Spark i underlivet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

Den lykkelige

Tusind tak for alle jeres svar.. Det lyder til der er mange som har det på samme måde..

Jeg kan bare slet ikke vurdere hvordan hun ligger.. for der er "spark" alle steder i maven.. Mest toppen af maven, venstre siden og helt nede som jo er vildt ubehagelig og gør ret ondt.. Så aner ikke om hun har vendt sig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Tulle28

milopilo skriver:

Hej de damer

Jeg er 33+2 idag og har de sidste par dage følt lille pigens spark meget "ubehagelige".. Så jeg nærmest i refleks krymmer mig sammen.. Det som om hun sparker nede i "skede åbningen/hullet/gangen" (ja undskyld ved ikke hvad man kalder det )...

Men er det normalt? Nogen der har prøvet det??

Det har jeg også prøvet, jeg var dog noget længere henne end dig. Min datter lå i underkropsstilling og endte med at få PKS, så jeg havde fornøjelsen af hendes fusser i "understellet" helt til det sidste...

Anmeld

13. januar 2011

Den lykkelige

Tulle28 skriver:

Det har jeg også prøvet, jeg var dog noget længere henne end dig. Min datter lå i underkropsstilling og endte med at få PKS, så jeg havde fornøjelsen af hendes fusser i "understellet" helt til det sidste...

Ja det er bare en herlig følelse..

Uhh håber ikke det ender i kejsersnit.. Men der er jo stadig lidt over 6 uger tilbage til termin..

Anmeld

13. januar 2011

Tulle28

milopilo skriver:

Ja det er bare en herlig følelse..

Uhh håber ikke det ender i kejsersnit.. Men der er jo stadig lidt over 6 uger tilbage til termin..

Oooork ja, der er jo stadigvæk længe til pladsen bliver for trang til at der kan tumles rundt derinde Og skulle det (7-9-13) ende med PKS, så er det ikke verdens undergang - det syntes jeg det var da jeg fik at vide at det skulle være sådan, men her bagefter er jeg faktisk meget glad for det. Det var en god oplevelse, underlivet er intakt og arret er et fint minde om den dag mit lille mirakel kom til verden

Anmeld

13. januar 2011

Den lykkelige

Tulle28 skriver:

Oooork ja, der er jo stadigvæk længe til pladsen bliver for trang til at der kan tumles rundt derinde Og skulle det (7-9-13) ende med PKS, så er det ikke verdens undergang - det syntes jeg det var da jeg fik at vide at det skulle være sådan, men her bagefter er jeg faktisk meget glad for det. Det var en god oplevelse, underlivet er intakt og arret er et fint minde om den dag mit lille mirakel kom til verden

Det også rigtigt..

men jeg har i forvejen et 30 cm vandret ar under navlen.. Så ville være ked af at få et mere lige under.. Så er maven jo bare fuld af sammen lapninger

Men hvor længe efter kejsersnittet havde du ondt?

Anmeld

13. januar 2011

Tulle28

milopilo skriver:

Det også rigtigt..

men jeg har i forvejen et 30 cm vandret ar under navlen.. Så ville være ked af at få et mere lige under.. Så er maven jo bare fuld af sammen lapninger

Men hvor længe efter kejsersnittet havde du ondt?

Nej det kan jeg godt forstå så. Jeg havde ikke ONDT sååå længe efter, men jeg var øm i huden ovenover arret i næsten 6 mdr. Det var lidt irriterende, da jeg ikke kunne holde ud at have mine normale jeans på - men det var jo et eller andet sted et mindre problem.

Anmeld

13. januar 2011

Den lykkelige

Tulle28 skriver:

Nej det kan jeg godt forstå så. Jeg havde ikke ONDT sååå længe efter, men jeg var øm i huden ovenover arret i næsten 6 mdr. Det var lidt irriterende, da jeg ikke kunne holde ud at have mine normale jeans på - men det var jo et eller andet sted et mindre problem.

Ok.. Lyder ikke så slemt.. nu må vi se hvad det ender med..  Men tak for svar

Anmeld

13. januar 2011

Kløver

Amso skriver:

Nej har slet ikke tilmeldt mig nogen af de gratis-pakker.. Så får man alle mulige reklamer på e-mail og sådanne. orker jeg slet ikk..  Ved i hvad i får af køn så?? Og navn??

Nej okay, synes nu ikke det har været slemt, de få enkelte jeg fik, meldte jeg på som spam, og så så jeg ik mere til dem

Vi ved ikke hvad vi får, men har da snakket navne, vores top navne er Danial og Julia

Hvad med jer, kender i køn og har i snakket navne

Anmeld

13. januar 2011

Mormilla

Det har jeg os mærket nogen gange. Det gør ondt men tror at det er helt normalt...

Anmeld

13. januar 2011

Amso

Maja84 skriver:

Nej okay, synes nu ikke det har været slemt, de få enkelte jeg fik, meldte jeg på som spam, og så så jeg ik mere til dem

Vi ved ikke hvad vi får, men har da snakket navne, vores top navne er Danial og Julia

Hvad med jer, kender i køn og har i snakket navne

Det også nogen dejlige navne  Vi ved heller ikke hvad det bliver, er ved at sprænge af spændning... Vi er ikke sådan nået til nogen fastlagte navne endnu, sivnger stadig meget frem og tilbage hvad vi kan li og ikke li.. Og vi er slet ikke enige, men tager det med et smil.  Tror først vi rigtigt finder ud af det når vi ser den lille Og så skal vi såmen nok blive enige om det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.