Så vi jeg et æg lagt op.
Det har været en underlig dag. Da vi kom på klinikken fortalte de at der var to befrugtede æg ud af mine 7. Det ene var godt og det andet knap så godt, men også okay. Dog ikke godt nok til frys.
De rådede os til at få lagt begge æg op, men da min kæreste er imod to æg grundet angst for tvillinger, blev til til at vi kun lagde det ene op. Jeg ville gerne have haft dem begge op, men man skal selvfølgelig være enige om sådan en beslutning.
Da vi kom ud var jeg bare ked af det. Tror jeg blev lidt skuffet over at der ikke være æg til frys og over at vi afslog deres anbefaling om at lægge to op, som ellers kunne have givet større chance.
Min kæreste blev irriteret fordi han synes jeg var negativ hele tiden og fordi han følte jeg lagde skylden over på ham. Det hjælp ikke ligefrem på humøret. Jeg følte mig helt tom med kun det ene æg selvom det jo hele tiden kun havde været meningen at der skulle et op.
Da jeg så kom til arkupunktur senere på dagen sagde damen at jeg havde meget dårligt blodomløb og at hun troede at min krop delvist var årsagden til at vi ikke kunne blive gravide. Fedt at få den i hovedet når vi nu troede at årsagen kun lå hos manden 
Håber ikke hun har ret.
Nå men håber humøret er bedre i morgen..har i prøvet at blive slået ud uden grund i jeres forløb? Ved ikke hvorfor jeg blev skuffet..
Og lige endnu et spørgsmål. Kan en graviditetstest vise falsk positiv når man tager crinone. Det sagde lægen, men ved ikke om jeg tror på det. Jeg prøvede at tage en test idag, hvor jeg jo ikke kunne have en ægte positiv test og den fik faktisk en svag positiv streg efter at have lagt længe (glemte den efter de 5 min)

Anmeld