Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sees. skriver: Ja, det sad jeg også lidt og håbede på - Og tjekkede også lige efter vielsesring eller forlovelsesring, og der var ingen af delene .. Måske jeg skulle have spillet rigtig bange og sagt "Vil du ikke kører mig hjem" eller sådan noget
Ja, det sad jeg også lidt og håbede på - Og tjekkede også lige efter vielsesring eller forlovelsesring, og der var ingen af delene .. Måske jeg skulle have spillet rigtig bange og sagt "Vil du ikke kører mig hjem" eller sådan noget
Har du ik noget du lige kan ringe derind og spørge om, så bede om ham du talte med, så den måde kan du få hans navn og finde ham måske på face... Hihi....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
KittyGirl skriver: Du kan vel altid ringe og spørge efter en date så?
Du kan vel altid ringe og spørge efter en date så?
HAHAHAHA Mig: "Hej, det er Mette som du snakkede med tidligere, omkring de trusler der"Ham: "Ja hej - Er der sket noget?"Mig: "Sket noget? Nåeh nej nej - Jeg tænkte bare på .. øh .. Drikker du kaffe??!"
Sees. skriver: Goddag de damer.Så har jeg været inde og snakke med en rigtig sød (Og ret lækker) politimand.Jeg fortalte hvad der var forgået. Både med overfaldet i december måned, og disse trusler, bruddet med eks'en osv.Dog er jeg 100% sikker på at eks'en IKKE har noget med dette at gøre, men betjenten bad mig om at fortælle om der havde været nogle draktiske ændringer i mit livet på det seneste, og det havde der jo været masser af Jeg fortalte også om de to knægter som havde givet Emil sne, mens han sad i klapvognen, og så jokede vi lidt med at jeg da bare udviste en hvis provokation, siden jeg på så kort tid skulle have kontakt til politiet så tit Han bad mig om, altid at have rullet for, herhjemme, og have døren låst. Derudover lærte han mig hvordan jeg optager mine opkald på telefonen, så hvis de ringede igen, skulle jeg optage det, og derefter ringe til poltitet, så ville der komme en betjent ud til mig, og høre optagelsen, og vurdere sagen derfra.Jeg er rigtig tilfreds med deres arbejde og det de gør for sagen. Det giver en vis tryghed at de er opmærksomme på hvad der forgår.Så nu skulle alt være under kontrol, og så håber jeg ikke at der komme flere opkald Mette, som synes det hele er lidt nemmere nu.
Goddag de damer.Så har jeg været inde og snakke med en rigtig sød (Og ret lækker) politimand.Jeg fortalte hvad der var forgået. Både med overfaldet i december måned, og disse trusler, bruddet med eks'en osv.Dog er jeg 100% sikker på at eks'en IKKE har noget med dette at gøre, men betjenten bad mig om at fortælle om der havde været nogle draktiske ændringer i mit livet på det seneste, og det havde der jo været masser af Jeg fortalte også om de to knægter som havde givet Emil sne, mens han sad i klapvognen, og så jokede vi lidt med at jeg da bare udviste en hvis provokation, siden jeg på så kort tid skulle have kontakt til politiet så tit Han bad mig om, altid at have rullet for, herhjemme, og have døren låst. Derudover lærte han mig hvordan jeg optager mine opkald på telefonen, så hvis de ringede igen, skulle jeg optage det, og derefter ringe til poltitet, så ville der komme en betjent ud til mig, og høre optagelsen, og vurdere sagen derfra.Jeg er rigtig tilfreds med deres arbejde og det de gør for sagen. Det giver en vis tryghed at de er opmærksomme på hvad der forgår.Så nu skulle alt være under kontrol, og så håber jeg ikke at der komme flere opkald Mette, som synes det hele er lidt nemmere nu.
det lyder super godt. Lidt træls altid at skulle have rullet for. Men hvis det er det der skal til i et stykke tid, så er dety selvfølgelig det bedste.
Dejligt at de vil hjælpe dig
Sees. skriver: HAHAHAHA Mig: "Hej, det er Mette som du snakkede med tidligere, omkring de trusler der"Ham: "Ja hej - Er der sket noget?"Mig: "Sket noget? Nåeh nej nej - Jeg tænkte bare på .. øh .. Drikker du kaffe??!"
Lige præcis Nu har du tjekket om han havde ring på fingeren inden?`
Nogen gange finder man jo sammen i situationer hvor man bare slet ikke havde regnet med det
Sees. skriver: Han var såååååå sød - Han må gerne komme forbi til en kop kaffe
Han var såååååå sød - Han må gerne komme forbi til en kop kaffe
Hehe.
Fru Nielsen skriver: Har du ik noget du lige kan ringe derind og spørge om, så bede om ham du talte med, så den måde kan du få hans navn og finde ham måske på face... Hihi....
Hahahaha - Du er sgu da den rene Sherlock Holmes Men det var slet ikke nogen dårlig idé.
KittyGirl skriver: Lige præcis Nu har du tjekket om han havde ring på fingeren inden?` Nogen gange finder man jo sammen i situationer hvor man bare slet ikke havde regnet med det
Yep, jeg tjekkede. Ingen ring hverken på den ene eller den anden hånd.Men derfor kan han jo godt være i forhold
Sees. skriver: Yep, jeg tjekkede. Ingen ring hverken på den ene eller den anden hånd.Men derfor kan han jo godt være i forhold
sandt.. det finder man kun ud af på en måde
KittyGirl skriver: sandt.. det finder man kun ud af på en måde
Haha - Ej nu sidder jeg jo og bliver helt rød i kinderne Jeg har jo ikke snakket med, eller været i selskab med en mand i sådan ca. 40 år .. Altså lige udover min eks i weekenden, men han tæller ikke for at være en mand
Kunne jo være han stod og tænkte at du dælme også var lækker, men ikke tør gøre mere... Han var jo trods alt på arbejde!!
Jow jow min pige, få du ham fundet på enden den ene elller den anden måde.....
Nogen gange må man ta nogen chancer!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128