Hvad gør jer glad og hvad gør I for jer selv???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2008

MorCamilla

Jeg bliver glad ved tanken om alt det jeg har i mit liv, Mikkel, Kasper, venner, familie, osv osv... (L)

Ting jeg gør for mig selv der gør mig glad.: Står op hver morgen...;)
Ved godt det lyder dumt, men med en dødelig sygdom så tæt inde på livet, er jeg begyndt at tænke lidt anderledes end jeg før gjorde. Alt det jeg før tog for givet er jeg begyndt at sætte pris på og takke for. Sådan en lille ting som at kunne gå i bad uden hjælp fra andre, at selv kunne tage tøj på osv osv...

Men før min tankegang lavede en drejning (og jeg blev opereret) havde jeg det rigtig godt med mig selv, når jeg var ude og løbe en tur (det gjorde jeg hver anden dag) tog et langt bad, nød lidt "alene" tid, med at ligge make up eller sætte mit hår, nød en aften i byen med veninderne osv osv.. Og mange af de ting nyder jeg self. endnu..(L)

Undskyld hvis det lyder underligt, men det er lidt svært at forklare..

Knus fra Camilla.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2008

Christinahr

Når jeg ikke er gravid som nu, spiller jeg fodbold og håndbold. Et par gange om ugen.

Så tager jeg mig den luxus engang imellem at få ordnet fødder...ah

Ellers er det cafe og shoppe ture med veninder, hvilket det også er det jeg gør nu.

Anmeld

13. september 2008

louise skov

Hygge med venner,om det bare er stille og roligt,eller til fest;) Ud at spise,i bio,shoppe,ja en tur til fødderne er også skønt. Men også bare at hjælpe andre,det er også noget som gør mig glad. Bare det at vågne op hver morgen,sætter jeg også pris på,da min svigerfar pludselig en morgen var lam i hele kroppen,og stadig er det:( har været det i 15 år Efter at mistet Marcus:'(,så er jeg mere glad for de små ting...

Anmeld

13. september 2008

Miamaja

Bl.a så når lille manden endelig sover, tager jeg mig et glas vin og sidder ved computeren på baby.dk eller kikker tøj på nettet,skriver emails...dejligt afstressende inden jeg smutter iseng:)

Anmeld

13. september 2008

Zuzet

Det bedste er en tur på en af mine heste, intet kan få mig i bedre humør når jeg er træt, ungerne har vælret stride og min energi er lig 0 end en god tur i skoven på hesteryg i tølt :-D

Ellers shoppe på nettet eller IRL, hygge med en veninde, en god middag, en tur til frisør og lidt tid alene uden børn :-D

Hilsen

Lotte, med 5 skønne børn og 5 skønne heste

Anmeld

13. september 2008

Zuzet

Sorry, fik trykket to gange :-(

Anmeld

13. september 2008

3rollinger

Eva skriver:

Astrid P skriver:

Kærlighed, kaffe, rødvin, musik og gode venner... Det er de fem elementer der gør mig til et gladere menneske!

Lyder som en rigtig hyggelig aften....
Kaffe kan jeg bare ikke drikke og jeg foretrækker en kold øl eller hvidvin.
Kærlighed, hvad er det nu det er..:P;)
Ja, musik og gode venner...det er også med på min liste...(L)
Knus..

Kaerlighed, Eva, er da det du faar fra dine 3 drenge i store maengder, er jeg sikker paa (L)(L)

Anmeld

13. september 2008

3rollinger

Jeg nyder bare at komme ud og kunne vaere sammen med veninder og gerne med alkohol og en masse sjov og snak. Og saa nyder jeg, naar jeg er paa forretningsrejser og bor paa dejlige hoteller, og kan sove igennem hele natten, og bare ligge og slaenge mig paa sengen. Og saa ellers gaa om bord i morgenmadsbuffeten, uhmm. Saa laenge det kun er 1 eller 2 naetter, er det bare skoent.

(H)
Trine

Anmeld

13. september 2008

Monique

Jamen jeg er Linedance instruktør og underviser 2 gange om ugen og det gør mig glad. Og så Hygger jeg om mig selv om aftenen når pigerne sover og manden er på nat arbejde :D Så laver jeg gerne en kande the eller en kop kakao og slapper af med en god film :D Det er bare dejligt :D

Anmeld

14. september 2008

wamse

I mit liv er der ikke andet end børnene, der gør mig glad, lykkelig og stolt. Forholdet jeg lever er mildest sagt elendigt, men lige nu og her, er det som det er:S
Jeg er stolt af mig selv for hver dag jeg rejser mig og går på arbejde, jeg er stolt af, hvor milevidt jeg er nået i mit liv.
Men som mit liv ser ud lige nu, har jeg ikke mulighederne for at gøre ret meget for mig selv.
Men hvis jeg nu kunne gøre noget som kunne varme mig indeni, så ville jeg booke mig ind på et wellness weekend ophold, hvor jeg ville nyde massage, og jeg ville om aftenen nyde lidt koldt hvidvin, mens jeg læste en god bog. :) Ihh det kan næsten gøre mig glad bare ved tanken.....
Knus Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.