Skyllet æggestokkende?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2011

Anonym trådstarter

Putomanen skriver:

Hvis i har forsøgt i 1 år, så synes jeg nu at i burde få en henvisning. Men desværre er der nogle læger som gerne vil have, at man skal vente i 2 år. Jeg håber for jer, at i kan få det gjort gratis

Ja de er stride de læger

Jeg håber de siger ja til at tjekke os!  så det kan blive gjord gratis. Også  jeg finger for os begge, at 2011 giver os en baby i maven!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Tror bestemt ikke at du selv kan kontakte sygehuset. Jeg fik en henvisning fra min gynækolog, selvom hun jo også selv laver HSG. Jeg ville simpelthen bare ikke betale så meget for det når jeg kunne få det gratis og det havde hun fuld forståelse for. Har du da en mistanke om at dine æggeledere kunne være lukket? Har du haft klamydia eller andet "godt" der kunne gøre at passagen var lukket?

jeg har haft klamydia, men det fandt jeg ud af med det samme dengang. Fyren fortalte mig det en 14 dage efter vi havde været sammen, og jeg kom til lægen og fik behandling med det samme, og er blevet tjekket siden. Kan det stadig godt ha virkning på det?

Nej har ikke rigtig mistanke om der kunne være noget galt, er bare utålmodig efter 1 år nu.. Er der nogle tegn på de kan være lukket til eller andre ting?

Det ville da helt klart også værer det rareste ikke at skulle betale for den slags undersøgelser selv!

Anmeld

11. januar 2011

Mutti2B

Anonym skriver:

jeg har haft klamydia, men det fandt jeg ud af med det samme dengang. Fyren fortalte mig det en 14 dage efter vi havde været sammen, og jeg kom til lægen og fik behandling med det samme, og er blevet tjekket siden. Kan det stadig godt ha virkning på det?

Nej har ikke rigtig mistanke om der kunne være noget galt, er bare utålmodig efter 1 år nu.. Er der nogle tegn på de kan være lukket til eller andre ting?

Det ville da helt klart også værer det rareste ikke at skulle betale for den slags undersøgelser selv!

Ingen tegn, desværre:-(Men jeg synes da lige at jeg vil fortælle dig at jeg selv kun rendte rundt med klamydia EN UGE før jeg blev behandlet. Og da jeg aldrig har haft andet der kunne lukke æggelederne, er gyn overbevist om at det er det der har gjort det. Jeg var bare en af de uheldige :-(. Men det er kun den ene der er lukket; heldigvis :-)

Anmeld

11. januar 2011

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Ingen tegn, desværre:-(Men jeg synes da lige at jeg vil fortælle dig at jeg selv kun rendte rundt med klamydia EN UGE før jeg blev behandlet. Og da jeg aldrig har haft andet der kunne lukke æggelederne, er gyn overbevist om at det er det der har gjort det. Jeg var bare en af de uheldige :-(. Men det er kun den ene der er lukket; heldigvis :-)

Nej da! Kan det ske så hurtigt?!  Bliver helt mærkelig nu..

Nu skal de læger bare sende mig videre!! Ja, det er da godt det kun er den ene, og ikke begge! Når den er lukket, kan man så ikke åbne op den igen? er det arvæv der sidder på?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.