Nupo smag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.290 visninger
28 svar
0 synes godt om
11. januar 2011

Chalala85

Hey girls

Kort fortalt har jeg ondt når jeg spiser fordi mit arvæv fra mit kejsersnit er vokset sammen med mine tarme.

Nåh men altså min læge og træner har foreslået mig at jeg prøver at indtage halvdelen af mine måltider med Nupo da det indeholder de ting jeg har brug for og ikke giver min mave for meget at arbejde med.

Men hvilken smag er bedst? Der er jo så meget at vælge imellem. Og ja prøves skal det altså, tænk hvis det hjalp

Takker på forhånd for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

morethanperfect

Chalala85 skriver:

Hey girls

Kort fortalt har jeg ondt når jeg spiser fordi mit arvæv fra mit kejsersnit er vokset sammen med mine tarme.

Nåh men altså min læge og træner har foreslået mig at jeg prøver at indtage halvdelen af mine måltider med Nupo da det indeholder de ting jeg har brug for og ikke giver min mave for meget at arbejde med.

Men hvilken smag er bedst? Der er jo så meget at vælge imellem. Og ja prøves skal det altså, tænk hvis det hjalp

Takker på forhånd for hjælpen

Kakao og banan syns jeg er godt

Anmeld

11. januar 2011

Chalala85

morethanperfect skriver:

Kakao og banan syns jeg er godt

Så må jeg nok prøve dem :-) er det nemt at blande eller skal man bruge den der shaker?

Anmeld

11. januar 2011

morethanperfect

Chalala85 skriver:

Så må jeg nok prøve dem :-) er det nemt at blande eller skal man bruge den der shaker?

Jeg bruger shaker .. De er godt nok dyre i længden , men jeg drikker ikke såå mange af dem .. Kun lige når jeg ikke når og spise ... Så snupper jeg sådan en Meget nemt

Anmeld

11. januar 2011

Chalala85

morethanperfect skriver:

Jeg bruger shaker .. De er godt nok dyre i længden , men jeg drikker ikke såå mange af dem .. Kun lige når jeg ikke når og spise ... Så snupper jeg sådan en Meget nemt

Så må  jeg hellere få sådan en også.. jeg regner med at skulle drikke den 1-2 gange daglig.. i hvertfaldet til jeg finder ud af om effekten er godt for mavsen.. er den perfekt så bliver det nok lidt mere så det bliver sjovt at spise igen

Anmeld

11. januar 2011

morethanperfect

Chalala85 skriver:

Så må  jeg hellere få sådan en også.. jeg regner med at skulle drikke den 1-2 gange daglig.. i hvertfaldet til jeg finder ud af om effekten er godt for mavsen.. er den perfekt så bliver det nok lidt mere så det bliver sjovt at spise igen

... Og vil lige sige at smagen i kakaoen er noget du skal vænne dig til

Det smager lidt af jern de første par gange .. Men jeg har vendt mig til det

Anmeld

11. januar 2011

Chalala85

morethanperfect skriver:

... Og vil lige sige at smagen i kakaoen er noget du skal vænne dig til

Det smager lidt af jern de første par gange .. Men jeg har vendt mig til det

ahh okay.. god info takker for hjælpen

Anmeld

11. januar 2011

morethanperfect

Chalala85 skriver:

ahh okay.. god info takker for hjælpen

Såå lidt

Anmeld

11. januar 2011

Lone Jakobsen

mener at min veninde bedst ku li den med fersken. men kan man ikke købe prøve pakker, hvor der er lidt af det hele?

Anmeld

11. januar 2011

Chalala85

nutche skriver:

mener at min veninde bedst ku li den med fersken. men kan man ikke købe prøve pakker, hvor der er lidt af det hele?

det ved jeg faktisk ikke om man kan.. det må jeg hellere undersøge så jeg ikke står med en stor boks jeg ikke kan li

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.