peje fingre og grin man er ude for når man går med sin 4 mdr baby i en koala slynge(;
var i mødrehjælpen igår, stod og skulle betale de hagesmække jeg havde fundet,. så spørger hende damen om hvornår jeg skal føde
hev ned i en af stropperne og sagde at lille bebs var begydt at bryde ud, og man kunne jo også se hans ben hænge ned under slyngen hihi
stod så på banegården og skulle med bussen hjem, ser står en dame hun er nok i starten af 50'erne, hun pejer og griner osv det samme gør hendes søn, fik virkelig lyst til at sige noget!
jeg er jo ik blind,
så går jeg ind og venter i varmen på banegården hvor de 2 endelig også står men lader som ingen ting,
nå men så står 4 unge 3 drenge og en pige og griner og snakker, og siger at de tror og ønsker min dreng brækker nakken i slyngen og at han bliver kvalt osv for det var synd for et barn at have en så ung mor, (det skal lige siges at min søn elsker sin slynge og at han sidder kanon) nå men går pænt hen og siger at hvis de abselut skal snakke om en så snak da for søren TIL en,
så sagde de så ikk mere(;
den slynge optager meget opmærksomhed

Anmeld