Skyllet æggestokkende?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

915 visninger
13 svar
0 synes godt om
11. januar 2011

Anonym trådstarter

For at se om der er gennem gang. Kender nogen af jer kvinder til ca prisen på det? på en privat klinik?  Det samme spørgsmål til sædprøve.

Hvis i kender nogle link må i gerne sende. Bor i Århus.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Putomanen

Jeg ved ikke, hvad prisen er for det. Men jeg undrer mig over, hvorfor du ikke får en henvisning til en gynækolog fra din læge, så er det gratis?

Du kan lige så godt få det gratis, hvis det er muligt

Anmeld

11. januar 2011

Mutti2B

Jeg skulle give 800 for en HSG det, så valgte at få det gjort gratis på sygehuset

Anmeld

11. januar 2011

Lisbeth1985

Anonym skriver:

For at se om der er gennem gang. Kender nogen af jer kvinder til ca prisen på det? på en privat klinik?  Det samme spørgsmål til sædprøve.

Hvis i kender nogle link må i gerne sende. Bor i Århus.

Hvis i bruger det offentlige koster det ikke noget?!  Mener hcg-undersøgelsen koster omkring 5000 kr i det private..

Anmeld

11. januar 2011

Anonym trådstarter

Putomanen skriver:

Jeg ved ikke, hvad prisen er for det. Men jeg undrer mig over, hvorfor du ikke får en henvisning til en gynækolog fra din læge, så er det gratis?

Du kan lige så godt få det gratis, hvis det er muligt

Vi er bange for at få et nej igen. Hvis de kunne finde på at sige vi skal prøve et år mere  Det kan jeg ikke vente på!

Anmeld

11. januar 2011

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Jeg skulle give 800 for en HSG det, så valgte at få det gjort gratis på sygehuset

800 kr er til at betale  Ved du om det SKAL være igennem læge, eller om vi kan kontakte sygehuset istedet for?

Anmeld

11. januar 2011

Putomanen

Anonym skriver:

Vi er bange for at få et nej igen. Hvis de kunne finde på at sige vi skal prøve et år mere  Det kan jeg ikke vente på!

Hvor lang tid har i forsøgt at få et barn? Vi havde forsøgt i lidt over 1 år da vi gik til lægen, og det var ikke noget problem at få en henvisning. I kan da forsøge, om I kan få en nu, og ellers ring til en klinik og hør om priserne

Anmeld

11. januar 2011

Anonym trådstarter

Putomanen skriver:

Hvor lang tid har i forsøgt at få et barn? Vi havde forsøgt i lidt over 1 år da vi gik til lægen, og det var ikke noget problem at få en henvisning. I kan da forsøge, om I kan få en nu, og ellers ring til en klinik og hør om priserne

Vi har forsøgt i 1 år nu! Ja, det skader jo aldrig at prøve og spørger dem igen, man kan jo kun få et ja eller nej

Anmeld

11. januar 2011

Putomanen

Anonym skriver:

Vi har forsøgt i 1 år nu! Ja, det skader jo aldrig at prøve og spørger dem igen, man kan jo kun få et ja eller nej

Hvis i har forsøgt i 1 år, så synes jeg nu at i burde få en henvisning. Men desværre er der nogle læger som gerne vil have, at man skal vente i 2 år. Jeg håber for jer, at i kan få det gjort gratis

Anmeld

11. januar 2011

Mutti2B

Anonym skriver:

800 kr er til at betale  Ved du om det SKAL være igennem læge, eller om vi kan kontakte sygehuset istedet for?

Tror bestemt ikke at du selv kan kontakte sygehuset. Jeg fik en henvisning fra min gynækolog, selvom hun jo også selv laver HSG. Jeg ville simpelthen bare ikke betale så meget for det når jeg kunne få det gratis og det havde hun fuld forståelse for. Har du da en mistanke om at dine æggeledere kunne være lukket? Har du haft klamydia eller andet "godt" der kunne gøre at passagen var lukket?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.