Nupo smag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2011

otlitrom

Jeg bryder mig ikke så meget om NUPO's kakaodrik, men den der hedder Nutridiet (lignende produkt) med kakao smager faktisk ret godt.. Bare et tip Begge kan drikkes, så slemt er det altså ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Chalala85

biimse skriver:

Jeg har indtil videre kun prøvet den med kakao, og jeg synes egentlig at det smager OK..
Drikker dem 1-2 gange om dagen, mest fordi jeg har et arbejde hvor vi ikke rigtig har pauser, så det er en hurtig måde at få stillet sulten på. Og sommetider om morgenen i stedet for morgenmad

uha synes der er ret delte meninger om den kakao

Anmeld

11. januar 2011

Chalala85

kitty skriver:

Jeg bryder mig ikke så meget om NUPO's kakaodrik, men den der hedder Nutridiet (lignende produkt) med kakao smager faktisk ret godt.. Bare et tip Begge kan drikkes, så slemt er det altså ikke

hihi tak søde

Anmeld

11. januar 2011

biimse

kitty skriver:

Hvor kan man købe nutridiet henne ?

Anmeld

11. januar 2011

otlitrom

biimse skriver:

Hvor kan man købe nutridiet henne ?

Jeg har købt mit i Kvickly...

Anmeld

11. januar 2011

biimse

kitty skriver:

Jeg har købt mit i Kvickly...

Super Tror jeg vil prøve det, og så sammenligne med Nupo..

Anmeld

11. januar 2011

otlitrom

biimse skriver:

Super Tror jeg vil prøve det, og så sammenligne med Nupo..

Så vidt jeg husker er det også billigere.. Jeg købte to pakker på tilbud, men husker ikke til hvilken pris

Anmeld

26. januar 2011

FrkDitte

Kruse90 skriver:

okay

Skriv en opdatering når du har smagt det

Men jeg kan simpelthen ikke få jordbær ned!!!

Hejsa,

Jegbruger også nupo. Mest til erstatning af et måltid,efter jeg har trænet.

Jeg synes også jordbærdrikken er megastyg, men...

...et tip til at få jordbær-drikken til at smage godt er at blende den med frosne hindbær. Jeg bruger også skummemælk i stedet for vand. Så der er en smule flere kalorier i men det er ikke mange

Prøv det

Knus D.

Anmeld

26. januar 2011

Silas&Mille

Chalala85 skriver:

Hey girls

Kort fortalt har jeg ondt når jeg spiser fordi mit arvæv fra mit kejsersnit er vokset sammen med mine tarme.

Nåh men altså min læge og træner har foreslået mig at jeg prøver at indtage halvdelen af mine måltider med Nupo da det indeholder de ting jeg har brug for og ikke giver min mave for meget at arbejde med.

Men hvilken smag er bedst? Der er jo så meget at vælge imellem. Og ja prøves skal det altså, tænk hvis det hjalp

Takker på forhånd for hjælpen

Har ikke lige læst alle tre sider, så ved ikke om en anden har forslået det.

Men hvis du kigger på deres hjemmeside: www.nupo.dk ,så kan man købe en prøve pakke, for 119 kr, med forskellige prøver i, så vidt jeg husker er der også en shaker med i den pakke, men det er ikke noget du må hænge mig op på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.