nøøøøøøøøj man de kommentar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.062 visninger
15 svar
0 synes godt om
12. januar 2011

Alberts/

peje fingre og grin man er ude for når man går med sin 4 mdr baby i en koala slynge(;

var i mødrehjælpen igår, stod og skulle betale de hagesmække jeg havde fundet,. så spørger hende damen om hvornår jeg skal føde hev ned i en af stropperne og sagde at lille bebs var begydt at bryde ud, og man kunne jo også se hans ben hænge ned under slyngen hihi

stod så på banegården og skulle med bussen hjem, ser står en dame hun er nok i starten af 50'erne, hun pejer og griner osv det samme gør hendes søn, fik virkelig lyst til at sige noget! jeg er jo ik blind,

så går jeg ind og venter i varmen på banegården hvor de 2 endelig også står men lader som ingen ting,

nå men så står 4 unge 3 drenge og en pige og griner og snakker, og siger at de tror og ønsker min dreng brækker nakken i slyngen og at han bliver kvalt osv for det var synd for et barn at have en så ung mor, (det skal lige siges at min søn elsker sin slynge og at han sidder kanon)   nå men går pænt hen og siger at hvis de abselut skal snakke om en så snak da for søren TIL en,

så sagde de så ikk mere(;

den slynge optager meget opmærksomhed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

SussieThyssen

Hvad underligt er der ved at gå rundt med sin baby i en bæreslynge.
Det har jeg da også gjort med mine.
Da mine var lidt støre bar jeg dem tit på hoften eller ryggen med en afrikansk binding, og det har min datter også gjort med sine. Men jeg har nu aldrig bemærket, at nogen syntes det var mærkeligt. Jeg har højest fået kommentarer om, at det var da smart eller at, der nok var en trold der hyggede sig eller sådan noget.
Man skulle da tro, det var en by i Grønland...mærkeligt.
Men dejligt at sønneke nyder det..det er jo trods alt det vigtigste.

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. januar 2011

millesofie

jeg synes det er mærkeligt at man skal finde sig i den slags bare fordi man er ung??

helt ærligt min mormor har 6 børn den første fik hun da hun var 13 han blev sendt væk (forståligt i den tid) den næste da hun var 16 og der var der ingen ko på isen, det var først da faren løb fra hende

men det jeg mener er bare, at det var ikke så unormalt at få børn tidligt for bare 60 år siden hvorfor er det det så nu??

jeg synes det er så synd for dig og din dreng at i skal udsættes for alt det

og at folk kan være så onde, du er jo også et menneske med følelser.. øv øv øv

du må virkelig trække i overskuds hatten og lukke ørene, for din drengs skyld.. ellers tror jeg godt man kunne gå hen og blive bitter og det har hverken dig eller din dreng brug for

jeg bliver sgu så ked af det når jeg høre om den slags

knus fra Mille-Sofie som selv drømte om at blive mor fra hun var 14 år

Anmeld

12. januar 2011

SussieThyssen

Fisenberg skriver:

jeg synes det er mærkeligt at man skal finde sig i den slags bare fordi man er ung??

helt ærligt min mormor har 6 børn den første fik hun da hun var 13 han blev sendt væk (forståligt i den tid) den næste da hun var 16 og der var der ingen ko på isen, det var først da faren løb fra hende

men det jeg mener er bare, at det var ikke så unormalt at få børn tidligt for bare 60 år siden hvorfor er det det så nu??

du må virkelig trække i overskuds hatten og lukke ørene, for din drengs skyld.. ellers tror jeg godt man kunne gå hen og blive bitter og det har hverken dig eller din dreng brug for

Jeg tror da ikke, det har noget at gøre med om TS er ung, men at hun bærer babyen i en koalaslynge.

Anmeld

12. januar 2011

Pige2009

Har blot én ting at sige: GLEM DET

Anmeld

12. januar 2011

sbs78

Folk er sgu mærkelige

Anmeld

12. januar 2011

Troldemommi

jeg blev simpelthen så gal da jeg læste hvad fremmede mennesker byder dig det er simpelthen ikke ok overhovedet de skulle sgu prøve at læse en bog om god opførsel.

Anmeld

12. januar 2011

slettet_7530

Alberts/ skriver:

peje fingre og grin man er ude for når man går med sin 4 mdr baby i en koala slynge(;

var i mødrehjælpen igår, stod og skulle betale de hagesmække jeg havde fundet,. så spørger hende damen om hvornår jeg skal føde hev ned i en af stropperne og sagde at lille bebs var begydt at bryde ud, og man kunne jo også se hans ben hænge ned under slyngen hihi

stod så på banegården og skulle med bussen hjem, ser står en dame hun er nok i starten af 50'erne, hun pejer og griner osv det samme gør hendes søn, fik virkelig lyst til at sige noget! jeg er jo ik blind,

så går jeg ind og venter i varmen på banegården hvor de 2 endelig også står men lader som ingen ting,

nå men så står 4 unge 3 drenge og en pige og griner og snakker, og siger at de tror og ønsker min dreng brækker nakken i slyngen og at han bliver kvalt osv for det var synd for et barn at have en så ung mor, (det skal lige siges at min søn elsker sin slynge og at han sidder kanon)   nå men går pænt hen og siger at hvis de abselut skal snakke om en så snak da for søren TIL en,

så sagde de så ikk mere(;

den slynge optager meget opmærksomhed

Hvor bor du henne ? for her i København er det mere normalt at se børn i bæredimser end barnevogn snart.

Med hensyn til de unge mennesker så burde deres forældre være virkelige flover over deres unger, glem dem.

Med hensyn til moderen og hendes søn kan det kan jo være noget andet de har peget af bagved dig, men hvis man i forvejen er lidt såret kan man hurtigt føle at alle og alts øjne er på en

Anmeld

12. januar 2011

B&J

Glem floks visken og tisken det er deres problem... de er bare dumme i hovede, og de une fortryder nok hvad de har sagt når de bliver ældre og selv skal være forælder....

Anmeld

12. januar 2011

Alberts/

Fisenberg skriver:

tror kun det var den kommentar med de unge som mente jeg var ung, tror de andre kommentar var fordi jeg havde min slynge(;

kan ku grine af de kommentar, det er så også de første jeg har fået(;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.