fam.4xc skriver:
Hold fast Lone, det lyder som det til tider er lidt hårdt! Skulderklap til dig for at være stærk som du lyder!!!
Kram Camilla(H)
Hej Camilla og Eva!
Tak for jeres støtte (H)(L)(L)
Ja, men er livet ikke hårdt ved os alle indimellem ? ;)
Jo, jeg syntes da det er trist og hårdt for tiden, jeg savner variation og bare at være mig helt alene.
Men nu er børnene jo ved at blive store og der sker en masse nyt med dem hele tiden, som jeg bare elsker at følge med i. De er nu begge startet i vuggestue, 3 timer dagligt, som er meningen jeg skal bruge på mig selv - skal bare lige have ordnet firmaets regnskaber mv. Men det skal nu nok komme.
Mht aflasting, nej, vi har ikke nogen familie der k an hjælpe.......det vidste jeg dog godt inden jeg fik børn, men jeg vidste dog ikke min mand igen skulle blive depressiv - skyldes svigt fra hans egen mor igennem hele hans barndom!
Men ja, jeg forsøger at holde mig stærk - mine børn gør mig stærk. At se dem grine og løbe glade rundt, det er den rene medicin for mig :):)
Jeg ved ikke om min veninde og jeg igen kommer på talefod....det håber jeg sgu inderst inde.........jeg har tilgivet hende, selvom hun skulle have blandet sig udenom.....men nu må vi se hvad tiden bringer!
Tak for jeres dejlige ord, de varmede :)
Lone
Anmeld