nøøøøøøøøj man de kommentar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

Alberts/

SussieThyssen skriver:

Jeg tror da ikke, det har noget at gøre med om TS er ung, men at hun bærer babyen i en koalaslynge.

den kommetar de unge kom med var lidt alla fordi jeg var ung og for jeg brugte slynge(;

men man får sørme meget opmærksomhed med den slynge(;

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

Alberts/

Albertesmor skriver:

Hvor bor du henne ? for her i København er det mere normalt at se børn i bæredimser end barnevogn snart.

Med hensyn til de unge mennesker så burde deres forældre være virkelige flover over deres unger, glem dem.

Med hensyn til moderen og hendes søn kan det kan jo være noget andet de har peget af bagved dig, men hvis man i forvejen er lidt såret kan man hurtigt føle at alle og alts øjne er på en

bor i midtjylland, det var viborg banegård(; så også mange med bæreseler men kun mig med slynge(;

det var godt nok  mig de pejede finger af da de blev ved da jeg gik ind i varmen, de vendte sig rundt og blev ved(;

Anmeld

12. januar 2011

Alberts/

B&J skriver:

Glem floks visken og tisken det er deres problem... de er bare dumme i hovede, og de une fortryder nok hvad de har sagt når de bliver ældre og selv skal være forælder....

ja forhåbenlig(;

jeg blev såmænd ikk ked af deres kommentar, grin og pejede finger,  syntes bare det var skægt at man får så meget opmærksomhed med en slynge(;

Anmeld

12. januar 2011

B&J

Alberts/ skriver:

ja forhåbenlig(;

jeg blev såmænd ikk ked af deres kommentar, grin og pejede finger,  syntes bare det var skægt at man får så meget opmærksomhed med en slynge(;

ja tænk den kan skabe sådan et postyr hos unge og ældre hihihihi...

Anmeld

12. januar 2011

Alberts/

B&J skriver:

ja tænk den kan skabe sådan et postyr hos unge og ældre hihihihi...

ja det helt vild(;

Anmeld

12. januar 2011

millesofie

Alberts/ skriver:

tror kun det var den kommentar med de unge som mente jeg var ung, tror de andre kommentar var fordi jeg havde min slynge(;

kan ku grine af de kommentar, det er så også de første jeg har fået(;

hmm mærkeligt

jeg har altid gået med min pige i slynge og tilmed engang imellem i en hjemmelavet en af stofklude hvis vi har været ude og jeg havde brug for at have hende oppe og det har set virkeligt mærkeligt ud

men jeg har aldrig fået nogle negative kommentare men har da fået et par posivive med en gang i mellem

men lige meget hvad så skal man aldrig tage sig af uvidendes menneskers onde kommentare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.