Jeg oplevede simpelthen det mærkeligste i bussen idag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

Becks

Fru Nielsen skriver:

Sikke noget....

Men hvor er hun heldig og kende nogen som jer, som ikke dømmer hende ud fra noget i har hørt. Men også giver hende plads til at fortælle hendes version!  til jer piger....

Det er det veninder er til for

Men vi ved godt, at M har gjort det her, for hun har siddet inde i 5 mdr ca. Og er blevet dømt til noget arbejde (en slags samfundstjeneste)

Vi 3 andre lægger heller ikke skjul på, at vi er vrede og gale over det hun har gjort, især fordi det ligger så langt fra mig og slå børn - MEN vi vil netop gerne høre hendes version, fordi der kan lægge så meget bag, der gør hun har gjort som hun har gjort, ikke at det retfærdiggøre hende på nogen måde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

<3

Hold da op en akavet og bizar situation! kan godt forstå du skal have det ud! Og kan slet ikke forestille mig hvordan det må være at skulle forsøge at være en god ven og komme forbi denne "mur".Det bliver noget af et stykke arbejde.

Held og lykke!

Anmeld

12. januar 2011

Becks

Kirle skriver:

Hold da op en akavet og bizar situation! kan godt forstå du skal have det ud! Og kan slet ikke forestille mig hvordan det må være at skulle forsøge at være en god ven og komme forbi denne "mur".Det bliver noget af et stykke arbejde.

Held og lykke!

Ja, og især fordi jeg ikke var forberedt på hun kom der og satte sig ved siden af mig i bussen  WOW altså..

Anmeld

12. januar 2011

2babygirls

Tutter skriver:

Det var så surrealistisk, og især fordi vi skulle have været på fisketorvet.. Ham deroppe må næsten have haft noget det og gøre tænker jeg

Vi skal mødes om 14 dage herhjemme alle 4 og snakke..

Uh, så må du lige lave en update

Anmeld

12. januar 2011

Becks

Tina&Martin skriver:

Uh, så må du lige lave en update

Det kan du tro

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.