netbaseret pædagog?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.408 visninger
23 svar
0 synes godt om
12. januar 2011

Anonym trådstarter

Jeg har længe været lun på pædagog uddanelsen. Men jeg har ikke mulighed for at sige jobbet op og være på su.

Er der nogen her der går på den netbaserede uddanelse og kan fortælle om det?
Jeg har kigget lidt på nettet og er ikke blevet meget klogere. Umiddelbart ser det ud som om der er stor forskel på priser og antallet af møde dage. Nogen der har en forklaring på at det er så forskelligt?

Jeg er anonym fordi jeg er igennem endnu en fyringsrunde lige pt og ikke vil bede om at blive fyret ved at lægge dette indlæg ud i offentlighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

*Toffee*

Jeg har længe været lun på pædagog uddanelsen. Men jeg har ikke mulighed for at sige jobbet op og være på su.

Jeg har kigget lidt på nettet og er ikke blevet meget klogere. Umiddelbart ser det ud som om der er stor forskel på priser og antallet af møde dage. Nogen der har en forklaring på at det er så forskelligt?

Jeg er anonym fordi jeg er igennem endnu en fyringsrunde lige pt og ikke vil bede om at blive fyret ved at lægge dette indlæg ud i offentlighed

For nogle år siden gik jeg på den i Roskilde i et semester.. Jeg synes det var en god måde at gøre det på.. Vi skulle mødes mellem 3-5 dage om måneden mener jeg det var.. Og så var det så længere dage..

Du skal huske på at selvom den er netbaseret skal du stadig i 3 praktikker. En på 10 uger og 2 på et halvt år..

Er der noget konkret du vil vide, skal jeg prøve at svare så godt jeg kan

Ps. Hvad mener du med priser?

Anmeld

12. januar 2011

Anonym trådstarter

For nogle år siden gik jeg på den i Roskilde i et semester.. Jeg synes det var en god måde at gøre det på.. Vi skulle mødes mellem 3-5 dage om måneden mener jeg det var.. Og så var det så længere dage..

Du skal huske på at selvom den er netbaseret skal du stadig i 3 praktikker. En på 10 uger og 2 på et halvt år..

Er der noget konkret du vil vide, skal jeg prøve at svare så godt jeg kan

Ps. Hvad mener du med priser?

Et sted jeg kiggede på stor der at det kostede omkring 6000 kr pr semester. Et ander sted stod der bare at der var deltager betaling men ikke hvor meget. Flere steder stod der intet om pris, men ej heller at det skulle være gratis.

Havde du arbejde ved siden af? Jeg håber at kunne få merit og korte praktikkerne af. For jeg kan nok ikke få orlov fra mit job. Og jeg ville også have problemer med at få fri en uge om måneden til møde dage.

Hvorfor droppede du netuddannelsen?

Anmeld

12. januar 2011

ChatH

Anonym skriver:

Hejsa, jeg har læst på danner seminariet men jeg betalte ikke for det  Hvad vil du vide?

Anmeld

12. januar 2011

*Toffee*

Anonym skriver:

Et sted jeg kiggede på stor der at det kostede omkring 6000 kr pr semester. Et ander sted stod der bare at der var deltager betaling men ikke hvor meget. Flere steder stod der intet om pris, men ej heller at det skulle være gratis.

Havde du arbejde ved siden af? Jeg håber at kunne få merit og korte praktikkerne af. For jeg kan nok ikke få orlov fra mit job. Og jeg ville også have problemer med at få fri en uge om måneden til møde dage.

Hvorfor droppede du netuddannelsen?

Medmindre det er under åben uddannelse, så koster det ikke penge.. Så er det et gratis studie.. Altså en hel almindelig pædagoguddannelse, bare netbaseret.

Nej jeg havde ikke arbejde ved siden af, men det havde de fleste. Meget af kontakten går via Skype eller andre medier over nettet og fungere faktisk udemærket.

Almindelige merit studerende får kun merit for én praktik, så uanset hvad skal du nok forvente at skulle i en halvårlig praktik og en 10 ugers. Jeg er dog ikke sikker på at man kan tage merituddannelsen som net. Måske skal du kigge på merit uddannelsen istedet.

Jeg stoppede fordi jeg ville prøve kræfter med ergoterapeutuddannelsen i stedet

Anmeld

12. januar 2011

Na-Wi

Nu spørger jeg sikkert dumt, men får man su for at tage sådan en slags uddannelse ?

Knus

Anmeld

12. januar 2011

*Toffee*

Naannaa87 skriver:

Nu spørger jeg sikkert dumt, men får man su for at tage sådan en slags uddannelse ?

Knus

Ja da, det er en ganske almindelig pædagoguddannelse, bare netbaseret

Anmeld

12. januar 2011

Na-Wi

Toffi skriver:

Ja da, det er en ganske almindelig pædagoguddannelse, bare netbaseret

Det er jo smart! Jeg er en af de mennesker der har utrolig svært ved at komme i skole om morgenen (nok mest fordi jeg har så langt) Så det ville jo være en skøn måde at tage en uddannelse på og samtidig have mulighed for at se min søn lidt mere Har du et link til nogle steder hvor man kan læse mere om disse uddannelser

Anmeld

12. januar 2011

*Toffee*

Naannaa87 skriver:

Det er jo smart! Jeg er en af de mennesker der har utrolig svært ved at komme i skole om morgenen (nok mest fordi jeg har så langt) Så det ville jo være en skøn måde at tage en uddannelse på og samtidig have mulighed for at se min søn lidt mere Har du et link til nogle steder hvor man kan læse mere om disse uddannelser

Det kan jeg da finde  ihvertfald.. Hvilken større by bor du i nærheden af?

Anmeld

12. januar 2011

aarhusmor

Jeg starter på den netbaserede pædagoguddannelse d. 1. feb. Det er Via university der kører den slags uddannelser og de er SU berettigede. Vi skal mødes ca. 10 gange om året.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.