Interesser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

890 visninger
15 svar
0 synes godt om
11. januar 2011

lion

Hvad går I og laver, når I skal hygge jer for jer selv?

Hvad ville I gerne starte på som I ikke kan komme i gang med?

Nu går jeg jo hjemme lige for tiden og har så lidt mere tid for mig selv, og især nu hvor Julius er startet i vuggestue.

Jeg laver mange forskellige ting, for at få tiden til at gå, jeg er meget glad for at lave noget kreativt. Det er godt nok længe siden jeg har broderet, men jeg kan godt.

Men her på det sidste har jeg lavet mange forskellige ting.

1. Malet motiv på en Taburet(Ikea 79kr.) til hver af ungerne. En julegave. Cassandra ville så hellere ha tratoren end sommerfuglen. da jeg fortalt hvilken der var til hvem.
  2. Syet et par bukser som har været klippet i 1 mdr.
  3. Lavet 1 hel færdig indbydelse ud af 21 til Julius fødselsdag.

Jeg vil gerne snart prøve at lave noget jeg har set i Panduro hobby, måske sker det snart. Det et billede i perler og det skal ikke stryges. Du taget et billede, puttet det i computeren og igennem et bestemt program og den viser dig så billedet som et mønster og du sætter så perler på en plade og bagefter klistre du det op på f.eks et lærred/ramme.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

TbCp

Det er meget i perioder jeg laver bestemte ting.
Og så afhænger det også rigtig meget af mit overskud.

Men jeg kan godt lide at sy og elsker at male.

Derudover bruger jeg rigtig meget tid ved computeren, laver hjemmesider, redigerer billeder osv.

Jeg er også meget glad for at læse.

Og så er en af mine nyere interesser blevet træning. Det er så fantastisk dejligt

Anmeld

11. januar 2011

Vingummien

lion skriver:

Hvad går I og laver, når I skal hygge jer for jer selv?

Hvad ville I gerne starte på som I ikke kan komme i gang med?

Nu går jeg jo hjemme lige for tiden og har så lidt mere tid for mig selv, og især nu hvor Julius er startet i vuggestue.

Jeg laver mange forskellige ting, for at få tiden til at gå, jeg er meget glad for at lave noget kreativt. Det er godt nok længe siden jeg har broderet, men jeg kan godt.

Men her på det sidste har jeg lavet mange forskellige ting.

1. Malet motiv på en Taburet(Ikea 79kr.) til hver af ungerne. En julegave. Cassandra ville så hellere ha tratoren end sommerfuglen. da jeg fortalt hvilken der var til hvem.
  2. Syet et par bukser som har været klippet i 1 mdr.
  3. Lavet 1 hel færdig indbydelse ud af 21 til Julius fødselsdag.

Jeg vil gerne snart prøve at lave noget jeg har set i Panduro hobby, måske sker det snart. Det et billede i perler og det skal ikke stryges. Du taget et billede, puttet det i computeren og igennem et bestemt program og den viser dig så billedet som et mønster og du sætter så perler på en plade og bagefter klistre du det op på f.eks et lærred/ramme.

Du er også så kreativ   vil ønske jeg havde samme overskud. Men det skulle gerne snart komme, i hvert fald med tiden.

Når jeg endelig har tid, så sidder jeg og slapper af eller sover, alt efter om kæresten er her eller ej. Altså først når Emil sover

Ellers hygger jeg jo bare rundt med Emil, så vi får lit tid sammen uden mor er flad

Har dog haft lidt gang i bageriet

Vi skulle næsten med vores fælles billeder få lavet en bog fra i sommers, ligesom den gang i var her første gang

Anmeld

11. januar 2011

Ni-ko-li-ne

du er SEJ Helene!!!!!

jeg elsker at lave kort, fødselsdags kort, invitationer osv... men jeg har intet overskud for tiden :0(

det er også dejligt at lave kager med MMF, dog ret tidskrævende...

kan også lide at sy, men det er endnu mere tidskrævende og min ryg kan ikke sidde så længe

og så elsker jeg at lave gele/akryl negle...

Anmeld

12. januar 2011

sarahb

jeg elsker at shoppe...
det er ret vildt for hvis jeg lige keder mig så går vi da bare en tur til de lokale butikker, og så når jeg køber noget ja så er jeg tilfreds hmmmm tyder på man er en smuuuule shop a holic. i forgårs kedede jeg mig og så sidder man på nettet og ups så havde jeg købt 2 par marc jacobs øreringe og et marc jacobs bælte.. hmmm... Pæn dyr interesse..

ellers er jeg sammen med mine elskede veninder

Anmeld

12. januar 2011

lion

Tulipan skriver:

Du er også så kreativ   vil ønske jeg havde samme overskud. Men det skulle gerne snart komme, i hvert fald med tiden.

Når jeg endelig har tid, så sidder jeg og slapper af eller sover, alt efter om kæresten er her eller ej. Altså først når Emil sover

Ellers hygger jeg jo bare rundt med Emil, så vi får lit tid sammen uden mor er flad

Har dog haft lidt gang i bageriet

Vi skulle næsten med vores fælles billeder få lavet en bog fra i sommers, ligesom den gang i var her første gang

Mange tak.

Ja det skulle vi da gøre, det ville blive en god bog

Anmeld

12. januar 2011

lion

TbCp skriver:

Og så er en af mine nyere interesser blevet træning. Det er så fantastisk dejligt

Ja ens overskud spiller meget ind.

Hvor er det godt at træning er blevet en god ting for dig

Anmeld

12. januar 2011

lion

Ni-ko-li-ne skriver:

du er SEJ Helene!!!!!

jeg elsker at lave kort, fødselsdags kort, invitationer osv... men jeg har intet overskud for tiden :0(

det er også dejligt at lave kager med MMF, dog ret tidskrævende...

kan også lide at sy, men det er endnu mere tidskrævende og min ryg kan ikke sidde så længe

og så elsker jeg at lave gele/akryl negle...

Mange tak Karina.

Ja det er ikke altid godt for ryggen at sy.

Anmeld

12. januar 2011

lion

sarahb skriver:

jeg elsker at shoppe...
det er ret vildt for hvis jeg lige keder mig så går vi da bare en tur til de lokale butikker, og så når jeg køber noget ja så er jeg tilfreds hmmmm tyder på man er en smuuuule shop a holic. i forgårs kedede jeg mig og så sidder man på nettet og ups så havde jeg købt 2 par marc jacobs øreringe og et marc jacobs bælte.. hmmm... Pæn dyr interesse..

ellers er jeg sammen med mine elskede veninder

Det er jo det der er det gode, at vi ikke altid har samme interesser.

AT shoppe er også sjovt, men kun hvis man har pengene til det.

Anmeld

12. januar 2011

Vingummien

lion skriver:

Mange tak.

Ja det skulle vi da gøre, det ville blive en god bog

Ja det vil det helt sikkert blive

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.