3D-scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

malenecl

victoria2008 skriver:

Ja, den er en drillepind.. helt vild livlig, og så tomlen i vejret, det kan man se på billedet inde på min profil

Ej hvor ser det fedt ud. Genialt billede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

afrobabies

malenecl skriver:

Ej hvor ser det fedt ud. Genialt billede

Jeg sagde også bare med det samme jeg så det, at det var det billede jeg skulle have Den vinkede også helt vild

Anmeld

12. januar 2011

malenecl

victoria2008 skriver:

Jeg sagde også bare med det samme jeg så det, at det var det billede jeg skulle have Den vinkede også helt vild

Ej hvor sødt

Anmeld

12. januar 2011

afrobabies

malenecl skriver:

Ej hvor sødt

Ja, det synes jeg også... Den er bare meget mere vild end min datter var da hun lå i maven, så jeg mistænker lidt at der kan være en dreng derinde, men synes bare også at det er mærkeligt hvis en tap kan skjules bag navlesnoren...

Anmeld

12. januar 2011

malenecl

victoria2008 skriver:

Ja, det synes jeg også... Den er bare meget mere vild end min datter var da hun lå i maven, så jeg mistænker lidt at der kan være en dreng derinde, men synes bare også at det er mærkeligt hvis en tap kan skjules bag navlesnoren...

Det er vidst noget med at de kan gemme sine testikler og lige pludselig kommer de frem igen. Det fik jeg i hvert fald at vide, så hun rystede godt og grundigt på min mave for at tjekke ordentlig efter.

Anmeld

12. januar 2011

afrobabies

malenecl skriver:

Det er vidst noget med at de kan gemme sine testikler og lige pludselig kommer de frem igen. Det fik jeg i hvert fald at vide, så hun rystede godt og grundigt på min mave for at tjekke ordentlig efter.

Ok, skal du have en dreng? Jeg vil gerne have en dreng nu når jeg har en pige, men økonomisk set ville det jo være bedst med en pige igen

Anmeld

12. januar 2011

malenecl

victoria2008 skriver:

Ok, skal du have en dreng? Jeg vil gerne have en dreng nu når jeg har en pige, men økonomisk set ville det jo være bedst med en pige igen

Nej, venter en pige .

Anmeld

12. januar 2011

afrobabies

malenecl skriver:

Nej, venter en pige .

Ok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.