netbaseret pædagog?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

aarhusmor

Toffi skriver:

Den kan også godt føles langsom når man er igang, men når man står ved slutningen, føles det som om tiden er fløjet afsted.

Jeg har været ok tilfreds, og påtænker at læse videre, det er dog ikke endegyldigt vedtaget endnu.. He he

Det vil jeg nok også bagefter. Jeg har to drømme. Men da jeg er "ældre" så bliver det nok ingen eller kun den korte. Man kan læse diplom til diætist eller jeg kan læse til læge.

Hvad tænker du på at læse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

*Toffee*

aarhusmor skriver:

Det vil jeg nok også bagefter. Jeg har to drømme. Men da jeg er "ældre" så bliver det nok ingen eller kun den korte. Man kan læse diplom til diætist eller jeg kan læse til læge.

Hvad tænker du på at læse?

Jeg har nogle stykker, he he..

Enten en kandidat i pædagogisk sociologi, psykologi eller antropologi.

Eller..

En diplomuddannelse i specialpædagogik så jeg kan få arbejde som talepædagog.

Eller..

En diplomuddannelse i et eller andet (jeg kan ikke huske præcis hvad det var for en) så jeg kan arbejde som socialrådgiver.

Anmeld

12. januar 2011

aarhusmor

Toffi skriver:

Jeg har nogle stykker, he he..

Enten en kandidat i pædagogisk sociologi, psykologi eller antropologi.

Eller..

En diplomuddannelse i specialpædagogik så jeg kan få arbejde som talepædagog.

Eller..

En diplomuddannelse i et eller andet (jeg kan ikke huske præcis hvad det var for en) så jeg kan arbejde som socialrådgiver.

De lyder spændende. Dog har jeg haft en del med socialrådgivere at gøre i forbindelse med min sygdom. Puha sikke noget papirnusseri og så bliver de hele tiden presset af ledelsen.

held og lykke med det og tak for snakken Nu kalder manden på tv-tid

Anmeld

12. januar 2011

*Toffee*

aarhusmor skriver:

De lyder spændende. Dog har jeg haft en del med socialrådgivere at gøre i forbindelse med min sygdom. Puha sikke noget papirnusseri og så bliver de hele tiden presset af ledelsen.

held og lykke med det og tak for snakken Nu kalder manden på tv-tid

Tak og i lige måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.