til mig at den med stor sikkerhed ville rykke sig. Og at den ikke kunne ligge mere i vejen. Men satser på den har rykket sig 

Held og lykke

Anmeld

12. januar 2011

sofia88

Amso skriver:

Hun kunne heller ikke være mere lyseslukker hvad..!??  Måden at sige det på..

Håber den har rykket sig i hvert fald...  

Hun var også lidt sær, men hvis det ikke er/var så galt som man kunne tro så ville hun forhåbentlig have sagt det 

Anmeld

12. januar 2011

sofia88

Amelia<3 skriver:

Held og lykke

TAK 

Anmeld

13. januar 2011

Caroline86

Da jeg var til MD lå moderkagen og blokerede fuldstændig for fødselskanalen, så jeg fik også ekstra scanning omkring 30 uge for at se om den var væk. Det var den

At jeg så fik pks pga en uvendbar uk er så noget helt andet

i langt langt langt de fleste tilfælde rykker den sig opad.

Og det er egentligt noget fis at sige! moderkagen sidder fast der hvor den nu sidder fast, men afhængigt af hvordan livmoderen vokser kan den trække moderkage opad håber det gav mening

Tag en dyb indånding! Det skal nok gå fint til den scanning!

Anmeld

13. januar 2011

sofia88

Caroline86 skriver:

Da jeg var til MD lå moderkagen og blokerede fuldstændig for fødselskanalen, så jeg fik også ekstra scanning omkring 30 uge for at se om den var væk. Det var den

At jeg så fik pks pga en uvendbar uk er så noget helt andet

i langt langt langt de fleste tilfælde rykker den sig opad.

Og det er egentligt noget fis at sige! moderkagen sidder fast der hvor den nu sidder fast, men afhængigt af hvordan livmoderen vokser kan den trække moderkage opad håber det gav mening

Tag en dyb indånding! Det skal nok gå fint til den scanning!

Tusind tak for dit svar 

Måske havde hun bare en dårlig dag hende der scannede mig siden hun sagde at det ikke så godt ud og den ikke kunne ligge mere i vejen 

Men er sikker på den har rykket sig 

Anmeld

13. januar 2011

Caroline86

sofia88 skriver:

Tusind tak for dit svar 

Måske havde hun bare en dårlig dag hende der scannede mig siden hun sagde at det ikke så godt ud og den ikke kunne ligge mere i vejen 

Men er sikker på den har rykket sig 

det er i hvert fald noget fis at sige uanset hvor dårlig en dag man har! hmf!!!!

MEN... selvfølgelig er der en risiko for at den ikke rykker med op - altså at den sidder fast på det stykke af livmoderen der ikke "bevæger sig opad" når den vokser, men som sagt sker det ikke ret tit 

Faktisk havde min rykket sig så meget at lægen glemte at kigge efter det, for der var jo intet iøjefaldende da hun scannede (jeg blev samtidig scannet hver 4. uge pga risiko for præmatur fødsel, så det var mest de ting hun kiggede på )

Jeg satser på, og krydser poter for at den er smuttet væk fra udgangen og at du får den vaginale fødsel du drømmer om

Anmeld

13. januar 2011

Mira0911

sofia88 skriver:

Jeg skal scannes imorgen for at se om min moderkage har flyttet sig eller om den stadig ligger som den gjorde ved MD scanningen. 

Har nogle af jer fået den besked at moderkagen ligger lavet og det derfor ikke er muligt at føde vaginalt, men hvor den har flyttet/rykket sig og i slap for kejsersnit?

Ja det har jeg prøvet... Og den flyttede sig med tiden inden jeg fødte... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.