Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der nogen som ved om man kan få det i Hjørring? Da vi har svært ved at komme til Aalborg når vi ingen bil har og jeg er ikke meget for offentlig transport pga min angst.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
malenecl skriver: Er der nogen som ved om man kan få det i Hjørring? Da vi har svært ved at komme til Aalborg når vi ingen bil har og jeg er ikke meget for offentlig transport pga min angst.
Så vil jeg nok mene at det skal være hvis der er en privat klinik i Hjørring, kan du ikke prøve at se om der er det?
victoria2008 skriver: Så vil jeg nok mene at det skal være hvis der er en privat klinik i Hjørring, kan du ikke prøve at se om der er det?
Vil jeg lige prøve på google.
malenecl skriver: Vil jeg lige prøve på google.
Ja, google eller krak Privat hospital eller noget i den stil
victoria2008 skriver: Ja, google eller krak Privat hospital eller noget i den stil
Kunne ikke rigtig finde noget
malenecl skriver: Kunne ikke rigtig finde noget
Nej, du bliver nok nødt til at tage til ålborg, går der ikke bus eller tog dertil?
victoria2008 skriver: Nej, du bliver nok nødt til at tage til ålborg, går der ikke bus eller tog dertil?
Jo men fordi jeg har så meget angst dur jeg ikke til tog og sådan. Og det kommer til at blive alt for dyrt så
malenecl skriver: Jo men fordi jeg har så meget angst dur jeg ikke til tog og sådan. Og det kommer til at blive alt for dyrt så
Heller ikke hvis du følges med en? Det er da træls... Jeg ka heller ikke forstå at der ikke er noget i hjørring....
victoria2008 skriver: Heller ikke hvis du følges med en? Det er da træls... Jeg ka heller ikke forstå at der ikke er noget i hjørring....
Kan jeg hellere ikke forstå der ikke er!
malenecl skriver: Kan jeg hellere ikke forstå der ikke er!
Der er nogle jordemoder centre, som udfører 3d scanninger, prøv at spørge din læge eller jordemoder næste gang du skal forbi en af de steder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128