bleer i super brugsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.625 visninger
16 svar
0 synes godt om
12. januar 2011

Gittemor09

hej alle de dejlige damer...

vil lige informere jer alle om at de i denne uge har 2 pakker huggies bleer til 149,95 hvis i ikke har lagt mærke til det

normalpris pr. pakke er 129,95 ....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

afrobabies

Gittemor09 skriver:

hej alle de dejlige damer...

vil lige informere jer alle om at de i denne uge har 2 pakker huggies bleer til 149,95 hvis i ikke har lagt mærke til det

normalpris pr. pakke er 129,95 ....

Ja, det lyder da billigt, men jeg køber bleer i Rema1000 44 bleer for 50 kr, det er dejlig billigt

Anmeld

12. januar 2011

Gittemor09

victoria2008 skriver:

Ja, det lyder da billigt, men jeg køber bleer i Rema1000 44 bleer for 50 kr, det er dejlig billigt

ville jeg virkelig også gerne kunne...

men sofie kan ikke tåle de "billige" men gode bleer...

og hun er begyndt at tisse rigtig meget pga. meget væske selvfølgelig, det skal jo hænge sammen

så det er kun huggies der dur.. tro mig, har været vidt omkring

det var mere hvis der var nogle der brugte mærket, og ikke havde set tilbuddet...

Anmeld

12. januar 2011

afrobabies

Gittemor09 skriver:

ville jeg virkelig også gerne kunne...

men sofie kan ikke tåle de "billige" men gode bleer...

og hun er begyndt at tisse rigtig meget pga. meget væske selvfølgelig, det skal jo hænge sammen

så det er kun huggies der dur.. tro mig, har været vidt omkring

det var mere hvis der var nogle der brugte mærket, og ikke havde set tilbuddet...

Ok, det kan hurtigt blive dyr i bleer, så hvis man kan, så skal de bare købes så billigt som muligt, men så er det jo med at ramme når der er bud på dem

Anmeld

12. januar 2011

Gittemor09

victoria2008 skriver:

Ok, det kan hurtigt blive dyr i bleer, så hvis man kan, så skal de bare købes så billigt som muligt, men så er det jo med at ramme når der er bud på dem

lige præcis...!!

så derfor blev der også lige købt 4 pakker.. så er der da til et stykke tid

Anmeld

12. januar 2011

afrobabies

Gittemor09 skriver:

lige præcis...!!

så derfor blev der også lige købt 4 pakker.. så er der da til et stykke tid

Jeg køber Libero hvis der er ekstreme tilbud, men det er der ikke tit, så jeg har egentlig bare valgt Rema, der er prisen den samme hele tiden

Anmeld

12. januar 2011

Gittemor09

victoria2008 skriver:

Jeg køber Libero hvis der er ekstreme tilbud, men det er der ikke tit, så jeg har egentlig bare valgt Rema, der er prisen den samme hele tiden

det er også dejligt at man kan købe i rema1000, aldi og lidl til næsten ingen penge...

sku ærgeligt at sofie har sådan en lille sart numse

Anmeld

12. januar 2011

afrobabies

Gittemor09 skriver:

det er også dejligt at man kan købe i rema1000, aldi og lidl til næsten ingen penge...

sku ærgeligt at sofie har sådan en lille sart numse

Jeg brugte Aldi da Victoria var helt lille, men hun var godt nok tit våd, så det var ikke noget succes

Anmeld

12. januar 2011

Gittemor09

victoria2008 skriver:

Jeg brugte Aldi da Victoria var helt lille, men hun var godt nok tit våd, så det var ikke noget succes

det er træls at man ikke kan bruge hvilken som helst ble... at små barnenumser bliver mere og mere følsomme...

Anmeld

12. januar 2011

afrobabies

Gittemor09 skriver:

det er træls at man ikke kan bruge hvilken som helst ble... at små barnenumser bliver mere og mere følsomme...

Ja, men jeg har heldigvis ikke været ude for røde numser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.