Interesser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

oo

jeg er vildt imponeret over dine kreative evner, Helene! de der skamler er jo bare geniale (især den sneskraber der, den er jeg helt vild med ) og så an jeg overhovedet ikke forstå at Julius blir 1 om lidt

det er jo ingen hemmelighed at jeg godt kan lide at læse. altså...i timevis med mig selv og en kande the. virkelig I  it!! men det blir de rjo ikke voldsomt meget af nu det jeg godt ku tænke mig at komme igang med er, at skrive igen. Men det kommer nok lige pludselig, tror jeg - jeg er fortrøstningsfuld i hvert fald

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

JustAnotherName

Det skal du alligevel have ros for. Hvor er du dygtig med dine kreative sysler.

Anmeld

12. januar 2011

otlitrom

Du er SÅ kreativ Helene! De er rigtig søde og personlige de skamler. Dine børn kommer til at sætte pris på alt det du giver dem, når de bliver ældre!

Jeg kan godt lide at strikke, og er faktisk gået igang med lidt til baby Det er meget hyggeligt, nu det er koldt og mørkt i årstiden. Og så kan jeg se tv imens.

Jeg kan også godt lide at læse bøger, men det eneste jeg læser for tiden er skolebøger.. Og så overkommer jeg ikke lige andet.. Men det kommer nok igen!

Anmeld

16. januar 2011

lion

Tjuhl skriver:

jeg er vildt imponeret over dine kreative evner, Helene! de der skamler er jo bare geniale (især den sneskraber der, den er jeg helt vild med ) og så an jeg overhovedet ikke forstå at Julius blir 1 om lidt

det er jo ingen hemmelighed at jeg godt kan lide at læse. altså...i timevis med mig selv og en kande the. virkelig I  it!! men det blir de rjo ikke voldsomt meget af nu det jeg godt ku tænke mig at komme igang med er, at skrive igen. Men det kommer nok lige pludselig, tror jeg - jeg er fortrøstningsfuld i hvert fald

Mange tak. Men det er jo det dejlige at vi ikke er ens, jeg ville f. eks gerne kunne skrive så smuk som dig.

Nej vel, at Julius bliver 1 år om 42 dage, hvor er tiden blevet af.

Jeg er selv en stor læsehest, men efter Cassandra og senere Julius er kommet er det ikke læsning jeg har lavet mest.læsningen skal nok komme igen

Anmeld

16. januar 2011

lion

kitty skriver:

Du er SÅ kreativ Helene! De er rigtig søde og personlige de skamler. Dine børn kommer til at sætte pris på alt det du giver dem, når de bliver ældre!

Jeg kan godt lide at strikke, og er faktisk gået igang med lidt til baby Det er meget hyggeligt, nu det er koldt og mørkt i årstiden. Og så kan jeg se tv imens.

Jeg kan også godt lide at læse bøger, men det eneste jeg læser for tiden er skolebøger.. Og så overkommer jeg ikke lige andet.. Men det kommer nok igen!

Mange tak for de søde ord.

Strikke gad jeg godt lære, men har nu prøvet 2 gange og det gik ikke så godt.

En god bog er alle pengene værd. Jeg håber jeg snart kan få taget mig sammen til at læse Jorden søjler og uendelig verden af Ken Follet, jeg fik dem i julegave. De skulle være SKIDE gode og er på ca 1000 sider hver

Anmeld

16. januar 2011

otlitrom

lion skriver:

Mange tak for de søde ord.

Strikke gad jeg godt lære, men har nu prøvet 2 gange og det gik ikke så godt.

En god bog er alle pengene værd. Jeg håber jeg snart kan få taget mig sammen til at læse Jorden søjler og uendelig verden af Ken Follet, jeg fik dem i julegave. De skulle være SKIDE gode og er på ca 1000 sider hver

Jeg har Jordens Søjler stående i reolen, og venter på at jeg får tid til at læse. Lige nu står den på eksamen. Har også kun hørt godt om de bøger!

Jeg lærte at strikke da jeg var lille, men har ikke gjort det længe. Nu er jeg så kommet igang igen, håber jeg bliver færdig inden juni

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.