Spark i underlivet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24.009 visninger
30 svar
1 synes godt om
12. januar 2011

Den lykkelige

Hej de damer

Jeg er 33+2 idag og har de sidste par dage følt lille pigens spark meget "ubehagelige".. Så jeg nærmest i refleks krymmer mig sammen.. Det som om hun sparker nede i "skede åbningen/hullet/gangen" (ja undskyld ved ikke hvad man kalder det )...

Men er det normalt? Nogen der har prøvet det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

Mus84

Ja det har jeg prøvet en enkelt gang at føle, faktisk ubehageligt. En aften jeg havde lagt mig til at sove og hun sparkede heælt vildt og kunne tydelig mærke hende mod min skede og endetarm tror jeg.. Underligt men kunne altså mærke at disse rør blev berørt invendigt men ikke rart ;/

Jeg er idag 24+6 og tror det var for 2 uger siden, så går ud fra det er meget normalt, måske de har ligget på en eller anden mærkelig måde derinde i hulen.. ;D

Anmeld

12. januar 2011

Kløver

milopilo skriver:

Hej de damer

Jeg er 33+2 idag og har de sidste par dage følt lille pigens spark meget "ubehagelige".. Så jeg nærmest i refleks krymmer mig sammen.. Det som om hun sparker nede i "skede åbningen/hullet/gangen" (ja undskyld ved ikke hvad man kalder det )...

Men er det normalt? Nogen der har prøvet det??

Jeg har det på smame måde, men fik at vide i dag ved JM at den bette vender med hovedet nedaf, så det jeg kan mærke er åbenbart den lille som er ved at sætte sig ned i bækkenet, og kan være rigtig smertefuldt. det føles lidt som om man engang imellem får sådan en skarp smerte ved bevægelse, lyder det lidt bekendt? Det kan jo evt være det er det

Jeg er 32+6

Anmeld

12. januar 2011

Amso

Jeg har haft det på den måde i mange uger nu... Kan mærke nede i mit skridt når der bliver gået til den inde i maven. Lige inden for døren "dernede". Det kan gøre så ondt at jeg også må krumme mig sammen, eller tage fat i noget, for netop ikk at falde sammen. På mig føles det som om nogen niver mig sindsygt hårdt, samtidigt med der bliver presset godt mod.

Anmeld

12. januar 2011

Kløver

Amso skriver:

Jeg har haft det på den måde i mange uger nu... Kan mærke nede i mit skridt når der bliver gået til den inde i maven. Lige inden for døren "dernede". Det kan gøre så ondt at jeg også må krumme mig sammen, eller tage fat i noget, for netop ikk at falde sammen. På mig føles det som om nogen niver mig sindsygt hårdt, samtidigt med der bliver presset godt mod.

Det er også den følelse jeg har haft bare knap så kraftigt

Anmeld

12. januar 2011

Amso

Maja84 skriver:

Det er også den følelse jeg har haft bare knap så kraftigt

Det heller ikke sjovt når det er SÅ slemt.. Kan ikke rigtigt tage nogen steder, for der skal ikke så meget bevægelse til før de begynder.  Kan lige tage i hallen og se håndbold og sådan, for der skal jeg bar sidde på min flade

Anmeld

12. januar 2011

Kløver

Amso skriver:

Det heller ikke sjovt når det er SÅ slemt.. Kan ikke rigtigt tage nogen steder, for der skal ikke så meget bevægelse til før de begynder.  Kan lige tage i hallen og se håndbold og sådan, for der skal jeg bar sidde på min flade

nu bliver jeg jo nød til at høre om du oså har problemer med plukveer, og at det kan blive værre hvis du går på trapper eller feks bukker dig ned ?

Anmeld

12. januar 2011

Amso

Maja84 skriver:

nu bliver jeg jo nød til at høre om du oså har problemer med plukveer, og at det kan blive værre hvis du går på trapper eller feks bukker dig ned ?

Har også mange plukveer nogen dage. Og nogen gange skiftes de med plukvee, nivesmerte osv. Inden "episoden" er helt færdig . Men trapper, er en sikke vinder..  Så begynder der også et eller andet i den stil. Faktisk hver gang jeg bevæger mig, hvor der kræver lidt af mig. Længere indkøbstur, 10 min. tennis på wii

De sidste 2 dage har jeg dog ikke rigtigt mærket til nogen af delene, en det er nok fordi jeg har smerter i forbindelse med forstoppelse i steder. 

Anmeld

12. januar 2011

Kløver

Amso skriver:

Har også mange plukveer nogen dage. Og nogen gange skiftes de med plukvee, nivesmerte osv. Inden "episoden" er helt færdig . Men trapper, er en sikke vinder..  Så begynder der også et eller andet i den stil. Faktisk hver gang jeg bevæger mig, hvor der kræver lidt af mig. Længere indkøbstur, 10 min. tennis på wii

De sidste 2 dage har jeg dog ikke rigtigt mærket til nogen af delene, en det er nok fordi jeg har smerter i forbindelse med forstoppelse i steder. 

hmm lyder meget som jeg også har det, du har ikke tilfældigvis bækkenløsning også

Man må da håbe det ikke giver anledning til at føde alt for meget før tid, jeg vil personligt meget gerne nå 37 fulde uger

Anmeld

12. januar 2011

morethanperfect

Det er helt normalt .. Jeg havde de stort set hele tiden fra uge 34 indtil jeg fødte ..

Det gør pisse nas , og jeg ringede flere gange til vagtlægen om natten(der var det værst) og han sagde jeg skulle tage det helt roligt .. Min Jm sagde så at det var fordi han borede sig længere og længere ned .. Men du skal være glad for det når du skal føde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.