Grund til bekymring??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2011

DianaM

Nogle af jer der ved mere mht. kviksølv i vaccinen??

Har hørt at der er noget kviksølv i vaccinen, som ikke nødvendigvis er sund for baby, men er der noget i det rygte eller hvordan??

Min søster fravalgte af den grund vaccinen sidste år, og jeg har da ikke lyst til at risikere noget, hvis det er sandt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Mor010711

MaybeMe skriver:

Hmm... Nu blir jeg også helt bekymret

Har ligget syg med influenzalignende symptomer i en uge, og det vil ikke slippe kroppen helt. Ku være jeg skulle kontakte lægen imorgen...

Det kan jo hvert fald ikke skade. Og sandsynligvis er det jo ikke noget

Anmeld

11. januar 2011

Happiness

Mor010711 skriver:

Det kan jo hvert fald ikke skade. Og sandsynligvis er det jo ikke noget

Ringer ihvertfald lige og hører ad imorgen.

Kan jo altid blive podet, og hvis det ik er "svinet" så må jeg jo høre om hun anbefaler vaccinen eller ej.

Anmeld

12. januar 2011

Zibi_84

Jeg tror nok dette "emne" er det der har spøgt ALLERMEST i mit hoved! Også sidste år! Gik fri sidste år(incl. alle dem jeg kender). I år er jeg gravid i 17 uge, men har indtil videre besluttet mig at undgå den vaccine. Har hørt at der er nogle enkelte smittede med svine. influ. Men det er selt ikke en epedimi på pågældende tidspunkt.

Skulle det blive en epedimi i år, så vil jeg klart overveje det! Held og lykke til alle

Anmeld

12. januar 2011

<3

Zibi_84 skriver:

Jeg tror nok dette "emne" er det der har spøgt ALLERMEST i mit hoved! Også sidste år! Gik fri sidste år(incl. alle dem jeg kender). I år er jeg gravid i 17 uge, men har indtil videre besluttet mig at undgå den vaccine. Har hørt at der er nogle enkelte smittede med svine. influ. Men det er selt ikke en epedimi på pågældende tidspunkt.

Skulle det blive en epedimi i år, så vil jeg klart overveje det! Held og lykke til alle

En overlæge har lige udtalt at nu er det en epidemi

Anmeld

12. januar 2011

Tulle28

Jeg var gravid sidste år, men fravalgte vaccinen af den årsag at jeg ikke følte der var nok og ikke mindst KLAR information omkring den - den ene dag skulle man lade sig vaccinere, den næste dag skulle gravide ikke osv. osv. Jeg ved ikke, hvad der er værst for fosteret - influenza eller vaccinen... Men blev enig med mig selv om at jeg hellere ville ligge syg, frem for at få sprøjtet noget ind i kroppen, som jeg ikke vidste hvad var, fordi den ikke var gennemtestet og i værste fald skade mit ufødte barn. Hvis du googler H1N1 og gravid, tror jeg du får mange gamle debattråde op med argumenter for og imod

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.