Jeg oplevede simpelthen det mærkeligste i bussen idag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.179 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. januar 2011

Becks

Jeg er lige kommet hjem efter en meget mærkelig oplevelse i bussen..

I kan få lidt forhistorie:

På mit gamle arb. var vi 4 tøser som snakkede super godt sammen, festede sammen, tog på ferier sammen osv.

Kirsten den ene gik på efterløn for 2 år siden, M (vælger ikke og skrive hendes navn) stoppede på vores arbejde for 1 år siden, så var der Pernille og jeg tilbage. Jeg stoppede så i Maj måned. Så selvom vi ikke så hinanden allesammen hver dag, så vi hinanden 1 gang om måneden ca.
M tog bla. med mig på ferie i sommers, da min nevø desværre brækkede kravebenet 5 dage før vi skulle rejse.

I Juli måned, samme dag som min rulletrappe ulykke, var M, Pernille og jeg sammen. Det var sidste gang vi så M. Vi prøvede og skrive til hende allesammen, men hun svarede ikke, når vi ringede var tlf slukket osv. Vi stod 3 meget bekymrede veninder og tænkte hvad pokker er der sket..

En dag, ringer Pernille til mig, hunn er jo stadig nede på mit gamle arbejde, og fortæller at én hendes (min gamle) kollega, havde fået af vide at M sad i fængsel fordi hun havde slået sit anden yngste barn!!!

Vi reagerede alle med vrede og var virkelig forargede og rystede.. For man ryger sgu ikke i spjældet for at slå én gang!!!

Vi får af vide af omveje at hun i starten af august bliver løsladt! Da vi stadig intet har hørt fra hende i september, skriver vi 3 andre et fælles brev til hende og sender med posten. Dagen efter får jeg en sms fra hendes x kæreste, at han har åbnet brevet og vil da lige fortælle at hun stadig sidder inde! Mere hører vi ikke! Jeg skriver lidt med hendes søster, som fortæller hun stadig sidder inde!

Idag har jeg så været sammen med Kirsten og Pernille. Vi skulle have været på fisketorvet, men da Pernille er gravid og skal hente sine bærn fra inst. vælger vi og tage et sted hen der er tæt på hende. Da vi splitter op og jeg sidder i bussen, kommer der én hen og sætter sig ved siden af mig og diger hej! Og hvem tror I det er?? Jep, det var M!!!

Min første reaktion var nærmest råbende i hele Bussen, M? Hvad fanden har du gang i, og hvor fanden har du været???

Hun siger så, ja det ved du vist godt, ja siger jeg så, Men for fanden vi har INTET hørt fra dig?? Hun fortæller så hun ikke har været klar til og se os i øjnene. Så nu har vi aftalt at vi skal mødes alle 4 når hun er klar!!

Vi 3 andre ved slet ikke hvordan vi skal forholde os, men har hele tiden gerne ville have hendes version før vi ved hvordan vi skal reagere osv... Vi har jo kun historien fra hendes x og gamle kollega..

Men shit det var underligt!!!

Skulle vist bare ud med det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

millesofie

for den da en omgang

men ja uanset hvor flad en pandekage er så har den to sider

Anmeld

12. januar 2011

Steph_Laurits

Kan godt forstå du syntes det var en mærkelig oplevelse.

Men måske også rart nu at kunne få en afklaring og høre hendes version samt grund til det hele.

Håber I får den samme dejlige 4kløver tilbage igen snart

Anmeld

12. januar 2011

2babygirls

Ej hold da op hvor freaky og møde hende i bussen bare sådan..

Håber da I snart får hendes version, og at i så evt kan finde sammen igen, afhængig af hvor gralt sagen var

Anmeld

12. januar 2011

Becks

Fisenberg skriver:

for den da en omgang

men ja uanset hvor flad en pandekage er så har den to sider

Ja heldigvis

Anmeld

12. januar 2011

Becks

StephanieJ skriver:

Kan godt forstå du syntes det var en mærkelig oplevelse.

Men måske også rart nu at kunne få en afklaring og høre hendes version samt grund til det hele.

Håber I får den samme dejlige 4kløver tilbage igen snart

Arhmen det var så mærkeligt altså

Vi har aftalt og mødes om 14 dages tid hjemme hos mig, selvom hun ikke er klar til og fortælle vil hun gerne med

Anmeld

12. januar 2011

Becks

Tina&Martin skriver:

Ej hold da op hvor freaky og møde hende i bussen bare sådan..

Håber da I snart får hendes version, og at i så evt kan finde sammen igen, afhængig af hvor gralt sagen var

Det var så surrealistisk, og især fordi vi skulle have været på fisketorvet.. Ham deroppe må næsten have haft noget det og gøre tænker jeg

Vi skal mødes om 14 dage herhjemme alle 4 og snakke..

Anmeld

12. januar 2011

Steph_Laurits

Tutter skriver:

Arhmen det var så mærkeligt altså

Vi har aftalt og mødes om 14 dages tid hjemme hos mig, selvom hun ikke er klar til og fortælle vil hun gerne med

Det er da flot at hun alligevel tager med til at mødes alle 4, men nok også en underlig stemning når I intet har hørt i så lang tid og at I stadig ikke ved noget som helst.

Men ja, det er jo bare at give hende tid og så håbe hun kommer af sig selv og melder ud! Håber I kommer tilbage til Jeres sammenhold som det var før uden bekymringer og uklarheder  

Anmeld

12. januar 2011

Becks

StephanieJ skriver:

Det er da flot at hun alligevel tager med til at mødes alle 4, men nok også en underlig stemning når I intet har hørt i så lang tid og at I stadig ikke ved noget som helst.

Men ja, det er jo bare at give hende tid og så håbe hun kommer af sig selv og melder ud! Håber I kommer tilbage til Jeres sammenhold som det var før uden bekymringer og uklarheder  

Ja det er det, især fordi jeg fortalte hende i bussen, at jeg ikke vidste hvordan nogle af os vil reagere når hun fortæller os hendes version..

Ja håber jeg også..

Anmeld

12. januar 2011

Fru Nielsen

Sikke noget....

Men hvor er hun heldig og kende nogen som jer, som ikke dømmer hende ud fra noget i har hørt. Men også giver hende plads til at fortælle hendes version!  til jer piger....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.