Hvad gør jer glad og hvad gør I for jer selv???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

954 visninger
19 svar
0 synes godt om
13. september 2008

Honningblomst

Og det må IKKE være noget omrking børnene eller anden familie...;)

Jeg cykler hver dag og det gør mig glad og får mig til at afstresse efter en dag med gang i og ikke ro til at tænke en tanke i fred.
Jeg nyder mine weekender uden børn..tager lange bade, ordner negle og studser hvor der studses skal..;) Læser bøger og skriver til jer dejlige tøser.(L)
Så bruger jeg gerne en af mine friaftener til en tur ud med mine skønne veninder...elsker at danse og bare have det sjovt, uden at bekymre mig om hvad andre mener og tænker.
Skal snart på shoppetur til berlin med en af mine veninder og det er jo også ren forkælelse..(L)
Knus Eva...som glæder mig til at høre hvad I gør for jer selv og hvad I har det rart med...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2008

Astrid P

Kærlighed, kaffe, rødvin, musik og gode venner... Det er de fem elementer der gør mig til et gladere menneske!

Anmeld

13. september 2008

Honningblomst

Astrid P skriver:

Kærlighed, kaffe, rødvin, musik og gode venner... Det er de fem elementer der gør mig til et gladere menneske!

Lyder som en rigtig hyggelig aften....
Kaffe kan jeg bare ikke drikke og jeg foretrækker en kold øl eller hvidvin.
Kærlighed, hvad er det nu det er..:P;)
Ja, musik og gode venner...det er også med på min liste...(L)
Knus..

Anmeld

13. september 2008

SaNiNa

Noget som gør mig rigtig glad er det langt varmt karbad "med skum2, med musik og levende lys... Ikke noget jeg gør tit men gerne når jeg overnatter hos min forældre da de har karbad

Jeg elsker osse at komme ind og træne bare det at kunne mærke min krop er helt færdig og ved jeg har gjort noget rigtig godt for mig selv...

En tøze aften eller bare en aften sammen med vennerne er bestem heller ikke afvejen...

Og sidste med ikke mindst dagen hvor kæresten og jeg bare ligger i sengen og hygger til film og putter, hvor vi starter med at spise morgenmad i sengen... DET BEDSTE JEG VED

Anmeld

13. september 2008

fam.4xc

Weekendes lange bade under bruseren uden nogen unger der hiver i en:P

I-poden med på badeværelset og så skråle derud af ;)

At købe nyt både til mig selv, ungerne, manden eller andre kan nu også gøre mig glad :D

Kh Camilla der i dag fik "post" gennem badeværelses døren da jeg var i bad for Caroline var i gang med sit posthus sæt ;)

Anmeld

13. september 2008

lonemus

Ingenting, for jeg har ikke noget liv ved siden af......der er simpelthen ikke tid til det!
Det eneste jeg gør for mig selv er, at sove og tage bad - hvilket stadig er med forbehold, da jeg kan blive afbrudt af børnene.

Hold da op, hvor lyder det bare kedeligt.....det kan jeg da godt se!! Men sandt er det, al min tid går med mine børn, alt det daglige og min mands sygdom (depression)........min bedste veninde mistede jeg kontakten med, da min mand lavede et stort show, lige inden han selv fandt ud af hans depression var vendt tilbage - jeg havde forsøgt at gøre ham opmærksom på det i 2 år, men der skulle det helt store til, før han fattede det, hvilket kostede jeg mit venskab med min veninde gennem 10 år. (gør stadig ondt!!!)

Så nej, intet liv her!

Lone

Anmeld

13. september 2008

fam.4xc

Hold fast Lone, det lyder som det til tider er lidt hårdt! Skulderklap til dig for at være stærk som du lyder!!!

Kram Camilla(H)

Anmeld

13. september 2008

Fam. Madsen

ja hvad gøre mig glad, lange gå tur med mine hunde, manden og sønnen.

en weekend i campingvognen med ren afslappelse er også noget som gøre mig rigtig glad..

eller når manden kommer hjem og har købt blomster til mig, og fortælle mig hvor meget jeg betyder for ham, altså ren kærlighed.

og bestemt når jeg er sammen med mine venner, hvor vi får lidt og drikke:D:D:D er godt nok noget tid siden men det kommer nok igen:)

Anmeld

13. september 2008

Honningblomst

lonemus skriver:

Ingenting, for jeg har ikke noget liv ved siden af......der er simpelthen ikke tid til det!
Det eneste jeg gør for mig selv er, at sove og tage bad - hvilket stadig er med forbehold, da jeg kan blive afbrudt af børnene.

Hold da op, hvor lyder det bare kedeligt.....det kan jeg da godt se!! Men sandt er det, al min tid går med mine børn, alt det daglige og min mands sygdom (depression)........min bedste veninde mistede jeg kontakten med, da min mand lavede et stort show, lige inden han selv fandt ud af hans depression var vendt tilbage - jeg havde forsøgt at gøre ham opmærksom på det i 2 år, men der skulle det helt store til, før han fattede det, hvilket kostede jeg mit venskab med min veninde gennem 10 år. (gør stadig ondt!!!)

Så nej, intet liv her!

Lone

Puha, søde Lone...det er da ikke til at holde til i længden..:( har du ikke mulighed for aflastning og så bare gøre noget for dig selv.

G:(ør mig ondt med din veninde...kan I ikke prøve at få talt ud om det og tilgive, glemme og komme videre.
Oplevede selv en stor krise med min veninde gennem 24 år...hun gjorde noget mange nok aldrig ville tilgive. men jeg tilgav og vi har fundet hinanden igen.
Nu lyder det jo ikke som om det er noget du eller hende har gjort, men for pokker da....man skal da tilgive, lære af sine fejl og så videre, ikke..(L)(L) hævn og had er der aldrig kommet noget godt ud af.
Nå, det blev en lang smørre....ville jo bare sige at jeg synes det er synd at du ikke får et pusterum, bare nogle gange...
Kram fra mig til dig...
(H)(H)(H)

Anmeld

13. september 2008

lonemus

fam.4xc skriver:

Hold fast Lone, det lyder som det til tider er lidt hårdt! Skulderklap til dig for at være stærk som du lyder!!!

Kram Camilla(H)

Hej Camilla og Eva!

Tak for jeres støtte (H)(L)(L)

Ja, men er livet ikke hårdt ved os alle indimellem ? ;)
Jo, jeg syntes da det er trist og hårdt for tiden, jeg savner variation og bare at være mig helt alene.
Men nu er børnene jo ved at blive store og der sker en masse nyt med dem hele tiden, som jeg bare elsker at følge med i. De er nu begge startet i vuggestue, 3 timer dagligt, som er meningen jeg skal bruge på mig selv - skal bare lige have ordnet firmaets regnskaber mv. Men det skal nu nok komme.
Mht aflasting, nej, vi har ikke nogen familie der k an hjælpe.......det vidste jeg dog godt inden jeg fik børn, men jeg vidste dog ikke min mand igen skulle blive depressiv - skyldes svigt fra hans egen mor igennem hele hans barndom!

Men ja, jeg forsøger at holde mig stærk - mine børn gør mig stærk. At se dem grine og løbe glade rundt, det er den rene medicin for mig :):)

Jeg ved ikke om min veninde og jeg igen kommer på talefod....det håber jeg sgu inderst inde.........jeg har tilgivet hende, selvom hun skulle have blandet sig udenom.....men nu må vi se hvad tiden bringer!

Tak for jeres dejlige ord, de varmede :)

Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.