Anonym skriver:
Et sted jeg kiggede på stor der at det kostede omkring 6000 kr pr semester. Et ander sted stod der bare at der var deltager betaling men ikke hvor meget. Flere steder stod der intet om pris, men ej heller at det skulle være gratis.
Havde du arbejde ved siden af? Jeg håber at kunne få merit og korte praktikkerne af. For jeg kan nok ikke få orlov fra mit job. Og jeg ville også have problemer med at få fri en uge om måneden til møde dage.
Hvorfor droppede du netuddannelsen?
Medmindre det er under åben uddannelse, så koster det ikke penge.. Så er det et gratis studie.. Altså en hel almindelig pædagoguddannelse, bare netbaseret.
Nej jeg havde ikke arbejde ved siden af, men det havde de fleste. Meget af kontakten går via Skype eller andre medier over nettet og fungere faktisk udemærket.
Almindelige merit studerende får kun merit for én praktik, så uanset hvad skal du nok forvente at skulle i en halvårlig praktik og en 10 ugers. Jeg er dog ikke sikker på at man kan tage merituddannelsen som net. Måske skal du kigge på merit uddannelsen istedet.
Jeg stoppede fordi jeg ville prøve kræfter med ergoterapeutuddannelsen i stedet 
Anmeld