Viktor 1 måned gammel + billedspam! ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

Fru Nielsen

Hvor er han dejlig... Og sikke en lækker kulør han har!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

benthe :-)

VNB skriver:

Så blev det den 12 januar, og vores lille supermand er derfor allerede blevet  1 måned gammel  synes godt nok at tiden går liiiige lovlig stærkt!  tænk sig at den 12 december lå jeg lige nu med vores lille søn i armene for første gang

Vi har idag været til 5 ugers undersøgelse, og den "bette" fyr vejer nu 5200 gram og måler 57 cm! Dvs han har næsten taget 2 kg på siden fødslen og vokset 1 cm hver uge, altså 4 cm i alt!  Mor her må jo have ren fløde i de babser  

Alt var tip top ved undersøgelsen hos lægen, og som hun sagde: "han STOR trives" iiiih så er der lige et styks riiiigtig stolt mor her  

Men ikke kun på størrelsen kan vi mærke at Viktor vokser med raket fart. Han er blevet meget bevidst, god til øjenkontakt, række tunge ved at efterabe mor og far, smile, ligge på maven, løfte sit hoved samt løfte sig op i armene når vi holder dem, en rigtig bette bomstærk dreng

Han vågner 1 gang hver nat, og natten til mandag sov han igennem i 6 timer i streg sikke dejlig frisk og veludvilet vi følte os.

Jeg svæver stadig rundt på en lyserød sky, og er vildt forelsket i mine 2 drenge!  dagene går så hurtigt, og jeg nyder alt hvad vi laver sammen til fulde!

Vil lige slutte af med en god omgang billedspam med billeder taget indenfor de sidste par uger

hvor er han fin søde
benthe

Anmeld

12. januar 2011

håber snart det er os

VNB skriver:

mange mange tak

Og er du blevet gravid????? neeeej hvor fantastisk

Kæmpe STORT tillykke med det! Hvor langt er du henne?

tusinde tak

jeg er 5 + 2

er blevet gravid ved 3 ivf behandling

knuz

Anmeld

12. januar 2011

Mette.

Hold op hvor er han lækker og sød!! Også er det jo bare perfekt han trives så godt.

Anmeld

12. januar 2011

SabrinaR

Nøj hvor er han skøn !!

Glæder mig da endnu mere til at få min lille klump ud nu

Anmeld

12. januar 2011

PinkLadybug

Ej hvor er han bare sød!

Anmeld

12. januar 2011

blomst84

Ej hvor er han bare lækker lækker og dejligt med en lille som sover igennem ham kan du godt være stolt af !!

Anmeld

13. januar 2011

VNB

Fru Nielsen skriver:

Hvor er han dejlig... Og sikke en lækker kulør han har!

mange tak

ja han er fin "solbrun" hihi  han havde en snert af gulsot efter fødslen. Det er på retur men man kan stadig ane den fine kulør det gav ham

Anmeld

13. januar 2011

VNB

benthe :-) skriver:

hvor er han fin søde
benthe

1000 tak søde håber alt går godt hos dig???

Anmeld

13. januar 2011

VNB

håber snart det er os skriver:

tusinde tak

jeg er 5 + 2

er blevet gravid ved 3 ivf behandling

knuz

hvor er det bare godt!!!  

endnu engang stort tillykke  ih det blir spændende at se det lille myr til scanningen for første gang hva? kan tydeligt huske hvor meget jeg glædede mig til det da jeg var 6+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.