Invitation til JER :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.034 visninger
33 svar
0 synes godt om
12. januar 2011

oo

Kære NS'ere, NS-mænd og NS-unger!

Vi vil meget gerne invitere jer allesammen til en lille fejring af vores Solbær, og da der desværre simpelthen hverken er nok stole eller nok bord den 12. februar, har vi besluttet at invitere jer til LUTTER NS-fest den 13. februar. Det bliver klokken 13 i selskabslokalerne ved Pilebro 20 i Herlev (det er meget nemt at komme dertil med offentlig transport) og vi servere kaf' og kage!

Alle der har lyst og mulighed for at komme og være med til fest i et par timer, er meget velkomne, men meld venligst tilbage hvem og hvor mange I kommer i denne tråd

Mange Hilsner fra Søren, Trine og Sol

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

TbCp

Tjuhl skriver:

Vi vil meget gerne invitere jer allesammen til en lille fejring af vores Solbær, og da der desværre simpelthen hverken er nok stole eller nok bord den 12. februar, har vi besluttet at invitere jer til LUTTER NS-fest den 13. februar. Det bliver klokken 13 i selskabslokalerne ved Pilebro 20 i Herlev (det er meget nemt at komme dertil med offentlig transport) og vi servere kaf' og kage!

Alle der har lyst og mulighed for at komme og være med til fest i et par timer, er meget velkomne, men meld venligst tilbage hvem og hvor mange I kommer i denne tråd

Hold da helt op en invitation Trine!!!

Jeg er lige nødt til at undersøge lidt ting inden jeg kan svare på om jeg/vi kommer!

Anmeld

12. januar 2011

ChatH

Tjuhl skriver:

ÅHH Trine hvor er du bare sød. tjekker lige med manden men tror bestemt vi alle 5 gerne vil komme TAK!

Anmeld

12. januar 2011

anna-jonas

Det skal jeg dælme med til....................undersøger straks om vi kan overnatte hos nogle venner i nærheden. Så godt initiativ, søde Trine.

Knus Mette

Anmeld

12. januar 2011

Skouboe

Jeg skal lige have tjekket med manden, men jeg tror bestemt vi kommer alle 4

Anmeld

12. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Hvis ikke vi kan komme alle tre, så kommer jeg i alt fald selv

Anmeld

12. januar 2011

oo

juhuuuu!!!

Anmeld

12. januar 2011

Jules

Der er desværre mange faktorer der spiller ind så vi ikke kan :( Piiiv :(

Anmeld

12. januar 2011

oo

Jules skriver:

Der er desværre mange faktorer der spiller ind så vi ikke kan Piiiv

ja jeg ved godt at nordjylland er langt fra københavn (tro mig jeg har forsøgt at overbevise svigerfamilien om, at det er SÅ langt væk, at man rent faktisk ikke kan tage dertil )

Anmeld

12. januar 2011

otlitrom

Det er sørme en flot invitation! Jeg vil selvfølgelig mægtig gerne komme, MEN.. Tør ikke sige endeligt ja endnu, for som det ser ud liiige nu er det lidt dyrt med DSB (kke den store overraskelse) men måske man kan trylle lidt?

Det er virkelig sødt af Jer, sådan at invitere os allesammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.