VNB skriver:
Så blev det den 12 januar, og vores lille supermand er derfor allerede blevet 1 måned gammel
synes godt nok at tiden går liiiige lovlig stærkt!
tænk sig at den 12 december lå jeg lige nu med vores lille søn i armene for første gang 
Vi har idag været til 5 ugers undersøgelse, og den "bette" fyr vejer nu 5200 gram og måler 57 cm! Dvs han har næsten taget 2 kg på siden fødslen og vokset 1 cm hver uge, altså 4 cm i alt! 
Mor her må jo have ren fløde i de babser 
Alt var tip top ved undersøgelsen hos lægen, og som hun sagde: "han STOR trives" iiiih så er der lige et styks riiiigtig stolt mor her 
Men ikke kun på størrelsen kan vi mærke at Viktor vokser med raket fart. Han er blevet meget bevidst, god til øjenkontakt, række tunge ved at efterabe mor og far, smile, ligge på maven, løfte sit hoved samt løfte sig op i armene når vi holder dem, en rigtig bette bomstærk dreng 
Han vågner 1 gang hver nat, og natten til mandag sov han igennem i 6 timer i streg
sikke dejlig frisk og veludvilet vi følte os.
Jeg svæver stadig rundt på en lyserød sky, og er vildt forelsket i mine 2 drenge!
dagene går så hurtigt, og jeg nyder alt hvad vi laver sammen til fulde!
Vil lige slutte af med en god omgang billedspam med billeder taget indenfor de sidste par uger