Invitation til JER :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

sarahb

ej jeg og ungerne kommer og vi bor jo lige ved siden af herlev

tak søde glæder mig såååån til at se jer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

LIZO

jeg vil os gerne komme sammen zoey.. liam ville nok kede sig med alle de små

vi bor jo lige ved siden af.. og vil meget gerne møde jer

Anmeld

12. januar 2011

JustAnotherName

Hvor er det en fristende lejlighed til at kunne møde en MASSE NS'ere, og ikke mindst æresgæsten/værtinden, lille SOL 

Desværre er turen lidt for lang for os... Jeg orker det simpelthen ikke.
Så vi takker nej (med sorg i sindet) i denne omgang.

Men håber at der engang byder sig en lignende mulighed for at mødes (midtpå) ...for uuughh, hvor ville vi gerne se jer ALLESAMMEN!!

I må have en fantastisk dag ihvertfald   

Anmeld

12. januar 2011

Rosa

Må vi skabs-NS'er være med?  Så tør jeg næsten godt byde ind med mig, Svenskefanden og Bassimutten  - hvis vi altså må 

Anmeld

12. januar 2011

oo

Rosa skriver:

Må vi skabs-NS'er være med?  Så tør jeg næsten godt byde ind med mig, Svenskefanden og Bassimutten  - hvis vi altså må 

I skal være MEGET velkomne

Anmeld

12. januar 2011

oo

JustAnotherName skriver:

Hvor er det en fristende lejlighed til at kunne møde en MASSE NS'ere, og ikke mindst æresgæsten/værtinden, lille SOL 

Desværre er turen lidt for lang for os... Jeg orker det simpelthen ikke.
Så vi takker nej (med sorg i sindet) i denne omgang.

Men håber at der engang byder sig en lignende mulighed for at mødes (midtpå) ...for uuughh, hvor ville vi gerne se jer ALLESAMMEN!!

I må have en fantastisk dag ihvertfald   

jeg kan UDMÆRKET forstå det, det er en lang tur!! og mon ikke lejligheden byder sig midtpå en gang i fremtiden...der er fx en eller anden i en skov på fyn der fylder 30 alt for snart

Anmeld

12. januar 2011

JustAnotherName

Tjuhl skriver:

jeg kan UDMÆRKET forstå det, det er en lang tur!! og mon ikke lejligheden byder sig midtpå en gang i fremtiden...der er fx en eller anden i en skov på fyn der fylder 30 alt for snart

Jaaaah...   

Anmeld

12. januar 2011

mama09

Tjuhl skriver:

Kære NS'ere, NS-mænd og NS-unger!

Vi vil meget gerne invitere jer allesammen til en lille fejring af vores Solbær, og da der desværre simpelthen hverken er nok stole eller nok bord den 12. februar, har vi besluttet at invitere jer til LUTTER NS-fest den 13. februar. Det bliver klokken 13 i selskabslokalerne ved Pilebro 20 i Herlev (det er meget nemt at komme dertil med offentlig transport) og vi servere kaf' og kage!

Alle der har lyst og mulighed for at komme og være med til fest i et par timer, er meget velkomne, men meld venligst tilbage hvem og hvor mange I kommer i denne tråd

Mange Hilsner fra Søren, Trine og Sol

Hvor sødt! Vil da vildt gerne!Men hmmmm i burde holde i Aalborg eller omegn også

Tror også vi må takke nej tak  såååå langt!

Anmeld

12. januar 2011

mama09

kitty skriver:

Det er sørme en flot invitation! Jeg vil selvfølgelig mægtig gerne komme, MEN.. Tør ikke sige endeligt ja endnu, for som det ser ud liiige nu er det lidt dyrt med DSB (kke den store overraskelse) men måske man kan trylle lidt?

Det er virkelig sødt af Jer, sådan at invitere os allesammen

hvor er det i bor? bare nysgeri

Anmeld

12. januar 2011

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Det er sørme en flot invitation! Jeg vil selvfølgelig mægtig gerne komme, MEN.. Tør ikke sige endeligt ja endnu, for som det ser ud liiige nu er det lidt dyrt med DSB (kke den store overraskelse) men måske man kan trylle lidt?

Det er virkelig sødt af Jer, sådan at invitere os allesammen

orange billeter siger jeg bare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.