så fik et æg lagt op ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.569 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. januar 2011

baby84

Så vi jeg et æg lagt op.

Det har været en underlig dag. Da vi kom på klinikken fortalte de at der var to befrugtede æg ud af mine 7. Det ene var godt og det andet knap så godt, men også okay. Dog ikke godt nok til frys.

De rådede os til at få lagt begge æg op, men da min kæreste er imod to æg grundet angst for tvillinger, blev til til at vi kun lagde det ene op. Jeg ville gerne have haft dem begge op, men man skal selvfølgelig være enige om sådan en beslutning.

Da vi kom ud var jeg bare ked af det. Tror jeg blev lidt skuffet over at der ikke være æg til frys og over at vi afslog deres anbefaling om at lægge to op, som ellers kunne have givet større chance.

Min kæreste blev irriteret fordi han synes jeg var negativ hele tiden og fordi han følte jeg lagde skylden over på ham. Det hjælp ikke ligefrem på humøret. Jeg følte mig helt tom med kun det ene æg selvom det jo hele tiden kun havde været meningen at der skulle et op.

Da jeg så kom til arkupunktur senere på dagen sagde damen at jeg havde meget dårligt blodomløb og at hun troede at min krop delvist var årsagden til at vi ikke kunne blive gravide. Fedt at få den i hovedet når vi nu troede at årsagen kun lå hos manden  

Håber ikke hun har ret.

Nå men håber humøret er bedre i morgen..har i prøvet at blive slået ud uden grund i jeres forløb? Ved ikke hvorfor jeg blev skuffet..

Og lige endnu et spørgsmål. Kan en graviditetstest vise falsk positiv når man tager crinone. Det sagde lægen, men ved ikke om jeg tror på det. Jeg prøvede at tage en test idag, hvor jeg jo ikke kunne have en ægte positiv test og den fik faktisk en svag positiv streg efter at have lagt længe (glemte den efter de 5 min)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

NilleG

Krydser fingre for jer, det skal selvfølgelig nok lade sig gøre... Selvfølgelig skal det det vent nu bare og se  Og mon dog det har noget med dig at gøre at det er svært, nej den tror jeg altså ikke på mon ikke så lægen havde fundet ud af det og sagt det til jer... Hmm og til sidst min test viste også positiv da de 5 min var gået og jeg var overhoved ikke gravid  Har selv problem med at virke glad og bliver skuffet hver gang min mens kommer, og min kæreste bliver også irriteret lige som din, så lad os prøve at se på de positive ting, vi er unge og skal nok nå at få en masse dejlige børn )

Mange kram og held og lykke og krydsede fingre for jer

Anmeld

12. januar 2011

ønskebørn74

baby84 skriver:

Så vi jeg et æg lagt op.

Det har været en underlig dag. Da vi kom på klinikken fortalte de at der var to befrugtede æg ud af mine 7. Det ene var godt og det andet knap så godt, men også okay. Dog ikke godt nok til frys.

De rådede os til at få lagt begge æg op, men da min kæreste er imod to æg grundet angst for tvillinger, blev til til at vi kun lagde det ene op. Jeg ville gerne have haft dem begge op, men man skal selvfølgelig være enige om sådan en beslutning.

Da vi kom ud var jeg bare ked af det. Tror jeg blev lidt skuffet over at der ikke være æg til frys og over at vi afslog deres anbefaling om at lægge to op, som ellers kunne have givet større chance.

Min kæreste blev irriteret fordi han synes jeg var negativ hele tiden og fordi han følte jeg lagde skylden over på ham. Det hjælp ikke ligefrem på humøret. Jeg følte mig helt tom med kun det ene æg selvom det jo hele tiden kun havde været meningen at der skulle et op.

Da jeg så kom til arkupunktur senere på dagen sagde damen at jeg havde meget dårligt blodomløb og at hun troede at min krop delvist var årsagden til at vi ikke kunne blive gravide. Fedt at få den i hovedet når vi nu troede at årsagen kun lå hos manden  

Håber ikke hun har ret.

Nå men håber humøret er bedre i morgen..har i prøvet at blive slået ud uden grund i jeres forløb? Ved ikke hvorfor jeg blev skuffet..

Og lige endnu et spørgsmål. Kan en graviditetstest vise falsk positiv når man tager crinone. Det sagde lægen, men ved ikke om jeg tror på det. Jeg prøvede at tage en test idag, hvor jeg jo ikke kunne have en ægte positiv test og den fik faktisk en svag positiv streg efter at have lagt længe (glemte den efter de 5 min)

Det er ægløsningssprøjten der giver falsk positiv søde... Og bare vent, det er guldæget med gevinst der er lagt op

Anmeld

12. januar 2011

AnneH

for det fine æg.

Anmeld

12. januar 2011

MyBaby

Åh Søde! Hvor har jeg bare tænkt meget på dig idag!

Først vil jeg lige sende dig en kæmpe krammer! Jeg kan bare godt forstå, at det kan være rigtig svært at styre humøret! Det er så stort og så alligevel ikke og I ved slet slet ikke, hvad I tør forvente!

Jeg håber så meget, at det kommer til at gå godt! Ring endelig, hvis du har brug for at lufte ud 

Kæmpe kram fra mig

Anmeld

12. januar 2011

otlitrom

Jeg krydser fingre

Og ja, man kan godt blive ramt af følelser man egentlig ikke troede var i een.. Eller som man ikke føler er passende. Nu hvor du føler du skal være glad, så er du skuffet etc. Jeg synes det er elt normalt, og giv dig selv den plads! Det er en hård kamp, så du skal ikke gøre den endnu værre for dig selv! Bare tillad dig selv at være dig!

Anmeld

12. januar 2011

Kruse90

krydser alt hvad jeg kan

Kan godt forstå du var lidt skuffede, hvis du havde håbet på et lidt bedre resultalt.

Men jeg tror på at det ene æg i fik lagt op bliver jeg drømme baby

Kram

Anmeld

12. januar 2011

baby84

tusind tak alle sammen. Jeg håber også så meget det giver pote. Kan slet ikke vente til jeg skal teste..

Anmeld

12. januar 2011

Kløver

baby84 skriver:

Så vi jeg et æg lagt op.

Håber ikke hun har ret.

Sikke en dag, håber du kan teste flot og tydeligt positiv om 2 ugers tid

Anmeld

12. januar 2011

baby84

ønskebarn74 skriver:

Det er ægløsningssprøjten der giver falsk positiv søde... Og bare vent, det er guldæget med gevinst der er lagt op

tak.. okay så det er ikke crinone der kan give falsk positiv? vil det sige at man kan teste fx dag 9 og regne med testen? selvfølgelig med risiko for at graviditeten går i sig selv. Synes det er underligt at lægerne sige at crinone kan give falsk positiv når der står flere steder på nettet at det ikke er muligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.