Barnedåb uden børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

Cris

Anonym skriver:

Har I nogensinde hørt om det? Så nu må manden blive hjemme, for at se efter vores datter på 16 mdr. Skal selv være fadder, som kan ikke blive hjemme.

De begrunder det med manglende plads...? Syns´ bare børn hører sig til en dåb... Hmm???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

mortilnoahogmelina

Altså her , har vi valgt at holde en barndåb hvor det kun er vores egne søskende af børn der er inviteret . 

For det første så får vi det betalt af kærestens forældre , og for det andet så er der ikk så meget plads . 

Jeg ved ikk om det er forkert eller rigtig . 

Men sådan har vi valgt det

Men det er da lidt forkert når du er fadder og din mand så ikk kan deltage fordi han skal passe jeres datter , det kan jeg sagtens de . 

Anmeld

12. januar 2011

Cris

Man arrangere dåben på den måde, at der er plads til børn... Jeg kan godt forstå, hvis det er en anden type selskab, men barnedåb... Er det fordi de gerne vil spare penge og leje et mindre sted?

Jeg ville finde på en anden løsning, hvis det var mig...

Anmeld

12. januar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Jeg har da været til masser af navngivninger og den slags uden børn, så det ser jeg da ikke noget underligt i.
Og har også selv holdt den slags uden børn.
Kan I ikke få passet den bette, så I begge kan tage med?

Kærligst
Sussie

Har desværre ingen til og passe hende

Anmeld

12. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Har desværre ingen til og passe hende

Kan du ikke hænge et opslag om at du søger en stor skolepige eller sådan i det lokale supermarked??
Sådan har jeg da altid gjort og har haft nogle søde barnepiger på den måde til alle mine.
Min datter har det samme til sine

Anmeld

12. januar 2011

Loa

Ja jeg kan sagtens forstå det... Vi valgte at holde vores datters dåb uden børn (dog kun hendes fætter var med) da der er afsindig mange børn i familien og det ville blive helt uoverskueligt.... Kan ikke se at man SKAL inviterere alle børn med, det er jo udelukkende pga forældrene vil have deres børn med. Da hverken dåbsbarnet eller de andre børn i familien ikke ved hvad der foregår alligevel... Og når ens barn er gammelt nok til at blive passet kan jeg heller ikke se noget problem i det......

Anmeld

12. januar 2011

slettet_7530

Jeg må tilstå at jeg synes altså det er underligt at holde barnedåb uden børn,  men jeg synes også mange barnedåbe bliver skruet op på et helt vildt plan.

Anmeld

12. januar 2011

Valle81

Angelspot skriver:

Det er selvfølgelig lidt uheldigt hvis i ikke har pasningsmulighed til jeres barn, men jeg ser ikke noget usædvanligt i at der ikke må komme børn med til en dåb. Det er jo op til forældrene hvad de vil have.

Anmeld

12. januar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Kan du ikke hænge et opslag om at du søger en stor skolepige eller sådan i det lokale supermarked??
Sådan har jeg da altid gjort og har haft nogle søde barnepiger på den måde til alle mine.
Min datter har det samme til sine

Det var da en god idé

Anmeld

12. januar 2011

Lou87

Anonym skriver:

Har I nogensinde hørt om det? Så nu må manden blive hjemme, for at se efter vores datter på 16 mdr. Skal selv være fadder, som kan ikke blive hjemme.

De begrunder det med manglende plads...? Syns´ bare børn hører sig til en dåb... Hmm???

Hej..

Jeg har oplevet det mange gange, at børn ikke er inviteret med..
(self lyder det nok lidt underligt når en dåb er barnets fest, men det jo altså kun dåbsbarnet her er tale om...)

Det er nu meget normalt i dag synes jeg...
Og kan godt følge dem lidt i det, både plads mæssigt set, men også ang mad og lign. Man sparer som regel en del ved og ku skære børnene fra - hvor ondt det nu end lyder

Men kan du ikk få en barnepige til jeres barn i stedet for, så i begge kunne tage med ?? Det ville jeg da gøre
Det er jo altså også sundt og få lidt mor og far frihed engang imellem, smiler. Og er da sikker på nu du skal stå fadder at dåbsfamilien ville værdsatte din kæreste/mand kom også hvis i er så tætte nu du har fået den titel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.