Goddag de damer.
Så har jeg været inde og snakke med en rigtig sød (Og ret lækker) politimand.
Jeg fortalte hvad der var forgået. Både med overfaldet i december måned, og disse trusler, bruddet med eks'en osv.
Dog er jeg 100% sikker på at eks'en IKKE har noget med dette at gøre, men betjenten bad mig om at fortælle om der havde været nogle draktiske ændringer i mit livet på det seneste, og det havde der jo været masser af 
Jeg fortalte også om de to knægter som havde givet Emil sne, mens han sad i klapvognen, og så jokede vi lidt med at jeg da bare udviste en hvis provokation, siden jeg på så kort tid skulle have kontakt til politiet så tit 
Han bad mig om, altid at have rullet for, herhjemme, og have døren låst. Derudover lærte han mig hvordan jeg optager mine opkald på telefonen, så hvis de ringede igen, skulle jeg optage det, og derefter ringe til poltitet, så ville der komme en betjent ud til mig, og høre optagelsen, og vurdere sagen derfra.
Jeg er rigtig tilfreds med deres arbejde og det de gør for sagen. Det giver en vis tryghed at de er opmærksomme på hvad der forgår.
Så nu skulle alt være under kontrol, og så håber jeg ikke at der komme flere opkald 
Mette, som synes det hele er lidt nemmere nu.
Anmeld