bleer i super brugsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

Gittemor09

victoria2008 skriver:

Ja, men jeg har heldigvis ikke været ude for røde numser

heldige dig.. sofies numse er mere end sart.. der skal ingenting til...!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

afrobabies

Gittemor09 skriver:

heldige dig.. sofies numse er mere end sart.. der skal ingenting til...!!

Jeg kender også nogle som direkte får hul på huden, det er så ubehagelig, og ungerne får så ondt

Anmeld

12. januar 2011

Gittemor09

victoria2008 skriver:

Jeg kender også nogle som direkte får hul på huden, det er så ubehagelig, og ungerne får så ondt

hun har også været meget ked af det... og den har nogle gange været så rød så den har blødt.. sikke en smerte hun må have haft... stakkels pige...!!

men nu er jeg begyndt at bruge derma zinksalve, og hun er meget sjældent rød..!!

Anmeld

12. januar 2011

afrobabies

Gittemor09 skriver:

hun har også været meget ked af det... og den har nogle gange været så rød så den har blødt.. sikke en smerte hun må have haft... stakkels pige...!!

men nu er jeg begyndt at bruge derma zinksalve, og hun er meget sjældent rød..!!

Det var godt... Hvis det er en jungle at finde rundt i bleerne, så er det en større jungle at finde rundt i cremer til baby

Anmeld

12. januar 2011

Gittemor09

victoria2008 skriver:

Det var godt... Hvis det er en jungle at finde rundt i bleerne, så er det en større jungle at finde rundt i cremer til baby

hehe det er det ihvertfald der er jo så meget forskelligt. og børn er jo også forskellige...

når jeg skal have en lille mere på et tidspunkt, håber jeg ikke den bliver sart bagi... hihi... (men så længe den er sund og rask er det jo fint...)

Anmeld

12. januar 2011

afrobabies

Gittemor09 skriver:

hehe det er det ihvertfald der er jo så meget forskelligt. og børn er jo også forskellige...

når jeg skal have en lille mere på et tidspunkt, håber jeg ikke den bliver sart bagi... hihi... (men så længe den er sund og rask er det jo fint...)

Det er det vigtigste at de er sunde og raske

Anmeld

12. januar 2011

Gittemor09

victoria2008 skriver:

Det er det vigtigste at de er sunde og raske

det er det ja.. og så længe hun kan sidde og lege, og lave en masse ballade tænker ingen af os på den røde numse der er under bleen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.