så fik et æg lagt op ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

AnneH

baby84 skriver:

tak.. okay så det er ikke crinone der kan give falsk positiv? vil det sige at man kan teste fx dag 9 og regne med testen? selvfølgelig med risiko for at graviditeten går i sig selv. Synes det er underligt at lægerne sige at crinone kan give falsk positiv når der står flere steder på nettet at det ikke er muligt.

mener at man kan teste falsk positiv i op til 12 dage efter.

Så vent med at teste, ved det er svært

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Bavianis

Ej, jeg vidste slet ikke du havde det sådan søde!

For det første: Den (dumme) akupunktur-dame har SLET ikke forstand på noget som helst andet end nåle! Hun skal fuldstændigt afholde sig fra at diagnosticere dig og dine muligheder for at blive gravid. Lægerne har undersøgt Jer grundigt - og det er da så utroligt tydeligt, at Jeres problem bunder i at manden har meget få sædceller - det giver jo ligesom sig selv. Du er sund og rask, spiser ufatteligt sundt, ryger ikke, drikker ikke og er slank.

Der er INGENTING der indikerer, at ægget ikke skal sætte sig fast! Tværtimod.

Den eneste grund til at du er trist er, at du bare vil det her så meget - og derfor bliver du den bedste mor i verden

Og som Gregers sagde: "Jamen det kan jo være at hun er ultra fertil - og så er det jo fint at starte med et æg!"

Og går det så ikke, kan I jo prøve med 2 når I bliver klar.

Og så er det jo skæbnen at vi skal have barsel sammen

Anmeld

14. januar 2011

baby84

Bavianis skriver:

Ej, jeg vidste slet ikke du havde det sådan søde!

For det første: Den (dumme) akupunktur-dame har SLET ikke forstand på noget som helst andet end nåle! Hun skal fuldstændigt afholde sig fra at diagnosticere dig og dine muligheder for at blive gravid. Lægerne har undersøgt Jer grundigt - og det er da så utroligt tydeligt, at Jeres problem bunder i at manden har meget få sædceller - det giver jo ligesom sig selv. Du er sund og rask, spiser ufatteligt sundt, ryger ikke, drikker ikke og er slank.

Der er INGENTING der indikerer, at ægget ikke skal sætte sig fast! Tværtimod.

Den eneste grund til at du er trist er, at du bare vil det her så meget - og derfor bliver du den bedste mor i verden

Og som Gregers sagde: "Jamen det kan jo være at hun er ultra fertil - og så er det jo fint at starte med et æg!"

Og går det så ikke, kan I jo prøve med 2 når I bliver klar.

Og så er det jo skæbnen at vi skal have barsel sammen

tak sus.. Det går lidt bedre idag, men er i et underligt humør. Måske hormoner alligevel er lidt i uorden. Af en eller anden grund er jeg ikke så optimistisk som jeg måske burde være, men mine fornemmelser siger jo heldigvis ikke en skid.

Gregers og manden min har nok ret i, at det er smart nok at starte med et æg, men det virker bare så dumt at gå mod klinikkens anbefalinger og vælge noget der giver mindre chance. Det var sgu ikke lige min foretrukne taktik, nu da vi jo ikke ligefrem er mange milionærer i forhold til hverken sæd eller penge.

Jeg satser virkelig også på at den dumme arkupunktur-dame er helt bims. Håber hun er mere positiv når jeg kommer der op idag.

har i fået den flotte vogn hjem så man kan se den næste gang man kommer??

Anmeld

14. januar 2011

baby84

AnneH skriver:

mener at man kan teste falsk positiv i op til 12 dage efter.

Så vent med at teste, ved det er svært

tak..må væbne mig med tålmodighed..havde eller lige udviklet en rigtig testoman-strategi, hvor jeg ville lægge en testene op på en række. En for hevr dag. Tænke at jeg så kunne holde øje med om den 2. streg fald i styrke og derefter begyndte at blive tydligere igen omkring 1o. dagen..

Ved godt det er helt skørt, så jeg må nok hellere tage mig lidt sammen.

Anmeld

14. januar 2011

Bavianis

baby84 skriver:

tak sus.. Det går lidt bedre idag, men er i et underligt humør. Måske hormoner alligevel er lidt i uorden. Af en eller anden grund er jeg ikke så optimistisk som jeg måske burde være, men mine fornemmelser siger jo heldigvis ikke en skid.

Gregers og manden min har nok ret i, at det er smart nok at starte med et æg, men det virker bare så dumt at gå mod klinikkens anbefalinger og vælge noget der giver mindre chance. Det var sgu ikke lige min foretrukne taktik, nu da vi jo ikke ligefrem er mange milionærer i forhold til hverken sæd eller penge.

Jeg satser virkelig også på at den dumme arkupunktur-dame er helt bims. Håber hun er mere positiv når jeg kommer der op idag.

har i fået den flotte vogn hjem så man kan se den næste gang man kommer??

Helt sikkert - og det forstår jeg godt, og sådan ville jeg også selv have det. Mon ikke han næste gang tænker på hvor meget et forsøg koster og går med til 2 æg...

Vi henter barnevognen i morgen - feeeedt. På tirsdag kommer Mette og bebs efter arbejde - vil du ikke komme også?? Det kunne være så hygeligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.