Viktor 1 måned gammel + billedspam! ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

VNB

Laulund87 skriver:

Hvor ser han veltilpas og glad ud!

mange tak  ja han er en rigtig veltilpas lille dreng, så mere kan man jo ikke ønske sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

VNB

Mormilla skriver:

Super billeder. Hvor er han da bare sød

mange tak

vi er også ååååh noget så stolte hehe

Anmeld

12. januar 2011

B&J

så dejlig en lille prins....og er især billede nr 11 viktor med tungen ude og kæresten står med bamsen hvor øjne falder skarpt på så godt et billede...

Anmeld

12. januar 2011

håber snart det er os

hvor er han skøn og dejlig

Anmeld

12. januar 2011

VNB

B&J skriver:

så dejlig en lille prins....og er især billede nr 11 viktor med tungen ude og kæresten står med bamsen hvor øjne falder skarpt på så godt et billede...

mange tak søde

hihi ja det er også et af mine yndlings billeder  Der fik jeg lige fanget den sjove stemning der er imellem dem når de leger!

Anmeld

12. januar 2011

ønskebørn74

VNB skriver:

Så blev det den 12 januar, og vores lille supermand er derfor allerede blevet  1 måned gammel  synes godt nok at tiden går liiiige lovlig stærkt!  tænk sig at den 12 december lå jeg lige nu med vores lille søn i armene for første gang

Vi har idag været til 5 ugers undersøgelse, og den "bette" fyr vejer nu 5200 gram og måler 57 cm! Dvs han har næsten taget 2 kg på siden fødslen og vokset 1 cm hver uge, altså 4 cm i alt!  Mor her må jo have ren fløde i de babser  

Alt var tip top ved undersøgelsen hos lægen, og som hun sagde: "han STOR trives" iiiih så er der lige et styks riiiigtig stolt mor her  

Men ikke kun på størrelsen kan vi mærke at Viktor vokser med raket fart. Han er blevet meget bevidst, god til øjenkontakt, række tunge ved at efterabe mor og far, smile, ligge på maven, løfte sit hoved samt løfte sig op i armene når vi holder dem, en rigtig bette bomstærk dreng

Han vågner 1 gang hver nat, og natten til mandag sov han igennem i 6 timer i streg sikke dejlig frisk og veludvilet vi følte os.

Jeg svæver stadig rundt på en lyserød sky, og er vildt forelsket i mine 2 drenge!  dagene går så hurtigt, og jeg nyder alt hvad vi laver sammen til fulde!

Vil lige slutte af med en god omgang billedspam med billeder taget indenfor de sidste par uger

Hold nu op hvor er han bare lækker!!! .. Sådan en dejlig lille fyr!!!

Lene

Anmeld

12. januar 2011

VNB

håber snart det er os skriver:

hvor er han skøn og dejlig

mange mange tak

Og er du blevet gravid????? neeeej hvor fantastisk

Kæmpe STORT tillykke med det! Hvor langt er du henne?

Anmeld

12. januar 2011

B&J

VNB skriver:

mange tak søde

hihi ja det er også et af mine yndlings billeder  Der fik jeg lige fanget den sjove stemning der er imellem dem når de leger!

ja det gjorde du og det var helt perfekt for billede er bare så super godt

Anmeld

12. januar 2011

VNB

ønskebarn74 skriver:

Hold nu op hvor er han bare lækker!!! .. Sådan en dejlig lille fyr!!!

Lene

1000 1000 tak søde

Er der noget nyt ang de positive tests??? blir helt urolig når jeg læser teksten under dit billede...

Anmeld

12. januar 2011

LISBETH:-)

Han er da bare rigtig rigtig køn og sød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.