Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
For at se om der er gennem gang. Kender nogen af jer kvinder til ca prisen på det? på en privat klinik? Det samme spørgsmål til sædprøve.
Hvis i kender nogle link må i gerne sende. Bor i Århus.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg ved ikke, hvad prisen er for det. Men jeg undrer mig over, hvorfor du ikke får en henvisning til en gynækolog fra din læge, så er det gratis?
Du kan lige så godt få det gratis, hvis det er muligt
Anonym skriver: For at se om der er gennem gang. Kender nogen af jer kvinder til ca prisen på det? på en privat klinik? Det samme spørgsmål til sædprøve. Hvis i kender nogle link må i gerne sende. Bor i Århus.
Hvis i bruger det offentlige koster det ikke noget?! Mener hcg-undersøgelsen koster omkring 5000 kr i det private..
Putomanen skriver: Jeg ved ikke, hvad prisen er for det. Men jeg undrer mig over, hvorfor du ikke får en henvisning til en gynækolog fra din læge, så er det gratis? Du kan lige så godt få det gratis, hvis det er muligt
Vi er bange for at få et nej igen. Hvis de kunne finde på at sige vi skal prøve et år mere Det kan jeg ikke vente på!
Mutti2B skriver: Jeg skulle give 800 for en HSG det, så valgte at få det gjort gratis på sygehuset
Jeg skulle give 800 for en HSG det, så valgte at få det gjort gratis på sygehuset
800 kr er til at betale Ved du om det SKAL være igennem læge, eller om vi kan kontakte sygehuset istedet for?
Anonym skriver: Vi er bange for at få et nej igen. Hvis de kunne finde på at sige vi skal prøve et år mere Det kan jeg ikke vente på!
Hvor lang tid har i forsøgt at få et barn? Vi havde forsøgt i lidt over 1 år da vi gik til lægen, og det var ikke noget problem at få en henvisning. I kan da forsøge, om I kan få en nu, og ellers ring til en klinik og hør om priserne
Putomanen skriver: Hvor lang tid har i forsøgt at få et barn? Vi havde forsøgt i lidt over 1 år da vi gik til lægen, og det var ikke noget problem at få en henvisning. I kan da forsøge, om I kan få en nu, og ellers ring til en klinik og hør om priserne
Vi har forsøgt i 1 år nu! Ja, det skader jo aldrig at prøve og spørger dem igen, man kan jo kun få et ja eller nej
Anonym skriver: Vi har forsøgt i 1 år nu! Ja, det skader jo aldrig at prøve og spørger dem igen, man kan jo kun få et ja eller nej
Hvis i har forsøgt i 1 år, så synes jeg nu at i burde få en henvisning. Men desværre er der nogle læger som gerne vil have, at man skal vente i 2 år. Jeg håber for jer, at i kan få det gjort gratis
Anonym skriver: 800 kr er til at betale Ved du om det SKAL være igennem læge, eller om vi kan kontakte sygehuset istedet for?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128